Rijmelarij |
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
tijd voor wat gebadder en daarna Rijmstraat |
|
GEvanGene Erelid
 WMRindex: 1.020 OTindex: 998 S |
waarvoor de tv nu al aanstaat  en daarna tandjes poetsen en naar bed |
|
Wien Erelid
 WMRindex: 1.295 OTindex: 1.731
|
want stilaan zitten ze al te gapen met veel pret hup in de pyama en een verhaaltje op rijm  edit: 't klopt weer  |
|
GEvanGene Erelid
nee, ze mogen niet langer opblijven door hun geslijm  pa en ma die geven daar niet aan toe  |
|
nietmeer
|
want de tweeling is wel een beetje veel moe dus na rijmstraat moeten ze slapen  |
|
GEvanGene Erelid
ja, je kon het al merken aan al dat gapen  dus oogjes toe en snaveltjes dicht  |
|
nietmeer
|
en slapen tot het daglicht dan kunnen ze er weer fris tegenaan  |
|
GEvanGene Erelid
en kunnen Ruimduimpje en Pedrolina ook es relaxen gaan want daar waar ze nu echt wel es aan toe  |
|
Wien Erelid
|
Van een tweeling verzorgen wordt je af en toe best moe, Vanavond languit op de bank kijken naar boer zoekt vrouw  |
|
nietmeer
|
zeg, wat maak je me nou  dat programma vinden de rijmduimpjes niets aan  |
|
Wien Erelid
|
ik weet 't niet ik heb dat nooit aan staan,  't schijnt heel populair te zijn toch?  |
|
nietmeer
|
het schijnt te gaan over een boerenjoch die een vriendin zoekt voor het leven  |
|
Wien Erelid
|
Dat willen we allemaal, liever niet voor heel even  Vandaar misschien dat een velen dat programma waarderen? |
|
nietmeer
|
maar ik denk niet door de vrijgezelle heren  want die zien de lekkere vrouwen voor hun neus verdwijnen  |
|
Wien Erelid
|
er doet ook een leuke boerin mee naar het schijnen  dus voor de heren ook wat wils |
|
nietmeer
|
zo onstaat er in de liefde wat prils maar de rijmduimpjes besluiten om naar wat anders te kijken  |
|
Wien Erelid
|
En hun culturele bagage wat te verrijken, een mooie film zit Pedrolina in de tv-gids te zoeken  |
|
nietmeer
|
anders duiken ze wel in hun boeken die ze ook nog aan het lezen zijn  |
|
Wien Erelid
|
momenteel lees ik ook zo'n dikke pil, heel fijn,  deze heeft alleen iets teveel bladzijden  |
|
nietmeer
|
daar moet je niet teveel aandacht aan wijden  eens lees je het uit, al zal het járen duren  |
|
Wien Erelid
|
zodat ik dan door een leesbril moet turen  ik ben van plan 'm volgende week wel te voltooien  |
|
nietmeer
|
gelukkig hoef je niet meer te klooien  om er een boekverslag van te maken  |
|
janus Erelid
 WMRindex: 521 OTindex: 1.823
|
en valt er ook niets af te kraken  en Pedrolina heeft een spannende film in de gids ontdekt  |
|
nietmeer
|
maar die film heeft als effect  dat rijmduimpje in slaap valt  |
|
Wien Erelid
|
en in zijn dromen allemaal rijmpjes bralt  Pedrolina schrijft ze allemaal op  |
|