hr
jaargang -23 - laatste artikel 29-3 16:00 - 74305 artikelen - nu online 26 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic


1 2 3 4 .... 138 139 140 [141] 142 143 144 225 226 227 228

blog

26-10-19 14:44:16
stora
Oudgediende


WMRindex: 18.714
OTindex: 2.861
@Mamsie, Mijn favoriet is wel, als er midden in de nacht van die dronken gastjes binnenkomen, vaak wel gezellig. En 1 van die gastje wil dan aan zijn maatjes laten zien dat hij wel slim is.
Vraagt die, meneer, dit is toch kogelvrij glas?
Dan zeg ik ja:)
Zeg ik, weet je hoe je dat kan zien?
Dat weten ze dan niet.
Zeg ik, kijk maar, er zitten geen kogels in.
Vaak moet ik dan moeite doen om mijn gezicht in de plooi te houden:P
Vooral als er 1 heel serieus dat glas bestudeerd:D

Laatste edit 26-10-2019 14:45

26-10-19 15:25:54
Mamsie
Oudgediende


WMRindex: 45.476
OTindex: 94.230
@stora: Haha, hoe later op de avond, hoe schoner volk dus. Nou ja, zolang ze maar geen rottigheid uithalen is dat niet erg.

27-10-19 09:52:47
Khitchakut
Ook maar even @Mamsies foto in het Blog gepleurd, kan ze er een leuk verhaal bijschrijven :D

afbeelding

27-10-19 10:53:11
EruYagami
Oudgediende


WMRindex: 19.022
OTindex: 1.455
@Khitchakut: Ik heb niet echt een provincie-gevoel. Ik kijk vooral naar steden/dorpjes/plaatsjes op zich of ik het daar leuk vind of wat minder. Ik vind Nederland te klein om dat gevoel te kunnen hebben.

@stora: Glas dat vrij is van kogels... Juist ja... :p _O-

Laatste edit 27-10-2019 10:53

30-10-19 07:35:22
Khitchakut
Wist je dat als Duiven seks hebben dat ze dan sterven?

.Laatste edit 30-10-2019 07:44

30-10-19 07:44:52
Sjaak
Moderator


WMRindex: 21.226
OTindex: 53.115
@Khitchakut: Met een mens ja. Dan sterft ze. :P

30-10-19 07:59:04
Khitchakut
@Sjaak: Verrader!!! (6).._O-

Ik las 'm eerder op FB, ik lag dubbel :D

Man: 'Did you know that if pigeons have sex they die!'

Woman: 'Are you serious??'

Man: 'Well, the one I had sex with did..'

:D :D

30-10-19 07:59:43
Sjaak
Moderator


WMRindex: 21.226
OTindex: 53.115
When wearing a bikini, women reveals 96% of their body.
But the men are so polite, they only look at the covered parts.

30-10-19 08:11:39
Khitchakut
@Sjaak: Nou, laat ik je eens een waargebeurde anekdote vertellen:

mijn broer, zijn vrouw, mijn vrouw en ik waren op het strand, de vrouwen waren topless, niks aan de hand, we zijn allemaal volwassenen, nietwaar?

Nadien gingen we samen uit eten en op zeker moment zei mijn broer, "Krijg nou de pleuris! We zien de hele dag de tieten van onze vrouwen op het strand en nou probeer ik nog in het decolleté van jouw vrouw te kijken!! :P

Zozeer zijn wij mannen gehersenspoeld! :D

30-10-19 08:16:52
venzje
Oudgediende


WMRindex: 22.541
OTindex: 7.901
@Khitchakut: Het is er net zo een als die van die geleerde, die een kikker getraind had om op commando te springen. Toen het beestje dat eenmaal onder de knie had, sneed de geleerde een voor een al zijn pootjes af. Na het verwijderen van het laatste pootje sprong het beestje niet meer op commando. Conclusie: als je bij een kikker de poten amputeert, wordt hij doof.

30-10-19 08:20:22
Khitchakut
@venzje: :ja Die ken ik, ook een hele goeie! ok :D

30-10-19 11:47:45
Khitchakut
Mijn PC doet de laatste tijd soms een beetje vreemd, 'memory failures' enzo.. Ik heb vele monitor programma's er op los gelaten, maar alles schijnt dik in orde te zijn. Toen bedacht ik me dat mijn CPU-temperatuursensor al een paar jaar onbetrouwbaar is.

Niet voldoende om een nieuw MB of CPU te kopen, maar de laatste keer dat ik de koeling pasta van de CPU heb vervangen is denkelijk zo'n 5 jaar geleden. Dus als ik straks uit bed kom ga ik doktertje spelen en de pasta vervangen.

Ik heb nieuwe pasta en 70% alcohol, ik ben er klaar voor ;)

Dus als ik straks een paar dagen offline ben weet je waarom 8O :D

30-10-19 11:58:30
venzje
Oudgediende


WMRindex: 22.541
OTindex: 7.901
@Khitchakut: Pasta en alcohol... klinkt als een prima Italiaanse maaltijd.
Niet te zat hè?  ;)

30-10-19 12:25:30
Khitchakut
@venzje: LOL.. Na demontage van koeling en cpu moet de oude pasta zorgvuldig verwijdert worden met alcohol. Des te hoger het alcoholpercentage, des te beter voor het schoonmaken, ik gebruik rubbing-alcohol met een alcoholpercentage van 70%, Dat dient voldoende te zijn. Ik moet enkel oppassen dat ik met mijn grote klauwen de cpu voorzichtig en rechtstanding verwijder en terugplaats. Eén krom pinnetje en ik kan het verder vergeten..

30-10-19 14:52:56
Khitchakut
Net terug uit het ziekenhuis, Wan had tijdens de maaltijd een visgraat in de keel die er niet uit wilde. Mijn hele slaapritme is nu natuurlijk verpest, het is hier nu zowat 21:00, normaliter lig ik er allang in. De koelpasta vervangen zal waarschijnlijk een dagje moeten wachten.

30-10-19 14:58:14
venzje
Oudgediende


WMRindex: 22.541
OTindex: 7.901
Och jee! Alles weer in orde?

30-10-19 15:41:14
stora
Oudgediende


WMRindex: 18.714
OTindex: 2.861
@Khitchakut, maar goed dat jij er ook was anders had ze nog kunnen stikken.

30-10-19 21:32:39
Khitchakut
@venzje: De dokter kon de graat niet vinden, (zit w.s. te diep), en heeft pijnstillers gegeven. Als de klachten over 3 dagen niet over zijn moeten we naar het grote ziekenhuis in Chanthaburi. Even afwachten dus.

Ze is na thuiskomst direct gaan slapen en slaapt nog, ik weet dus niet hoe het met haar is, maar gezien dat ze slaapt denk ik dat het meevalt.. Hoop ik..

En hierom, lieve mensen, ben ik een voorstander van ofwel visfilet, ofwel makkelijk schoon te maken vis zoals Schar en Schol ;)

30-10-19 23:35:31
HoLaHu
Oudgediende


WMRindex: 6.243
OTindex: 2.472
@Khitchakut: Misschien veel drinken, zodat hij "door spoelt"? Ik heb het ook wel eens gehad, is erg vervelend en doet ook zeer, vind ik. Met veel drinken is het toen wel goed gekomen...

31-10-19 00:07:43
Khitchakut
@HoLaHu: Ik heb ze stukjes brood en koekjes laten eten en water laten drinken voordat we naar het ziekenhuis gingen, meestal is dat voldoende om de graat naar beneden te werken. Nu niet..

31-10-19 05:51:57
Khitchakut
Zo, ik ben er toch maar aan begonnen, het vervangen van de koelpasta dus. Het was hoog nodig!! De koelpasta was totaal ingedroogd dus had geen enkele functie meer. Ook bleek de koelunit (een groot watergekoeld blok met grote fan), niet correct bevestigd door de installateur indertijd.

Geen wonder dat de CPU soms tegen de 70 graden werd. Gelukkig is er geen permanente schade aangericht maar het had me gemakkelijk mijn processor kunnen kosten..

(Dit is 'm niet, maar het lijkt sterk op mijn CPU-Cooling system)

afbeelding

De koeling is weer tiptop in orde maar nu geven mijn geheugenslots problemen, had ik vroeger ook al last van. Na een lange tijd van trial & error heb ik 2 van de 4 geheugenmodules aan de praat kunnen krijgen.

Het systeem werkt weer en de komende dagen neem ik even pauze, ik ben er uren mee bezig geweest! Over een paar dagen ga ik rustig weer proberen om het geheugen vol te krijgen, lukt me dat niet dan koop ik 2 nieuwe modules, gelukkig zijn die tegenwoordig goedkoop.. Maar eerst even een paar dagen relaxen. de CPU staat te snorren op 47 graden, perfect! ok

afbeelding

.Laatste edit 31-10-2019 06:02

31-10-19 22:19:34
HoLaHu
Oudgediende


WMRindex: 6.243
OTindex: 2.472
@Khitchakut: Hoe is het met Wan? Is ze al gefileerd? Ontgraat, bedoel ik...:P

31-10-19 23:44:01
Khitchakut
@HoLaHu: Ze loopt af en toe nog een beetje zielig haar keel te schrapen maar volgens mij is het leed grotendeels geleden. Ze mankeert gelukkig zelden iets, maar als ze dan eens wat heeft dan zal iedereen het ook moeten weten :D

01-11-19 00:02:10
Khitchakut
Een voormalig zwager van mij, de oudste broer van mijn ex, is enkele dagen geleden verteld dat hij kanker heeft, longkanker met uitzaaiingen in zijn lymfeklieren.. Niets meer aan te doen, terminaal, hij is 64 of 65 jaar. Triest natuurlijk maar niet schokkend, velen ontvangen ergens tijdens hun leven zo'n bericht.

Nee, ik ga niet zeiken over roken, zo ik al vaker heb gezegd moet iedereen dat voor zichzelf weten..

Maar! Gisteren hoorde ik wat meer details!

Inmiddels al meer dan 8 maanden geleden is hij via de dokter naar het ziekenhuis geweest omdat hij zich niet goed voelde. Men vond een vlekje op zijn long. Hij vroeg om verder onderzoek, scans, bloedonderzoek e.d., hij was bezorgd, donders goed beseffende dat hij een straffe roker is.. Nee hoor, dat is echt niet nodig meneer, u heeft een longontsteking.

Daarna is hij in de daarop volgende maanden nog 3x naar het ziekenhuis geweest, iedere keer werd hij zonder verder onderzoek met een zak medicijnen naar huis gestuurd, totdat hij vorige week tegen de grond klapte door een intense pijnaanval.

Toen kon men ineens wel verder onderzoek doen, en ja hoor, terminale kanker, en houdoe wor! Nou zeg ik niet dat hij indien het eerder geconstateerd zou zijn er niet aan zou sterven, maar ik weet wél dat des te eerder zoiets gevonden wordt, des te beter de overlevingskansen zijn!!

Natuurlijk wast men zich in het ziekenhuis de handen in onschuld, daar is men zo jullie vast weten erg goed in..

Ik ben nooit echt close geweest met mijn ex-zwager, maar ken hem inmiddels wel zo'n 45 jaar en ik vind het triest dat hij door onzorgvuldigheid en onachtzaamheid van ziekenhuispersoneel dat klaarblijkelijk liever lui dan moe is zijn leven verkort ziet worden..

Het gaat lekker in Nederland geloof ik! :nee

.Laatste edit 01-11-2019 00:11

01-11-19 00:57:27
HoLaHu
Oudgediende


WMRindex: 6.243
OTindex: 2.472
@Khitchakut: Dit is triest..Als iemand zelf aangeeft zich niet goed te voelen dan hoort daar gedegen onderzoek naar gedaan te worden. Zeker als iemand zelf vraagt om scans etc..En zéker als er al een vlek op de long is geconstateerd!
Bij de man van mijn nicht ging het net andersom..Die ging naar de dokter omdat hij maar bleef hoesten, naar het ziekenhuis, longfoto en zo meer..Uitslag: Allerwaarschijnlijkst longkanker, vlekken op de longen, niet goed! Na nader onderzoek: Littekens van eerdere longontsteking, goddank geen longkanker! Volgens mij heb je op het moment dat je dat bericht krijgt het gevoel of dat je opnieuw geboren word! :)

Laatste edit 01-11-2019 00:59

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 138 139 140 [141] 142 143 144 225 226 227 228

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven