hr
jaargang -23 - laatste artikel 28-3 16:00 - 74299 artikelen - nu online 30 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


'wat me is overkomen' - 'wat me is overkomen' - 'wat me is overkomen'


1 2 3 4 [5]

IE7

05-03-07 19:02:10 - Quote! - @Ikke
Ikke
Oudgediende


WMRindex: 888
OTindex: 29.466
S
Quote tmind:
En zij maken de Standaarden?? sinds 1994 hmm dacht dat internet al langer bestond blijkbaar niet dan :)


The consortium was created to ensure compatibility and agreement among industry members in the adoption of new standards. Prior to its creation, incompatible versions of HTML were offered by different vendors, increasing the potential for inconsistency between web pages. The consortium was created to get all those vendors to agree on a set of core principles and components which would be supported by everyone.

Quote tmind:
ik heb me laten vertellen dat microsoft dit deed is dit niet zo da weet ik er inderdaad niks van af ^^.


Wat M$ doet is precies 't tegenovergestelde van wat 't W3C probeert tegen te gaan, zie hierboven. Als iedereen z'n eigen 'standaarden' gaat invoeren wordt 't internet 'n onhandelbaar iets

07-03-07 15:18:03 - Quote! - @van Maaren
van Maaren
Actief lid

WMRindex: 47
OTindex: 145
Wnplts: Tolbert
S
Het is zo makkelijk en simpel om dingen tot de grond toe af te branden. Dat gebeurde met 95, 98, me 2000 en ook xp werd niet zonder problemen uitgebracht. Uiteindelijk draaid bijna iedereen er mee. Uitkijken dus met WAT je afbrand :)

07-03-07 15:20:47 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
@van Maaren. Afbranden moet je pas doen als je weet uit wat voor rot hout iets is gesneden, Windows op zich, w2k dan in mijn geval, is ok maar dat smerige IE en OE, wat een butprogs.

07-03-07 15:31:59 - Quote! - @Ikke
Ikke
Oudgediende


WMRindex: 888
OTindex: 29.466
S
Quote van Maaren:
Uiteindelijk draaid bijna iedereen er mee


Omdat 't je gewoon door de strot geduwd wordt, like it or not. Hoeveel computerwinkels ken jij die alternatieven voor Windows bieden, hoeveel bedrijven ken jij FOSS promoten?

07-03-07 16:24:42 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
ik ken er 1,5 :D

07-03-07 19:16:56 - Quote! - @Ikke
Ikke
Oudgediende


WMRindex: 888
OTindex: 29.466
S
Ik ken er 'n paar... Novell (maar die vertrouw ik niet meer sinds ze 'n deal hebben gesloten met M$), Red Hat, Sun is ook aant bekeren (Java onder GPL, Solaris onder GPL, ze zijn de hoofdontwikkelaars van StarOffice (commerciele veriant van OpenOffice.org))

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 [5]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven