hr
jaargang -23 - laatste artikel 28-3 16:00 - 74299 artikelen - nu online 32 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Consumenten Forum, met welk bedrijf moet je wel/niet zaken doen


[1] 2 3

Avatar

05-09-07 16:36:16
NeaRoW
Erelid


WMRindex: 472
OTindex: 2.965
S
Laat wat je bent niet in de weg staan van wat je zou kunnen worden.

Hey mede-WMR’ers!

Ik wil jullie graag introduceren aan Avatar.

Avatar is de meest eenvoudige en meest effectieve bewustzijnstraining/zelfontwikkelingscursus in de wereld. Het is een 9-daagse cursus die wereldwijd word gegeven. In de cursus ga jij opdrachten en technieken toepassen op jou leven en jezelf onderzoeken en leren kennen. Daarna ga jij jou eigen werkelijkheid creëren hoe jij hem wilt hebben. Zowel over jezelf als over dingen om je heen, situaties, mensen, etc.

Ik heb zelf ook 2 cursussen gedaan, de basis en het vervolg. Ik mag de cursus ook zelf geven. Ik ben er heel erg door veranderd, vooral mijn verleden verwerkt, en mijn zelfbeeld en mijn ‘zelf’ overnieuw gemaakt zoals ik wou zijn. Sindsdien zit ik veel lekkerder in mijn vel en kan gewoon veel meer genieten van het leven!

Voor informatie: Edit RonHunter: verwijdert ivm reclame maken voor een site.
Als je iets meer zou willen weten kan ik je een gratis hand-out sturen met meer en uitgebreidere informatie over Avatar. Neem dan contact met me op.

05-09-07 20:55:50
Regie
Erelid


WMRindex: 892
OTindex: 2.859
Ik heb al de site een paar keer bekeken. Ik zit er nog over te denken of het iets voor mij is:)

Je hoort wel of ik ooit meer info wil;)

05-09-07 20:57:20
nietmeer
Wat mij betreft is het een sekte, je dokt je scheel voor iets wat je als weldenkend mens allang wist. Mensen, laat je niet flessen, gebruik je gezond verstand. Voor wie t wel wat lijkt, het kost je een kleine 2300 euries 8-)

05-09-07 21:21:59
Ikke
Oudgediende


WMRindex: 888
OTindex: 29.466
S
Het lijkt me wel interessant en ik wil er wel eens meer over weten. Maar ik betwijfel dat het voor mij zinvol is, tot nu toe hebben maar weinig dingen zich effectief getoond om een verandering in mijn dikke kop teweeg te brengen 8-)

En 2300 euro is 'n hoop geld 8O

05-09-07 21:46:43
nietmeer
Je moet t zelf weten maar in mijn ogen is het weggegooid geld en een hersenspoeling op de koop toe, suck7

05-09-07 21:48:14
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Ik ben tevreden met wie ik ben. 8)

05-09-07 22:06:36
Jannick
Oudgediende


WMRindex: 1.125
OTindex: 42.838
T
NeaRoW, je bent gek dat je daar aan mee hebt gedaan, zoals Kpuc al zei kan elk persoon met een beetje verstand al die dingen zelf in de praktijk brengen en zelf een dagboek of iets dergelijks bijhouden van wat hij die dag gedaan heeft, en zelf ook een goed plan maken. Ik heb zo'n rare sekte niet nodig waar je ik weet niet hoeveel duizenden euro's voor kwijt ben.. :S:S Waar slaat dat in hemelsnaam op?

05-09-07 22:40:18
NeaRoW
Erelid


WMRindex: 472
OTindex: 2.965
S
Kpuc, Met jou heb ik die discussie al gehad ja, waar we niet uit zijn gekomen, verschil in mening, lijkt me menselijk, is ook goed. ;)

@Jannick, Ik vind totaal niet dat ik gek ben geweest om er aan mee te doen, in tegendeel. Ik ben er echt super op vooruit gegaan, ik leef nu als mezelf, hoe ik wil zijn! Een bijzondere eigenschap.

Maar ik laat iedereen in zijn eigen mening erover, als jij vind dat je er beter met een dagboek vanaf bent dan moet je dat zeker doorzetten.

Alleen de cursus is gericht op het leven vanuit vrije wil, en in feite zou dat niet zo door de deur gaan met een sekte.

06-09-07 07:51:02
nietmeer
NeaRoW, ik ga hier ook geen discussie met je aan, ik waarschuw de mensen alleen voor flessentrekkerij ;)

06-09-07 16:09:09
nietmeer
Quote NeaRoW:
@Jannick, Ik vind totaal niet dat ik gek ben geweest om er aan mee te doen, in tegendeel. Ik ben er echt super op vooruit gegaan, ik leef nu als mezelf, hoe ik wil zijn! Een bijzondere eigenschap.

ik leef ook als mijzelf, allemaal zelf gedaan zonder dat het me geld heeft gekost, ik ben mijzelf en ik blijf mijzelf en als een ander daar problemen mee heeft, heeft die ander een probleem, ik niet  ;)

06-09-07 17:32:40
NeaRoW
Erelid


WMRindex: 472
OTindex: 2.965
S
Quote Kpuc:
NeaRoW, ik ga hier ook geen discussie met je aan, ik waarschuw de mensen alleen voor flessentrekkerij ;)
Ik heb liever dat die mensen hier een eigen mening erover maken. Niet dat jij voor die andere mensen gaat beslissen dat het 'flessentrekkerij' is, dat is jouw mening erover.

