hr
jaargang -23 - laatste artikel 9-5 18:00 - 74515 artikelen - nu online 24 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic


1 2 3 4 [5]

Pijnlijke ongelukjes

08-10-06 20:43:19 - Quote! - @Ikke
Ikke
Oudgediende


WMRindex: 888
OTindex: 29.466
S
lol, kkijk vaak naar late-night programma's op discovery, hersenoperaties en "I survived a 90KG tumor" en zo (terwijl ik 'n zak chips naar binnen werk

De meesten kunnen hun maaginhoud dan niet binnen houden.... lol

08-10-06 20:47:12 - Quote! - @Smartie
Smartie
Actief lid

WMRindex: 62
OTindex: 86
Wnplts: Wedde
mijn vader heeft in de 1e een keer een paar dia's laten zien bij biologie, toen waren er meisjes die de klas uit renden toen hij een gebroken arm liet zien, tssssss

08-10-06 20:51:25 - Quote! - @Twaggy
Twaggy
Oudgediende


WMRindex: 1.552
OTindex: 9.593
hmmz ik ga niet alles hier neer zetten hoor!!!

1 met 30 km/u tegen een stale hek knallen.

2 3 keer tegen een stilstaande!! auto aangefietst

3 zaterdag op zondagnacht met me snorbrommer onderuit gegaan om een kat te ontwijken: op gestaan naar huis gegaan en wezen slape :P volgende morgen zagen me ouders het. hup naar het ziekenhuis. nu zit ik hier met me gezicht kapot knie gekneust hand kapot en een lichte hersenschudding :P

08-10-06 20:55:15 - Quote! - @Smartie
Smartie
Actief lid

WMRindex: 62
OTindex: 86
Wnplts: Wedde
Ik heb in een auto gezeten die over de kop vloog en toen met het dak tegen een boom aan. Gelukkig weet ik dat niet meer (is heel lang geleden) t was volgens mij ook niet echt pijnlijk, vooral eng.

08-10-06 22:00:01 - Quote! - @Paulus
Paulus
Senior lid

WMRindex: 77
OTindex: 266
Wnplts: schaijk
ik fietse vrolijk naar het zwembad doet een stilstaande auto de deur open .. en ik zag dat niet .. bons fiets der keihard tegen aan :P:D

08-10-06 22:01:09 - Quote! - @Luna
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
Ik zat zo te kleppen dat ik tegen een lantaarnpaal opliep...tering,dat was echt erg :$

08-10-06 22:16:02 - Quote! - @Jivebunny
Jivebunny
oud moderator


WMRindex: 2.033
OTindex: 2.918
T
Och och de ongelukjes die ik allemaal heb meegemaakt haha.

Ik was met een paar kameraden aan het nepvechten (waren een beetje worstelgek toendertijd en hadden niks te doen). Iemand geeft mij een nepklap, ik draai mijn hoofd...

*splut* zo met mijn oog op een kapstokhaak. Ja, die dingen stonden schuin omhoog met scherpe randen en punten, en ik was natuurlijk precies lang genoeg om mijn oog daarop te spiesen.

Ik was groggy van de klap en had een raar gevoel in mijn oog, alsof ie eruit hing. Dus ik doe in een reflex mijn hand tegen mijn oog, en ik zie met mijn andere oog bloed druppelen op mijn handpalm. Ik schrok mezelf lam, en de rest om me heen dacht even dat ik een grapje maakte en een beetje ver ging met het hele nepgedoe. Totdat ze bloed zagen. Hele school in rep en roer. Nou ja, ik uiteindelijk bij de oogarts via de EHBO, bleek dat mijn harde lens de klap had afgebogen en dat de haak de zijkant van mijn oogkas een beetje was ingeschoten. Het bloed kwam van een sneetje in mijn bovenste ooglid. Er zaten wel nog scherven van de lens in mijn oog verstopt en die had de oogarts er dan ook voorzichtig maar wel snel uitgehaald, want mijn oog begon al als een gek te zwellen. Na een dag zag mijn gezicht eruit alsof ik een enorm gezwel had ter hoogte van mijn wenkbrauw, heel het ooglid was naar beneden gezakt onder het gewicht van het bloed wat zich daar ophoopte. Ik leek de klokkenluider van de notredame wel wat betreft gezicht.

Al met al is het vrij goed genezen uiteindelijk, en is het enige wat nu nog resteert, een litteken tussen mijn wimpers. Wel vond ik na 4 maanden nog een halve lens die boven mijn oogbal in de oogkas vastzat en die begon te irriteren. Die heb ik er toen eigenhandig uitgepulkt met een pincet hehe.

Het scheelde echt een wimperhaartje of ik had hier nu met een glazen balleke in mijn rechteroogkas gezeten.

Dat is wel mijn meest aparte ongelukje dat ik heb gehad. Als we het over botbreuken gaan hebben, dan haak ik later wel in, elke week een verhaaltje? Zijn jullie de komende 2 tot 3 maanden wel zoet hahah.

08-10-06 23:28:41 - Quote! - @Enkie
Enkie
Oudgediende


WMRindex: 2.511
OTindex: 18.336
ieeeuw 8O

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 [5]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven