hr
jaargang -23 - laatste artikel 26-4 08:00 - 74451 artikelen - nu online 28 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Consumenten Forum, met welk bedrijf moet je wel/niet zaken doen


1 [2] 3

Avatar

06-09-07 18:28:24
NeaRoW
Erelid


WMRindex: 472
OTindex: 2.965
S
@Hans. Steen, ik heb toestemming om dit hier neer te zetten ja, en ik zoek verder geen mensen om de cursus te geven.

Mensen, als je hier tegen bent, respect, maar wel zie ik graag begrip voor de mensen die er wel iets in zien.

06-09-07 18:29:58
nietmeer
als jij begrip wil toon dan dan ook begrip

06-09-07 18:30:28
nietmeer
Van die toestemming ben ik niet zo heel erg zeker maar goed, wie het heeft toegestaan zal wel zo nuchter zijn om te hopen dat mensen hier geen geld in gaan steken.

06-09-07 18:32:33
nietmeer
@NeaRoW
Ik mag de cursus ook zelf geven.
je verwijst er wel naar je spreekt je zelf tegen dus

06-09-07 18:36:42
nietmeer
Quote Kpuc:
Van die toestemming ben ik niet zo heel erg zeker maar goed, wie het heeft toegestaan zal wel zo nuchter zijn om te hopen dat mensen hier geen geld in gaan steken.
vooral omdat op deze site veel minderjarigen zitten lijkt het me geen goede zaak

06-09-07 18:38:18
DreamerTje
Oudgediende


WMRindex: 1.305
OTindex: 19.848
T S

Joh, als je het er niet mee eens bent reageer er dan gewoon niet op ofzo.. Wij zijn er gewoon een beetje op tegen, DUSS??

06-09-07 18:39:19
nietmeer
Sektegedrag, als iets je niet aanstaat dan veroordeel je de reactie en walst er maar overheen, sorry, ik heb geen respect voor mensen die anderen op een pad willen zetten voor geld.

06-09-07 18:40:34
alweerdood
winnaar PW 06


WMRindex: 852
OTindex: 5.796
Quote Hans. Steen:
Quote Kpuc:
Van die toestemming ben ik niet zo heel erg zeker maar goed, wie het heeft toegestaan zal wel zo nuchter zijn om te hopen dat mensen hier geen geld in gaan steken.
vooral omdat op deze site veel minderjarigen zitten lijkt het me geen goede zaak
Net alsof minderjarig 2300 euro op zak hebben, en als ze dat wel hebben boeit dat weggegooide geld toch niet:|

En, Kpuc je maakt dit topic gewoon kapot... Waarom zou het flessentrekkerij zijn als het Nearow heeft 'geholpen'..

én, overal in de banners staan ook cursussen, alleen nu verdient Voogel eraan, en dan is het wel goed?

06-09-07 18:41:06
DreamerTje
Oudgediende


WMRindex: 1.305
OTindex: 19.848
T S
Quote Kpuc:
Sektegedrag, als iets je niet aanstaat dan veroordeel je de reactie en walst er maar overheen, sorry, ik heb geen respect voor mensen die anderen op een pad willen zetten voor geld.

Daar ben ik het helemaal met je eens ok

06-09-07 18:42:58
alweerdood
winnaar PW 06


WMRindex: 852
OTindex: 5.796
Quote DreamerTje:
Quote Kpuc:
Sektegedrag, als iets je niet aanstaat dan veroordeel je de reactie en walst er maar overheen, sorry, ik heb geen respect voor mensen die anderen op een pad willen zetten voor geld.

Daar ben ik het helemaal met je eens ok
communistisch gedrag: als iets niet in je straatje past dan noem je het maar flessentrekkerij en zeg je dat het verboden moet worden.

06-09-07 18:43:17
nietmeer
AWD, WMR is geen sekte, die lui van avatar wel, in mijn ogen in elk geval. Zoek er maar eens wat op na op het net, je zal verbijsterd zijn. Maar goed, als jij er 2300 E voor over hebt en je er ook nog voor in de schulden wil steken, ga je gang, maar zeg nooit, maar dan ook nooit dat je er niet voor bent gewaarschuwd ;)
Enne, hoor je mij roepen dat men die beweging moet verbieden?

06-09-07 18:46:40
alweerdood
winnaar PW 06


WMRindex: 852
OTindex: 5.796
Kpuc ik zeg niet dat ik het wil gaan doen, ik vind het wel op eigen kracht uit;)(zowieso is €2300 me iets te gortig)

En ik heb nooit gezegd dat WMR een sekte is..

"en als ik heel eerlijk ben dan zou ik als ik nog mod was dit topic direct verwijderd hebben!" Staat gelijk aan verbieden.

06-09-07 18:47:07
nietmeer
@Ad
Net alsof minderjarig 2300 euro op zak hebben, en als ze dat wel hebben boeit dat weggegooide geld toch niet

En, Kpuc je maakt dit topic gewoon kapot... Waarom zou het flessentrekkerij zijn als het Nearow heeft 'geholpen'..

