hr
jaargang -23 - laatste artikel 24-4 12:00 - 74446 artikelen - nu online 22 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


'wat me is overkomen' - 'wat me is overkomen' - 'wat me is overkomen'


1 2 [3] 4 5

IE7

31-01-07 21:05:47
nietmeer
Quote Ikke:
IE is k*t!!!

Ik probeer verdomme een website te maken, die overigens volledig aan de standaarden van het W3C voldoet. Maar IE moet alles weer door elkaar gooien, omdat Billyboy zich niet aan de standaarden wil houden! Dan zetten ze in de MSDN documentatie ook nog, dat IE7 een volledige CSS2 support heeft. Bullshit, anders zou mijn site het doen!

Be enlightened use firefox!


dat viel mij ook op ja, hij verkloot je tabellen en als je css opmaak gebruikt dan pakt hij die de helft van de tijd ook niet hoe hij dat wel doet in firefox ..

31-01-07 21:08:52
my-angel
Oudgediende


WMRindex: 564
OTindex: 11.965
S
ikkuh, no more tables for lay-out :P

ik heb ook ruzzie met IE, vooral laatst met mijn Admin CP, hierdoor viel een deel van het menu buiten beelt in de IE's :|

Ie is gewoon zwaar verkloot, geef mij maar Firefox/Opera, veel makkelijker om mee te designen

@Ikke, dat is microshit ..

31-01-07 21:14:09
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
FF rules, IE sucks.

31-01-07 21:15:55
Reimer
Erelid


WMRindex: 33
OTindex: 2.118
S
Een poll:

Hoeveel bladwijzers heb jij in FireFox?

1. Minder dan 10
2. Meer dan 10
3. Bladwijzers?!?8O

31-01-07 21:16:41
my-angel
Oudgediende


WMRindex: 564
OTindex: 11.965
S
Quote Giovanni:
FF rules, IE sucks.
Duh, als ik het goed heb kan dit stukje code al heel veel problemen geven:

body{
margin: 0px;
background: #36393D url(img/menu.jpg) repeat-y 0 0%;
}
div#head{
background: #356aa0;
background-image: url(img/head.jpg);
background-repeat: repeat-x;
height: 73px;
}
div#menu{
width: 200px;
float: left;
}
div#content{
margin-left: 210px;
}

31-01-07 21:35:52
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
@my-angel-Wat bedoel je precies? Ik spreek uit persoonlijke ervaring. Ik heb IE en FF allebei een tijd gebruikt. Ik vind FF lekkerder om mee te surfen dan met IE. Vind het uiterlijk mooier en het gebruik beter, sneller ook, minder foutmeldingen en vastlopers. Ik ben nog steeds aan het leren, heb internet pas sinds juli 2006. Iedere browser heeft zijn eigen favoriete gebruikers. Heb Opera ook geprobeerd, maar vond het niks.

31-01-07 21:37:11
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Quote Reimer:
Een poll:

Hoeveel bladwijzers heb jij in FireFox?

1. Minder dan 10
2. Meer dan 10
3. Bladwijzers?!?8O

5

31-01-07 22:01:00
my-angel
Oudgediende


WMRindex: 564
OTindex: 11.965
S
in ff gaat die code perfect, maar in Ie niet .. dat is het punt

@reimmer, ik heb er ruw weg 20 met de 5 RSS-feeds er bij

31-01-07 22:33:04
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Quote my-angel:
in ff gaat die code perfect, maar in Ie niet .. dat is het punt

reimmer, ik heb er ruw weg 20 met de 5 RSS-feeds er bij
Wat is dat dan voor een code?

01-02-07 07:16:42
my-angel
Oudgediende


WMRindex: 564
OTindex: 11.965
S
Css, werkt op mijn Admin Cp om het een beetje leesbaar te houden, als je webdesigned hoor je dat btw. wel gewoon zo te herkennen hoor ...

04-02-07 14:42:40
macfreak
Erelid


WMRindex: 535
OTindex: 2.168
S
boven de 10 bladwijzers...

ik heb ook ruzie met IE en versie 7 heb ik nog niet eens aangeraakt... ik wil toch zeker niet besmet worden met de gekke internet-koeien ziekte??

04-02-07 14:46:17
Lananq
Erelid

WMRindex: 465
OTindex: 4.018
S
Quote Reimer:
Hoeveel bladwijzers heb jij in FireFox?
1. Minder dan 10
2. Meer dan 10
3. Bladwijzers?!?8O

2. Ik heb er veertien: Wikipedia (direct naar de hoofdpagina), een spellensite, de site van school, Linerider, Haha.nu, een weblog die ik graag lees, de site van de bibliotheek, hotmail, Youtube, nog een spellensite, een site met allemaal vertaalmachines (bijzonder handig, link), Waarmaarraar en tenslotte しかけ (Dat is Shikake)

05-02-07 04:24:00
Twaggy
Oudgediende


WMRindex: 1.552
OTindex: 9.593
Quote Giovani:
@twaggy-Ik heb ie7 een tijdje gebruikt en kreeg constant fout meldingen en vastlopers, daarom ben ik gauw weer terug gegaan naar FF. Als een site niet opent in FF dan gebruik ik ie-tab. IE8 is inmiddels in de maak (zie softpedia.com).

betere computer kopen en er mee leren omgaan want ik heb nergens last van

05-02-07 20:50:15
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
@Twaggy-Laptop is nieuw, maar maakt ook niet uit, FF is sneller, veiliger en ziet er nog beter uit ook. Is mijn persoonlijke mening. De een zweert bij IE, de ander bij Opera en de ander (ik dus) bij FF.

05-02-07 20:52:12
Ikke
Oudgediende


WMRindex: 888
OTindex: 29.466
S
Opera > FF > IE

PS: voor grote lappen tekst gebruik ik Lynx

14-02-07 02:23:46
Scene
Junior lid

WMRindex: 16
OTindex: 10
Wnplts: Zwolle
Ik gebruik Firefox en vindt het fijner werken dan IE, ik heb ongeveer 30 bladwijzers.

Voor webdesign merk ik wel een verbeterde ondersteuning mbt het gebruik van CSS, code die problemen geeft omzeil ik gewoon met hacks.
Het zal natuurlijk wel fijner zijn als alle populaire browsers de W3C standaarden ondersteunen

14-02-07 02:26:20
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
hacks klinkt als code-se*

14-02-07 22:30:47
nietmeer
het grote probleem met IE zit niet in het feit of je het fijn vind werken of niet.. dat is gewoon een mening en verschilt per persoon en is gewoon kwestie van wat je gewend ben.. ik heb al veel mensen firefox aanbevolen omdat het superieur is aan IE(5,6,7,8) op elk gebied en heb nog nooit iemand gehad die het niet beviel.. wel was het eerst zoiets van ja hoe moet dit nu blabla maar nooit langer dan een week vragen of klachten gehad.. enige punt waar over te klagen valt onder windows is dat IE sneller opstart.. dit komt omdat IE verwerkt zit in windows en dus al gedeeltelijk geladen word tijdens het opstarten.. gelukkig is er voor firefox ook een proggie te downloaden die dat ook doet dus ook die klacht had ik toen gefixt :)

back on-point
IE zuigt omdat microschoft te schofterig is om zich aan de standaarden van het hele mofocking internet te houden!
voor de mensen die nog nooit een site hebben geschreven of whatever.. echte mensen doen dit in kladblok en typen prachtige tags.. gaan vervolgens naar w3c.org en laten de code checken of deze voldoet aan de internet standaard.. na wat gedoe is dit dan allemaal gelukt en helemaal trots gaan ze de site op internet zetten en aan vrienden showen waarna snel de eerste opmerkingen komen van "ey dat ene knopje ziet er raar uit" of "waarom sta die achtergrond zo raar" en dan blijkt dus dat in firefox en opera enzo alles perfect werkt maar IE houd zich niet aan internet standaarden.. microschoft heeft zelf maar wat standaarden verzonnen en dacht dat maar lekker ff op te dringen.. zo zijn dus ook zogenaamde IE-only sites ontstaan..
IE ondersteund niet een XHTML.. :(

ok weer lang verhaal :P

Quote Reimer:
Een poll:

Hoeveel bladwijzers heb jij in FireFox?

1. Minder dan 10
2. Meer dan 10
3. Bladwijzers?!?8O


meer dan 30..

14-02-07 22:32:58
Slicky
Erelid


WMRindex: 697
OTindex: 1.759
Quote Maarten:
ik weet het maar als ik daarmee aankom op mn werk wordt ik wel heel erg afgezeken heb namelijk lopen beweren dat Firefox een K*t programma is haha ik weet dat het niet zo is hoor maar daar ging t even niet om

Dan gebruik je Opera 8)

28-02-07 08:51:42
tmind
Senior lid

WMRindex: 161
OTindex: 97
Wnplts: Nijnsel
S
Ik vind dat mensen niet zo veel moeten zijken op IE

Alle site's die ik maak zien er goed uit op IE 7 maar niet op FF...

Het ligt gewoon op je manier van programmeren.

Gebruikers verschillen meningen verschillen Ikzelf vind IE7 geweldig.

28-02-07 08:52:36
tmind
Senior lid

WMRindex: 161
OTindex: 97
Wnplts: Nijnsel
S
Quote Nizzle:

IE zuigt omdat microschoft te schofterig is om zich aan de standaarden van het hele mofocking internet te houden!


Microsoft bepaalt zelf de standaarden dus niet zaniken.

28-02-07 15:25:55
BlueWolf
Actief lid

WMRindex: 68
OTindex: 93
Wnplts: Lapland
Ik heb laatst nog iemand moeten helpen om van IE7 af te komen ¬_¬
Zips kon-ie niet meer openen omdat IE7 dan tevoorschijn kwam, als hij die probeerde te sluiten kwam er weer een nieuw venster opzetten...
het enigste wat-ie daartegen kon doen was zijn pc opnieuw starten :P

btw: ik heb hier 101 bladwijzers :$

28-02-07 16:42:38
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Quote tmind:
Ik vind dat mensen niet zo veel moeten zijken op IE

Alle site's die ik maak zien er goed uit op IE 7 maar niet op FF...

Het ligt gewoon op je manier van programmeren.

Gebruikers verschillen meningen verschillen Ikzelf vind IE7 geweldig.
Nou ik niet, maar ja ik gebruik Firefox alleen om te internetten en als een site niet opent of volledig opent, dan gebruik ik ie-tab. Ivm IE7 is FF sneller en wordt ook nog eens sneller gepatcht.

28-02-07 19:24:07
BlueWolf
Actief lid

WMRindex: 68
OTindex: 93
Wnplts: Lapland
Ben eigenlijk nieuwsgierig hoeveel mensen hier IE7 hebben op XP...

zoja: wil je een veilig systeem? ga dan snel terug op IE6...

mensen zeggen dat IE7 veiliger is, dat is-ie ook: maar op Vista alleen (omdat het allerlei dingen gebruikt die Vista heeft, en XP niet).

op XP is IE6 veiliger dan IE7
op Vista is IE7 veiliger dan IE6

daarom vindt ik het ook schandalig dat ze je op XP een update naar IE7 proberen aan te bieden :|

28-02-07 20:34:13
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Quote BlueWolf:
Ben eigenlijk nieuwsgierig hoeveel mensen hier IE7 hebben op XP...

zoja: wil je een veilig systeem? ga dan snel terug op IE6...

mensen zeggen dat IE7 veiliger is, dat is-ie ook: maar op Vista alleen (omdat het allerlei dingen gebruikt die Vista heeft, en XP niet).

op XP is IE6 veiliger dan IE7
op Vista is IE7 veiliger dan IE6

daarom vindt ik het ook schandalig dat ze je op XP een update naar IE7 proberen aan te bieden :|
Ik heb IE7 gebruikt met de add-on IE7pro, voordat de update uitkwam (Nederlandse versie toen gedownd op microsoft.nl). Maar ivm FF 2.0 te traag en constant foutmeldingen en vastlopers, dus gauw weer terug naar FF. Dus IE7 :nee

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 [3] 4 5

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven