|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Ik ga 30 naar de Bekefeesten, Delain, WT en nog een band. WT ken ik nu al zo'n 10 jaar, en maakt vind ik goede muziek, Delain daar ben ik achter gekomen door 'n blad waarin ik las dat de toetsenist het broertje van de gitarist van WT was, en tevens de oud toetsenist van WT Die andere band heb ik alvast via youtube bekeken, en dat lijkt me ook wel wat  |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
jaajaa... leg die dan maar een spiekfijn uit  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
je kan er lief uitzien, maar ontzettend bitcherig zijn  |
|
Sushi
Oudgediende
 WMRindex: 268 OTindex: 10.475
|
Het is goed met jullie.. Ik moet zo gaan van oma  |
|
Arya Oudgediende
|
maar dan ben je dus niet lief. is lief zijn niet het zorgen voor iemand op een manier die grenst aan kinderlijkheid? de zorgzaamheid van een kind voor zijn ouders, broertje of wat dan ook?
en die soorten handelingen noem ik lief. ook het geven van een cadeautje is lief.
het aardig zijn tegen iemand is gewoon met die persoon omgaan op een manier die niet vervelend is, maar wel fijn. |
|
Andreesie
Oudgediende
|
doei sushi en veel succes  oja, je moet nu niks als een beledigin opvatten ;P |
|
Arya Oudgediende
|
tot ziens sushi!  |
|
Sushi
Oudgediende
|
Dus.. dan ben ik lief en aardig  ik ben nog niet weg! moet nog ff iets afmaken  |
|
Arya Oudgediende
|
zuucht  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
|
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
*Zet Delain op* |
|
Arya Oudgediende
|
delain is mooi  after forever ook, visions of atlantis ook  |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
@Ikke: Ik gebruikte het ook alleen maar omdat je het als voorbeeld noemde hoor. Het is altijd handig om even hetzelfde voorbeeld te nemen, dat houdt het iets overzichtelijker. Is vernieuwing noodzakelijk, dat afwijken van standaard... Kijk om je heen. Is Pink Floyd (om dat voorbeeld maar weer te gebruiken) op dit moment vernieuwend? Ik hoop het niet voor ze, want dan moeten ze afwijken van een standaard die ze zelf bepaald hebben, en dat zou jij misschien nog kunnen waarderen ook, maar een groot aantal fans willen dat niet. Je kunt dus vernieuwend proberen te zijn met een 'nieuwe' band. Met een bestaande succesvolle band vernieuwend proberen te zijn is gevaarlijk. Afwijken van de standaard is niet altijd hetzelfde als vernieuwend zijn. Als je vandaag de dag iets met klassieke muziek doet is dat afwijken van de standaard, maar vernieuwend is het niet. Quote: zich eens af te vragen of datgene dat hen zo 'diep' raakt ook echt wel een betekenis of ziel heeft. worst-case-scenario: dat heeft het niet. Als het je diep weet te raken zonder dat het betekenis of ziel heeft zegt dat maar één ding: deze elementen zijn niet noodzakelijk om je te raken. Is dat slecht? Als iemand kan genieten van muziek zonder betekenis of ziel, waar best een hoop van is, dan kan zo iemand dus putten uit een bodemloze put van muziek. Deze persoon zal dus nooit 'dorst' hebben. Als je die elementen wel nodig hebt, ben je misschien wel slechter af. |
|
Arya Oudgediende
|
zucht. over muziek kun je zoveel praten, en normaal had ik veel feller meegedaan. heb nu alleen zo een koppijn  |
|
Sushi
Oudgediende
|
Zoo.. foto's ge-upload, blog gepost, ik ga er weer vandoor.. 'gezellig' voetbal kijken met mn broertje en mn oma..  doeg!!  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Pink Floyd is op het moment niet vernieuwend, vooral omdat ze niet meer bestaan  Vernieuwing is op een gegeven moment nodig. Altijd hetzelfde wordt doodsaai en niet iedereen hoeft te vernieuwen. Zolang iemand het maar doet. Dire Straits heeft hele degelijke muziek gemaakt zonder ooit te vernieuwen. In hetzelfde tijdperk was Pink Floyd bezig met The Wall en The Alan Parsons Project met "Tales of mystery and Imagination" en zo. Muziek zonder ziel is geen muziek, maar een verzameling klanken. |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 O ja, ik ben er weer. Hai  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
"Since the comprehension of sweet sound is our most indefinite conception, music, when combined with a pleasurable idea, is poetry. Music without the idea is simply music. Without music or an intriguing idea, colour becomes pallor, man becomes carcase, home becomes catacomb, and the dead are but for a moment motionless." -- Edgar Alan Poe
Erg mooi gezegd vind ik zelf |
|
Arya Oudgediende
|
hai PW
en inderdaad mooi Ikke ?O? |
|
Sushi
Oudgediende
|