|
DimsT Actief lid WMRindex: 7 OTindex: 158
|
mwah...oud, wat is oud? |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
@Neusik en sushi zitten bij elkaar op school, en Jersan ken ik heel goed van WMR  |
|
Sushi
Oudgediende
 WMRindex: 268 OTindex: 10.475
|
Jersan, nee, is beter! maar 4 of 5 vakken per dag enzoo  Maar ik heb zo repetitie latijn  |
|
Clio Erelid
 WMRindex: 90 OTindex: 2.794 S |
5 Kwartier  , en als je dan een blok uur hebt   |
|
nietmeer
|
@DimsT hoe oud ben jij dan? sushi  kan jij latijn  arya ook?  en dmist arya ken ik heel goe dvan wmr ja  heb r al 2x gezien en zondag wordt de 3e keer   |
|
Neus Senior lid WMRindex: 124 OTindex: 1.135
|
Hey ik werk ook.. ben ik oud?  en ijsklontje te koud, heb je het weleens geprobeerd dan? ik niet, daarom leek het me een leuk idee voor jou  ow gezellig Arya, kan jij sushi voor me schoppen scheelt reistijd  |
|
Arya Oudgediende
|
Yep,onze lessen zijn 75 minuten  Jersan is mijn SKmaatje! en op WMR mijn Partner  toen met KairA!  |
|
nietmeer
|
neus jij bent oud ja jij bent al 18  nee niet geprobeerd dat ijsklontje maar in mn mond is t al gigakoud hoe erg daar beneden dan wel niet  |
|
Sushi
Oudgediende
|
Ik kan het niet, maar het is de bedoeling van wel, maar jaa. k laat het toch vallen  En zondag zie ik Jersan voor de tweede keer  Neus, ja jij bent oud  |
|
Clio Erelid
Latijn is irri, maar ik moet het toch houden...  |
|
nietmeer
|
Quote thaSushi: En zondag zie ik Jersan voor de tweede keer  komen er nog meer? @Cleo kan je t niet laten vallen  |
|
nietmeer
|
hallo allemaal  hoi jersan  |
|
Clio Erelid
Hey The-ghost  |
|
nietmeer
|
the-ghost  hoi daar in het lokaal hiernaast  dimst wij zitten dus wel bij elkaar op school  |
|
|
mijn browser viel ff weg (vast teveel mensen tegelijk op een knop geduwd om een reactie te plaatsen) Is het interessant genoeg om mijn leeftijd te weten eigenlijk  |
|
nietmeer
|
blijkbaar wel |
|
Sushi
Oudgediende
|
|
|
Clio Erelid
@ Jersan, nope zit op een appart gymnasium, dus als ik het laat vallen, moet ik naar een andere school. |
|
Arya Oudgediende
|
@jersan ja, wij moeten naar Myena fietsen @DimsTkennelijk is het dat  |
|
Juraj Erelid
 WMRindex: 334 OTindex: 6.240 T S |
t wordt nog druk daar in Culemborg  |
|
|
is juist interessanter om niets persoonlijks te melden en gewoon simpelweg te praten (lees: typen) met elkaar |
|
Neus Senior lid WMRindex: 124 OTindex: 1.135
|
Quote: hoe erg daar beneden dan wel niet voor jou een vraag, voor mij.. eigenlijk ook een vraag.. gelukkig  Jersan je bent net zo oud, waarschijnlijk iets ouder zelfs mafkees. Sushi, Jersan ziet er vast heel eng uit, hij heeft een bowlingbal als avatar  |
|
|
alien
|
|
nietmeer
|
|
|
Clio Erelid
@ Jersan, Jawel, wij mogen stripverhalen maken voor een cijfer, haalden we er een 8 voor  |
|