|
Sushi
Oudgediende
 WMRindex: 268 OTindex: 10.475
|
Doeg Jaco!  PW!!!  owh.. later!  |
|
nightwolf
Erelid
 WMRindex: 212 OTindex: 6.459 S |
doei Jaco en PW  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ik weet dat muziek heel persoonlijk is Luna. Maar de bodemloze eenheidsworst die tegenwoordig gemaakt wordt raakt hopelijk niemand, dan heb ik namelijk medelijden met die mensen. Elk genre heeft natuurlijk zijn creatieve genieën: mijn vriendin heeft me laatst nog aan Tool gekregen (metal), die nog eens iets fatsoenlijks produceren. Maar het grootste gedeelte van de muziek van tegenwoordig is precies hetzelfde als wat ervoor gemaakt is.
Zoals Douglas Adams al schreef: "For a minute, nothing happened. After that, nothing continued to happen" |
|
Sushi
Oudgediende
|
Ikke, wat een verhaal  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Ikke, en wat als het de mensen nu wel raakt, de muziek van tegenwoordig, zijn ze dan gek ofzo? |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Kweenie, je ziet het te zwartwit,denk ik zo.. |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
door wil niet douchen  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
ik ook niet straks  |
|
Arya Oudgediende
|
ik ga morgen pas douchen... |
|
Sushi
Oudgediende
|
Ik ook morgen douchen! Mn oma zei dat ik stink  |
|
Arya Oudgediende
|
hallo sushi |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Luna: Kweenie, je ziet het te zwartwit,denk ik zo.. Muziek is een vorm van kunst. Om kunst te maken heb je een vorm van creativiteit nodig. Die creativiteit ontbreekt bijna volledig tegenwoordig. Ga voor de grap eens de ritmes en akkoord-progressies van nummers van tegenwoordig analyseren en ga daarna eens serieus kijken naar de teksten die erbij horen. Meer van hetzelfde. Dat is niet per definitie erg, maar ergens moet er ook vernieuwing en vooruitgang in zitten. Met alleen maar eenheidsworst maak je geen kunst. Quote Little Queen: Ikke, en wat als het de mensen nu wel raakt, de muziek van tegenwoordig, zijn ze dan gek ofzo? Dan moeten ze eens kritisch gaan luisteren en zich niet beperken tot de 'top 40' (of wat dan ook) wat vele mensen doen. Elk genre heeft wat te bieden, maar je moet er wel naar zoeken want gepromoot wordt het nauwelijks. |
|
Arya Oudgediende
|
en hallo lange tekst van ikke  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
ik MOet vanavond douchen van ouders  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Wat is er mis met de top 40, 50 100 of whatever? Ik vind in de top 40 best goede nummer staan hoor  |
|
Arya Oudgediende
|
ik denkdat ik ikke daarin wel snap, want erg veel muziek is het niet, en het zijn vaak liedjes van hetzelfde genre |
|
Sushi
Oudgediende
|
Hai Arya!  Ik houd van boksen op de Wii  |
|
Arya Oudgediende
|
hai Sushi  boksfanaat  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Arya: en hallo lange tekst van ikke  Als je dat lang vindt zal ik je mijn essay's voor Engels eens sturen  Hallo drie à vier kantjes tekst.. |
|
Andreesie
Oudgediende
|
ikke is lang van stof  |
|
nightwolf
Erelid
 WMRindex: 212 OTindex: 6.459 S |
Sushi wii-verslaafd  |
|
Arya Oudgediende
|
@Ikkedoe maar niet. maar k heb momenteel nogal wat hoofdpijn, en niet veel zin om heel veel door te gaan lezen  |
|
Sushi
Oudgediende
|
Heb me net helemaal duizelig gebokst  Ben al bijna een pro  |
|
Arya Oudgediende
|
zucht, sushi  |
|