én, overal in de banners staan ook cursussen, alleen nu verdient Voogel eraan, en dan is het wel goed?
die kinderen kunnen wel een contract aangaan en de handtekening van hun ouders vervalsen in het verleden al vaak genoeg gebeurd

reclame tussen de banners is minder eigen als dan dat een mede wmr lid soortgelijke reclame gaat maken

06-09-07 18:50:55
Relpa
Oudgediende


WMRindex: 3.482
OTindex: 10.385
S
De leden hier geven over het algemeen blijk (in reacties) prima ZELF een eigen mening te kunnen vormen en weergeven.

Iedereen leert met vallen en opstaan.

De grootste vrijheid die je kan hebben is: Je eigen fouten mogen maken.

Eenieder die aan die vrijheid komt is heeeel erg verkeerd bezig.

Laatste reactie van mij, voorlopig


06-09-07 18:51:25
Jasmina
Erelid


WMRindex: 155
OTindex: 3.188
Ik wist niet dat er ook reclame gemaakt mocht worden in de topics van WMR...

06-09-07 18:58:54
Voogeltje
Administrator


WMRindex: 1.751
OTindex: 3.684
T S
@Jasmina: Alleen binnen dit subforum mag je positieve en negatieve klant ervaringen plaatsen.

06-09-07 20:12:35
NeaRoW
Erelid


WMRindex: 472
OTindex: 2.965
S
Kpuc, ik veroordeel geen reacties hier, maar ik heb er wel mijn oordeel over, wat je daar mee doet moet je zelf weten.

Voor de minderjarigien (lees t/m 17 jaar) geldt halve prijs.

Quote alweerdood:
En, Kpuc je maakt dit topic gewoon kapot... Waarom zou het flessentrekkerij zijn als het Nearow heeft 'geholpen'..
Jij begrijpt m ;)

Quote Relpa:
De grootste vrijheid die je kan hebben is: Je eigen fouten mogen maken.

Eenieder die aan die vrijheid komt is heeeel erg verkeerd bezig.
Wij leggen jou geen regels op, wij geven jou inzichten en hele mooie vaardigheden. Wat je daar verder mee doet moet jij zelf weten. Wij verbieden jou dus niet geen fouten te maken, of verbieden jou iets te doen wat je anders wel zou doen, je hebt net zo veel vrijheid als jij wilt.

06-09-07 20:15:04
Theetje
Oudgediende


WMRindex: 460
OTindex: 24.162
T
ik heb wel eens op die site gekeken enzo.. eerlijk gezegd leek het me niets.. En nu ik NeaRoW zie schrijven "Wij" vind ik dat eigenlijk wel beangstigend, wil he tniet bestempelene als een sekte ofzo, maar gewoon iets waar ik niet bij zou willen horen..

06-09-07 20:36:37
NeaRoW
Erelid


WMRindex: 472
OTindex: 2.965
S
"Wij" is inderdaad niet echt de goede aanduiding, niet echt bij stil gestaan. Het is eigenlijk jij die met behulp van het materiaal, maar niemand verplicht het je. Jij beslist wat jij ervaart, vrije wil.

Er zijn geen dingen die je als "Avatar-persoon" wel of niet moet doen. Geen verplichtingen, geen verboden.

06-09-07 20:37:50
nietmeer
Te laat NeaRoW, wij is de juiste insteek van een sekte en dat bewees je net ;)

06-09-07 21:00:21
Relpa
Oudgediende


WMRindex: 3.482
OTindex: 10.385
S
@NeaRoW

Quote:
Wij leggen jou geen regels op, wij geven jou inzichten en hele mooie vaardigheden.


Ik had gezegd niet meer te reageren, maarja...

Jullie (?) kunnen mij idd geen regels opleggen, simpel.
Mijn inzichten en vaardigheden betrek ik liever uit een VEEL meer diverse bron: HET LEVEN, en de SAMENLEVING, en hoe ik daarin sta.

Wat een ander doet mag die helemaal zelf weten, zolang er geen schade aan derden wordt berokkend.

alweer m'n laatste

06-09-07 23:26:44
stormzoeker
Erelid


WMRindex: 2.784
OTindex: 1.845
Als iemand zijn geld op een wazige manier in rook wil zien opgaan aan een instelling die met wazige teksten strooit (A).... be my guest.
Overigens wil ik mensen ook wel verlichten hoor (6) Stort Uw bijdrage op mijn girorekening en U voelt zich een stuk lichter (A) (hoofdzakelijk financieel, maar een verlichte ex-cursist ziet meteen hoe hij getilt is (A). De enigste garantie die ik geef is dat ik er beter van wordt :P).

06-09-07 23:28:10
Zuwe
Oudgediende


WMRindex: 671
OTindex: 22.238
denk ik ook, dus aan geen vanbeide zal ik meedoen8O

07-09-07 02:12:47
de Mexicaan
Oudgediende


WMRindex: 3.266
OTindex: 3.691
Lekker laten staan dit topic, mensen moeten zelf weten wat ze ermee doen.
Het lijkt mij persoonlijk echter wel dat je je geld beter kunt besteden aan een zuipvakantie aan de Spaanse costa's.

16-10-07 00:24:57
nietmeer
Ik trek de beslissing van de Mods en Voogel zeer zeker niet in twijfel, maar wat ik wel weet dat hier veel kinderen / jong volwassenen komen die door dit topic wel be-invloed kunnen worden.
En ik geloof niet dat dit de bedoeling / opzet van deze site is.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 [2] 3

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven