|
nietmeer
|
Quote Arya: wie wat woe waar?  wat niet gezien? dat was the-ghost  die zit naast me  |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
oooh...  |
|
nietmeer
|
Quote Arya: oooh...  jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa  ik heb een idee  als ik als nieuwe avater nou eens een dodo neem?  |
|
Clio Erelid
 WMRindex: 90 OTindex: 2.794 S |
@ Jersan, voel me nu niet meer ziek maar vanochtend nog wel, is eigenlijk best ideaal geen school en je toch nog lekker voelen. |
|
Arya Oudgediende
|
ik wil ook nog een nieuwe avatar! weet alleen niet wat |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Goedenmiddag mensen... Arya  nog 13  |
|
Clio Erelid
Hey PV   |
|
nietmeer
|
@Cleo heerlijk zo vrij zijn  heb je dat morgen ook nog? Quote Arya: ik wil ook nog een nieuwe avatar! weet alleen niet wat the-ghost wil uberhaupt een avater  neem mijn bowlingbal dan neem ik jouw plaatje  PV   |
|
Arya Oudgediende
|
Pietje!  en wat nog 13?  |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
jij nog 13  |
|
Clio Erelid
@ Jersan, nope ik denk het niet, maar dan heb ik sowieso maar 4 uurtjes(van 50 min.) les. |
|
nietmeer
|
@Arya 13 van de 10000 af @Cleo dat zijn betere uren dan die van de school van arya en sushi  |
|
Arya Oudgediende
|
oeh, je hebt gelijk!  nog maar 13 posts, en dan heb ik 10.000!  dan ga ik een feestje vieren  |
|
nietmeer
|
vier t zondag  met taart  |
|
Clio Erelid
@ Jersan, maar ik heb er soms wel 8 of 9 op een dag...   |
|
nietmeer
|
@Cleo dat is wat minder  maar zie t van de leuke kant  lekker korte uren  vergeet die 8 of 9 uur op 1 dag ff  |
|
Clio Erelid
Ben ff weg  |
|
Arya Oudgediende
|
ik kan nog geen taart eten Jersan... |
|
nietmeer
|
doei Cleo @Arya ja weet ik maar ik dacht aan als we m nou eerst helemaal fijnstampen  en er dan een soort vla van maken zo dun  |
|
Arya Oudgediende
|
neeh! dat lijkt me echt niet lekker! |
|
nietmeer
|
nou t is gewoon alles van die taart door elkaar heen  wel een zachte taart he, slagroomtaart? vind je dat lekker? of kwarktaart  |
|
Neus Senior lid WMRindex: 124 OTindex: 1.135
|
ben er weer soort van  wanneer kan je een avatar instellen dan? en nee ik heb geen zin om de FAQ door te zoeken  |
|
Arya Oudgediende
|
neje, bah kruimeltaart is lekker, maar das te hard. geef mij anders soesjes ofzo  of of... iets wat ik vroeger altijd bij de bakker halde!  dat was lekker, en zacht  |
|
nietmeer
|
hoi neus   bij OTindex 1000 en WMRindex 500  dus nog ff doorspammen  xD |
|
Arya Oudgediende
|
|
|