|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Sommige kunnen gvd ook echt geen kinderen opvoeden  |
|
nietmeer
|
|
|
Stina Senior lid WMRindex: 374 OTindex: 559
|
Hallo, what's the matter?  |
|
nietmeer
|
Hoi Stina  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
|
|
Sophiesticated Oudgediende
 WMRindex: 1.883 OTindex: 7.877
|
|
|
|
Hmm, ik zie dat jullie het net over leeftijd hadden en zo. Soms ben ik bang dat ik niet eens 18 word, raar he.  |
|
nietmeer
|
@Stina: Geeft niks hoor: Ik denk ook wel eens dat ik nooit meer 18 word  Gewoon doorgaan met ademhalen ,eten en drinken, dan komt het vast wel goed  |
|
Blend
Oud Moderator
@Stina: Hoe kom je daar nou bij?   |
|
|
@Grouse: haha @Blend: Nou, eerlijk gezegd ben ik echt bang om dood te gaan. Aangereden te worden of een ongeluk te krijgen en zo, voor anderen waar ik veel om geef ook.  |
|
nietmeer
|
|
|
Blend
Oud Moderator
@Stina: Maar voor de rest wel positief ingesteld?  |
|
|
@Grouse:   @Blend: ja opzich, ik heb er wel last van hoor  Zeker nu een bepaald heel belangrijk persoon voor mij, naar amerika is. Ik ben er echt bang voor, het klinkt waarschijnlijk idioot. |
|
Blend
Oud Moderator
@Stina: Je ligt er toch niet wakker van? |
|
|
|
|
Blend
Oud Moderator
Nou dan moeten we je maar een beetje opvrolijken en aan andere dingen laten denken  |
|
ladekast Oudgediende
|
Quote @Stina: Hallo, what's the matter?  ja joh, alles omver lopen, overhoop halen, daar wordt ik schijtziek van, kijken doe je met je ogen, niet met je handen  |
|
|
Haha, nou ik denk er al jaren constant (on)bewust aan hoor  |
|
|
Quote @ladekast: Quote @Stina: Hallo, what's the matter?  ja joh, alles omver lopen, overhoop halen, daar wordt ik schijtziek van, kijken doe je met je ogen, niet met je handen  Waar? Op je werk..? |
|
ladekast Oudgediende
|
ja hier in mijn winkel, stelletje pestpokkekinderen, en dan hoor je de ouders, hey niet doen dat kan toch niet, moeten mijn kids eens doen ...  |
|
Blend
Oud Moderator
@ladekast: Ja opvoeden is een vak apart @Stina: Ik wilde eigenlijk zeggen, geniet van het leven. Maar als ik naar buiten kijk is het helemaal grijs en regent het. In de zomer  |
|
|
Quote @ladekast: ja hier in mijn winkel, stelletje pestpokkekinderen, en dan hoor je de ouders, hey niet doen dat kan toch niet, moeten mijn kids eens doen ...  Kinderen. Tut-tut-tut.  Goddank ben ik over 5 jaar volwassen.  |
|
|
@ladekast: Ik snap dat dat irritant is, heb je geen luchtbuks? ...ik bedoel, heb je geen elektrische vliegenmepper?  Kunnen die ouders hun kinderen niet gewoon laten stoppen. @Blend: ik geniet ook wel van het leven hoor, ik ben er gewoon echt bang voor. Met name die persoon. Waarschijnlijk omdat ik er zo veel om geef. Het is denk ik vooral omdat ik niet weet wat er komen zal, en ik een niet zo leuk gesprek heb gehad met die persoon ooit over de dood. Moeilijk uitleggen.   |
|
Blend
Oud Moderator
Sophi-e-sticate: je hebt nog even @Stina: Dan is het nu tijd om leuke dingen te zeggen  Bijna weekend  En ik moet straks naar de AH XL omdat ik nog allerlei spullen moet halen voor het etentje wat ik zondag ga geven voor familie  een uitgebreide lunch met allemaal verschillende hapjes |
|
|
Quote @Blend: Sophi-e-sticate: je hebt nog even  ?!  |
|