hr
jaargang -23 - laatste artikel 10-5 10:00 - 74517 artikelen - nu online 71 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic


1 2 [3] 4 5

Pijnlijke ongelukjes

07-10-06 23:39:51
Loempia
finalist MPPV 06

WMRindex: 415
OTindex: 2.528
Ik heb trouwens ook nog een heel mooie litteken van een waakhond die me in me rug beet:ja Het was zon lelijk rotbeest dat in NL verboden is.

07-10-06 23:50:32
Enkie
Oudgediende


WMRindex: 2.511
OTindex: 18.336
1. Ik fietste links naast mn zus een heuveltje af. Op het eind was er een tweesplitsing. Ik ging er vanuit dat we rechtdoor gingen, maar mijn zus dacht er anders over. Ze sneed me af en ik dook over mn fiets heen, op mn kin, schurend met mn blote knie over het asfalt.

2. Ik weet niet meer hoe het precies ging, maar ik draaide me om terwijl een zusje met dr vuist naar mn gezicht toe ging. Recht in mn oog.

3. Toen ik 2 was en mn moeder mijn haren aan het doen was, wilde ik niet stilzitten. Ze gaf me een (zachte) tik met de borstel tegen mn voorhoofd en er bleven vijf pinnetjes in zitten. Op die plaatsen kwamen blauwe plekjes, waar er 3 van weg zijn gegaan..

4. De tuinman was geweest en had blijkbaar de trampoline verplaatst. Achteraf bleek dat de poten niet goed vast hadden gezeten. Mijn zusje en ik sprongen er heel blij op, tot ie ineens heen en weer begon te zwaaien. Mn zusje viel er vanaf en ik werd tegen de schutting geslingerd.

5. Nog een over de trampoline :D Het gebruikelijke. Mijn zusje en ik weer. Ik kwam precies neer toen zij net omhoog ging en ik verzwikte mn enkel :P

Als ik meer weet, post ik het nog.

08-10-06 00:26:56
Pluppel
Oudgediende


WMRindex: 2.068
OTindex: 13.920
S
Enkie, met die 3e moest ik toch echt lachen:D:P

08-10-06 00:29:10
Enkie
Oudgediende


WMRindex: 2.511
OTindex: 18.336
Hmm nou, ik weet nog wel dat ik op dat moment niet kon lachen 8O

08-10-06 00:34:48
Enkie
Oudgediende


WMRindex: 2.511
OTindex: 18.336
6. In Parijs zaten we op een veerboot en ik zat met een paar anderen op een verhoogd stuk. Op een gegeven moment kwam de Eiffeltoren in zicht - 8) - en omdat ik het niet goed kon zien sprong ik eraf. Ik had de hoogte alleen niet goed ingeschat en ik viel op mn knieën - eentje precies op de haak van een of ander luik. Ik heb wel nog maandenlang met een hele mooie gigantische 'blauwe' plek rondgelopen.

7. Vroeger zat ik op een club en in een bepaalde zaal stond een soort podium. Voordat het tijd was om te beginnen, rende daar iedereen op rond en ik ook. Alleen kwam er net iemand langs en ik struikelde over zijn voeten. Ik vloog van het podium af en belandde plat op mn buik.

8. Bij gym een paar jaar geleden moesten we basketballen en ik weet niet wat mijn klasgenoot dacht toen ze pal voor me stond, maar waarschijnlijk dat ik de bal zou opvangen met mijn neus, want ze gooide hem midden in mn gezicht. Ik hield er alleen een bloedneus aan over.

08-10-06 02:18:25
Tovenaar
Erelid

WMRindex: 370
OTindex: 3.459
Pechvogel ^^

08-10-06 02:40:31
Mmore
Administrator


WMRindex: 1.439
OTindex: 15.022
*Rolt over de vloer van het lachen*

08-10-06 05:01:28
Loempia
finalist MPPV 06

WMRindex: 415
OTindex: 2.528
Quote Mmore:
*Rolt over de vloer van het lachen*
sadist(6)

08-10-06 08:52:08
nietmeer
Quote Mmore:
*Rolt over de vloer van het lachen*
Zo wordt het natuurlijk nooit wat Mmore 8)

08-10-06 09:15:19
my-angel
Oudgediende


WMRindex: 564
OTindex: 11.965
S
Quote Mmore:
*Rolt over de vloer van het lachen*
Foeitoch,

@Enkie en ik denken dat ik een pijnlijk leven heb 8O

08-10-06 14:42:03
Enkie
Oudgediende


WMRindex: 2.511
OTindex: 18.336
9. In een zwembad wilde ik ook eens cool met een salto van de drie meter hoge duikplank springen. Maar het enige wat ik eigenlijk deed, was voorover leunen en me laten vallen. Zo kwam ik plat op mn rug terecht.

10. Voor mijn elfde verjaardag had ik een step gekregen en bij ons in de buurt is toevallig een viaduct. Ik stormde er vanaf met mijn step, maar door de vaart kon ik onderaan niet goed afremmen. Ik stopte abrupt, het stuur klapte opzij en een hoekpunt van dat ding waar je op staat, schoot in mijn voet.

11. In een ander zwembad heb ik eens een lichte hersenschudding opgelopen door simpelweg uit te glijden bij het rennen.

12. Weer zwembad. Het was een steile trap en ik stond temidden van een lange rij wachtenden. Alleen gleed ik op een gegeven moment weg en viel ik achteruit naar beneden. Daar wist iemand me op te vangen.

13. Een tante van me liet een keer een volle fles cola met de kant van de dop op mn teen vallen.

08-10-06 14:44:59
r03l
Erelid


WMRindex: 784
OTindex: 1.990
je hebt wel erg veel pech:P

08-10-06 14:46:37
nietmeer
Even stoeien met Ome Jan, kraakk, twee ribben gebroken..

08-10-06 14:49:56
Tovenaar
Erelid

WMRindex: 370
OTindex: 3.459
Quote coelieroelie:
je hebt wel erg veel pech:P


Ach wordt je hard van ;)

08-10-06 14:51:49
r03l
Erelid


WMRindex: 784
OTindex: 1.990
of je gaat er aan dood

08-10-06 14:51:59
Enkie
Oudgediende


WMRindex: 2.511
OTindex: 18.336
14. Toen ik klein was viel ik een keer van de schommel af. Dat viel op zich nog wel mee, maar een schommel gaat behalve naar voren ook naar achteren en toen ik overeind probeerde te komen sloeg hij tegen mijn hoofd aan, waarna ik naar de dokter moest.

15. Ik was een keer naar de kermis geweest en had daar een lolly op een rond, lang houten stokje gekocht. Toen hij op was en ik met het stokje thuiskwam, vond ik het blijkbaar een goed idee om ermee in mijn mond van de glijbaan af te rennen. Ik had teveel vaart en botste tegen de muur. Het stokje schoot in mijn gehemelte, waar een mooi rond gaatje achterbleef, en ik kon een week lang de G niet zeggen.

08-10-06 14:53:00
r03l
Erelid


WMRindex: 784
OTindex: 1.990
lol ze hadden je beter vast kunnen binden toen je klein was:P:ja

08-10-06 14:58:37
dandy
winnaar PW 06


WMRindex: 202
OTindex: 1.935
S
arme enkie!
nou, dan begin ik ook maar he.
1. als klein jongetje zijnde, in de wasmachine jezelf verstoppen, en dan een halve wasbeurt mee draaien. ik was bijna verzopen!

2. denken dat je over een hoopje bladeren rijdt, maar heeft een of andere oetlul er een baksteen onder gelegd. Ik over de kop, hersenschudding, heel pijnlijk.....

08-10-06 15:00:25
heb ik
Oud Moderator


WMRindex: 1.801
OTindex: 1.045
Een keer toen ik de elektrische tandenborstel uit mn mond haalde slingerde er wat tandpasta in mn oog, dat voelt niet lekker en een keer ben ik tegen een bankje opgelopen (zeg maar nix) en toen moesten er hechtingen in:(

08-10-06 15:01:52
dandy
winnaar PW 06


WMRindex: 202
OTindex: 1.935
S
3. aan het hockeyen, is er iemand zo slim, net op het moment dat ik de bal uit het doel wil halen, tegen me hoofd aan te slaan, alweer een hersenschudding, alweer heel pijnlijk.

08-10-06 15:04:12
heb ik
Oud Moderator


WMRindex: 1.801
OTindex: 1.045
ik had gister in de voetbalwedstrijd iemand die een sliding deed en met zijn voet tegen mijn voet kwam, ik landde best wel hard en ik heb nu 2 afdrukken van noppen in mn voet staan:?

08-10-06 15:05:40
nietmeer
Das dan een fijne voetjesknuffel heb ik :nee

08-10-06 15:15:50
alweerdood
winnaar PW 06


WMRindex: 852
OTindex: 5.796
oke ik begin ook maar s:
in de zomer crossen we atijd met n man of 10 rond door t dorp, elkaar beledigen etc. aleeen we reden over allemaal kleine steentjes en toen gleed mijn band weg... een halve meter over die steentjes met mn blote been geschuurd, auw

ik heb de ziekte van osgoodshlatter gehad(oftewel mn bot groeide iets sneller dan mn spier, een soort groeispurt) toen dacht ik na en paar weken zonder pijn dat ik wel weer kon gaan voetballen... t ging goed tot dit: ik nam de bal half gedraaid aan met de binnenkant rechts, toen draaide ik weg en schoot op doel. en toen scheurde er iets in mn knie zo'n pijn heb ik nog nooit gehad, een heel jaar niet gevoetbald, buiten kunnen spelen en rennen, nu kan ik ales weer maar er zit nog steeds een soort bult op mn knie.

toen ik klein was op de speelplaats, ik rende daar rond met wat vriendjes, en toen viel over een uitstekende steen: vol met mn tand op een andere uitstekende steen, auw...

iemand wou me uit t zwembad trekken alleen halverwege liet ie los, ik knalde weer met mn voortand op de rand van het zwembad.
ik probeer me er nog meer te herinneren, jullie horen binenekort nog wel meer;)

08-10-06 15:40:30
Loempia
finalist MPPV 06

WMRindex: 415
OTindex: 2.528
Quote heb ik:
Een keer toen ik de elektrische tandenborstel uit mn mond haalde slingerde er wat tandpasta in mn oog, dat voelt niet lekker en een keer ben ik tegen een bankje opgelopen (zeg maar nix) en toen moesten er hechtingen in:(
In je oog?

08-10-06 15:56:36
Enkie
Oudgediende


WMRindex: 2.511
OTindex: 18.336
@alweerdood, die voortand van jou heeft ook veel te verduren gehad!

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 [3] 4 5

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven