|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
hoeist hier? |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Hai FrankB @Grouse:  Hai beroemd kwarteltje.  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@ladekast: Ik heb ze nu niet meer hoor  Maar het was: Peugeot 604 (in staat van ontbinding) Mazda 323 coupe Mazda MX-5 Subaru Impreza GT En de auto waar ik nu in rij, nieuwe Ford Fiesta |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
@Blend: hebbie die fiesta nou ook in stationuitvoering eigenlijk ?  |
|
Blend
Oud Moderator
Nee, alleen 3 of 5 deurs |
|
nietmeer
|
@Blend: Had je die allemaal tegelijk?  Wat was daar de bedoeling van? Opknappen? |
|
Blend
Oud Moderator
@Grouse: Ja die had ik allemaal tegelijk. Heel kort maar hoor  De Peugeot wilde ik opknappen. De subaru reed ik als dagelijkse auto. De MX-5 rijdt mijn vriendin in. Toen heb ik mijn eigen bedrijf opgestart en moest ik in de kosten gaan snijden  en heb ik een representieve auto genomen (de Ford Fiesta dus) De Subaru ging de verkoop in en tijdelijk even in de Mazda 323 gereden. Snap je het nog?  Dus ik heb een maand lang 5 auto's gehad  Ben aan het afbouwen |
|
nietmeer
|
@Blend: Ik heb er maar 2 op die manier. Ëén van mijn vrouw en één voor mezelf. Ik zou ook niet weten waar ik nog meer auto's moest laten  |
|
Blend
Oud Moderator
Als ik eindelijk die Subaru verkocht hebt dan ook maar 2  Niks raars aan  |
|
Sophiesticated Oudgediende
 WMRindex: 1.883 OTindex: 7.877
|
*slaat de eerste persoon in het zicht*  |
|
nietmeer
|
@Blend: In je profiel staat beroeps werkloze. Is daar dan nu verandering in gekomen? Eigen zaak en zo? |
|
FrankB Oudgediende
|
Sophi-e-sticate: *au!* waarom?? |
|
|
FrankB: Jij niet, ik sloeg Blend!  Ik had een spetterende entree nodig.   |
|
Blend
Oud Moderator
@Grouse: Jep, heb mijn eigen weg gekozen  Het werkloze is nooit echt wat geworden en werken voor een baas is ook niet mijn ding  Hopelijk gaat dit wel lukken  Sophi-e-sticate: Niet lief  |
|
nietmeer
|
Sophi-e-sticate: Helemaal gelukt hoor  En vertel eens: hoe voelt het nou om 13 te zijn? @Blend: Ik ben er 6 jaar geleden achtergekomen dat ik niet zo geschikt ben om voor een baas te werken. Daarom doe ik het maar voor mezelf. Bevalt veel beter.  |
|
|
Quote @Blend: Sophi-e-sticate: Niet lief  Tja. Had je maar niet de eerste persoon in het zicht moeten zijn.  Quote @Grouse: Sophi-e-sticate: Helemaal gelukt hoor  Dat was de bedoeling ook.  Quote @Grouse: En vertel eens: hoe voelt het nou om 13 te zijn? Oud.  |
|
FrankB Oudgediende
|
Sophie heeft zojuist met 1 woord een groot aantal mensen beledigd  |
|
|
FrankB:  Hoe oud ben jij dan?  |
|
Blend
Oud Moderator
@Grouse: Ik hoop dat ik dat over 6 jaar ook kan zeggen  maar ik ga er wel voor! FrankB: Je bent zo oud als dat je je voelt  Dus valt bij mij wel mee  |
|
FrankB Oudgediende
|
Sophi-e-sticate: uhh, volgens mijn ID bijna 18  als ik blend moet geloven 6  |
|
|
|
|
nietmeer
|
Quote Sophi-e-sticate: Ik zal mijn mond maar even houden.  Das ook niet gezellig  Maar misschien wel een goed plan  13 = oud  Hoe kom je erbij? |
|
|
Quote @Grouse: Quote Sophi-e-sticate: Ik zal mijn mond maar even houden.  Das ook niet gezellig  Maar misschien wel een goed plan  Het is momenteel verstandig.  Quote @Grouse: 13 = oud  Hoe kom je erbij? Iedereen zegt dat ik over 5 jr al volwassen ben.  Over 5 jr is mijn jeugd afgelopen en mag ik me op het saaie leven van een volwassenen storten.  |
|
Blend
Oud Moderator
Sophi-e-sticate: Is helemaal niet saai vanaf je 18e hoor  Dan gaat er een wereld voor je open  |
|
nietmeer
|
Sophi-e-sticate: Ophouden nou  Volwassen zijn is niet saai  Bovendien ben je met je 18e alleen maar meerdejarig. Sommige mensen worden nooit volwassen  |
|