|
nietmeer
|
Quote Arya: jersan ja, wij moeten naar Myena fietsen  dan mag jij bij me achterop op jouw fiets  @Neus laten we dat er maar op houden op dat koude  wanneer wordt jij 19? ik in augustus en ik zie er niet eng uit @Cleo latijnse stripverhalen  |
|
Neus Senior lid WMRindex: 124 OTindex: 1.135
|
Ik denk het ook, januari, zeg jij!? @Cleo, sinds wanneer hebben ze latijn op de peuterspeelzaal  |
|
DimsT Actief lid WMRindex: 7 OTindex: 158
|
'k moet weer gaan ajuu beste mensen |
|
Juraj Erelid
 WMRindex: 334 OTindex: 6.240 T S |
ik ben al 19  ik ben pas oud  |
|
Clio Erelid
 WMRindex: 90 OTindex: 2.794 S |
Jersan, We kregen vooral punten voor de tekeningen.  |
|
nietmeer
|
Quote Neus: Ik denk het ook, januari, zeg jij!?  ??  wat bedoel je  ik volg je ff niet meer @DimsT doei  @ouwe ram jij bent gewoon oud @Cleo  dat is geen eerlijke leraar  |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
Jersan jij mag Papa zijn fiets lenen  Doei Dimst!  en Doei sushi  |
|
|
Jersan ik gaf antwoord op jouw vragen achter elkaar. |
|
nietmeer
|
@Arya als die groot genoeg is doe dat maar   myena woont toch in beest? |
|
Clio Erelid
@ Jersan, klopt ook wel en ik ben bang dat ik volgend jaar wel een groter probleem ga krijgen want dan is het op eens vet moeilijk. |
|
Arya Oudgediende
|
ik hoop het  en Myena woont net in beesd, is maar iets van 20 minuten fietsen, dus valt best mee  |
|
nietmeer
|
@Neus aha  dan wordt jij later 19 dan mij   ik vind t niet eerlijk  @Cleo laat die tekentijd dan maar lekker lang duren  kan je goed tekenen? @Arya dat is mooi  vindt jouw vader het wel goed dan dat ik zijn fiets leen  |
|
|
Quote: als die groot genoeg is doe dat maar  en tjah het leven is jammer genoeg niet eerlijk. |
|
Clio Erelid
@ Jersan Nope, maar we (je moest het met z'n 2e doen) hadden er echt vet lang aan gewerkt. In totaal wel 6 uur |
|
nietmeer
|
@Neus   viezerd @Cleo da's dan erg lullig als je t niet zou halen  haal je t dit jaar wel? |
|
Arya Oudgediende
|
jersan dat doet iedereen die bij mij langskomt, dus dat is ie wel gewend  |
|
Clio Erelid
@ Jersan, was wel de bedoeling, maar dan moet ik m'n Frans wel ophalen. |
|
nietmeer
|
@Arya jij hebt m goed getraind @Cleo wta doe je dan hier achter wmr  nee gientje blijf lekker hier  gezellig  |
|
Arya Oudgediende
|
Jersan das wel de bedoeling ja  |
|
Clio Erelid
Jersan Ik heb nu toch niks te leren, nouja bijna niks en ik was vandaag toch ziek dus dan hoef ik geen huiswerk voor morgen te maken |
|
|
ben weer even weg adios amigos.. en arya   |
|
Arya Oudgediende
|
@Cleodat kan soms best wel fijn zijn, eventjes een dagje zieken  ook doei Neus!  |
|
nietmeer
|
mij niet gezien  |
|
nietmeer
|
@Cleo aha  ziekze  best leuk als je toch vanalles kan doen thuis  doei neus   die vorige reactie van mij plaatste the-ghost  |
|
Arya Oudgediende
|
wie wat woe waar?  wat niet gezien? |
|