06-09-07 17:33:17
nietmeer
NeaRoW. Ik geef gewoon mijn mening en als ik heel eerlijk ben dan zou ik als ik nog mod was dit topic direct verwijderd hebben! Snapt U?

06-09-07 17:35:58
NeaRoW
Erelid


WMRindex: 472
OTindex: 2.965
S
Nou, dat vind ik ietwat ver gaan, Kpuc. Dat jij het niet wilt doen respecteer ik ook ten zeerste, maar geef andere mensen wel de kans die er wel wat in zien, maar we hadden geen discussie, maar ik zie wel graag dat je het bij een eigen mening houdt, en niet gaat waarschuwen.

06-09-07 17:36:55
Enkie
Oudgediende


WMRindex: 2.511
OTindex: 18.336
Als het nu op de normale manier verder kan is dat niet nodig, aub geen ruzies hier, anders wordt het alsnog gesloten..

06-09-07 17:38:37
DreamerTje
Oudgediende


WMRindex: 1.305
OTindex: 19.848
T S

Ik vind het maar slap geouwel*l..
"Jezelf herontdekken blablabla" Whahahahaha :D Laat me niet lachen, heb ik niet nodig hoor (A)

06-09-07 17:42:28
Thommy
Erelid


WMRindex: 352
OTindex: 7.127
Ik wou reageren maar dat heeft iemand voor me al voor me gedaan.. Danku DreamerTje :P
Hier zouden we reageren met: Crap.
(Meestal ook het commentaar bij ingezonden software 8-))

06-09-07 17:45:01
Verticae
Senior lid

WMRindex: 79
OTindex: 280
Wnplts: het Gooi
S
Mezelf herontdekken? Dat doe ik elke zondagochtend wel, met de kater..

06-09-07 17:55:52
nietmeer
Link1
link2
Link3
Do i need to say more?

06-09-07 18:00:21
NeaRoW
Erelid


WMRindex: 472
OTindex: 2.965
S
Als we zo moeten beginnen...
Succes-verhalen
En niet te weinig ook niet.

06-09-07 18:02:42
nietmeer
Het grote succes zit bij de masters, in de portemonnee. Wie overigens voor gratis en voor nop dit soort adviezen voor de weg naar succes in hart en ziel wil hebben? Ik geef het je, voor niets en met liefde. En dat doet je lokale pastoor ook ;)

06-09-07 18:06:14
NeaRoW
Erelid


WMRindex: 472
OTindex: 2.965
S
Quote Kpuc:
Het grote succes zit bij de masters, in de portemonnee.
Als jij dat denkt moet je lekker je gang gaan, ik ga geen aandacht verdoen aan jou disrespect voor de mensen die er heel veel aan hebben gehad!

Qua geldzaken ga ik er niet op in, weinig business te beleven, en ik heb er nooit 1 klacht over gehoord.

Niemand kan jou beter veranderen dan jijzelf ;)

Maar ik ga er niet meer op in ;)

06-09-07 18:09:11
nietmeer
Tsjakka NeaRoW, daar heeft men geen dure vreemde vage cursus a la Scientology voor nodig, en er zijn wel degelijk mensen door in de shit gekomen, je wilt het alleen niet inzien. Jammer. Ik trap er in ieder geval niet in, daar ben ik net iets te nuchter voor. Het verbaast me echt dat je dit hebt mogen plaatsen.

06-09-07 18:18:56
nietmeer
@NeaRoW
ik vraag mij zowieso af of je wmr mag gebruiken om reclame te maken voor je ijgen portemonneetje.
want je schrijft dat jij het ook mag doen en dat zal toch niet voor niks gaan
ik ben het met kpuck eens die schrijft het zal wel weer een sekte zijn.
een mens kan het beste zichzelf helpen bij de een duurt het wat langer als bij de ander
ik heb daar veel ervaring heb een hoop ellende meegemaakt en steeds weer verwerkt
het laatste wat ik zeggen wil is
laat dit topic maar weer verdwijnen

06-09-07 18:19:43
Relpa
Oudgediende


WMRindex: 3.482
OTindex: 10.385
S
Een mens is gevormd door de som van mislukkingen EN successen, op eigen kracht begaan.
Dat is een proces dat altijd doorgaat.

Wie denkt een kruk nodig te hebben zal hem ook altijd nodig blijven hebben.

Ik zoek het liever zelf wel uit, heb nog steeds niets te klagen.

06-09-07 18:23:13
nietmeer
Quote Relpa:
Een mens is gevormd door de som van mislukkingen EN successen, op eigen kracht begaan.
Dat is een proces dat altijd doorgaat.

Wie denkt een kruk nodig te hebben zal hem ook altijd nodig blijven hebben.

Ik zoek het liever zelf wel uit, heb nog steeds niets te klagen.

en zo is dat

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1] 2 3

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven