|
Sophiesticated Oudgediende
 WMRindex: 1.883 OTindex: 7.877
|
Quote @MuseMatt: Quote Sophi-e-sticate: PS: Ik ben over 10 dagen 13.  Oeh! Ik ben er dan niet om je te feliciteren dus alvast een fijne dag toegewenst! Dank je Muizerd     Quote @MuseMatt: Quote Sophi-e-sticate: Als ik een foto van mezelf post knalt je scherm uit elkaar, dus dat doen we maar niet.  *zit niet te wachten op uitdelen van schadevergoedingen*  Zal wel meevallen, heb al gruwelijke dingen hier op wmr voorbij zien komen  Ik  (da-da-da-dammmmm  ) ben enger.  Quote FrankB: @Sophie: mn scherm kan t wel hebben, het is een foto van mijzelf gewend  Ik geloof je op je woord.  Quote @mremijn: Sophi-e-sticate: dat is minimumleeftijd zodat het niet vies wordt  Sorry, lette ik niet op  1e x bewust in 't cafe he  Oké.  Quote @MuseMatt: Sophi-e-sticate: nou maak je me wel nieuwsgierig... ik vind het wel gruwelijk dat je zomaar beweert dat je afzichtelijk bent  Gruwelijk is precies de goede beschrijving voor mij.  |
|
mremijn Actief lid WMRindex: 40 OTindex: 97 T |
FrankB: tja wat moet ik daar nou weer op zeggen @Sushi sssst.. @MuseMatt heeft me nog niet geroepen  |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
@mremijn: heb je al gekeken in je post  ? |
|
|
Quote @Luna: Sophie is volgens mij heel leuk  Dat dénkt men.  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Sophi-e-sticate: wij denken het te weten  |
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
Sophi-e-sticate: alvast gefeliciteerd  wanneer vier je het?  doe mij fotoooo  |
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
49/2+8= 24,5+8 = 32,5 jaar.   Is dat de maximum leeftijd?  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
@mremijn: goed, er staan wel wat rode letters maar dat is niet direct een drama  wel ff op letten he  ? |
|
volgens mij he,, ben ik de enige die al4 jaar lid is, en nog zulk een lage index heeft  |
|
|
Quote @MuseMatt: Sophi-e-sticate: wij denken het te weten  Think again.  Ik schrik zo vaak van mijn eigen hoofd *5e symfonie van Beethoven speelt  * in de spiegel.  Quote FrankB: Sophi-e-sticate: alvast gefeliciteerd  Dank je. Quote FrankB: wanneer vier je het?  Op de dag dat de bom in Hirosjima viel, en ik ben geboren op de dag dat de bom in Nagasaki viel.  Quote FrankB: doe mij fotoooo  Ben je je leven al zat?  |
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Sophi-e-sticate: ik denk dat je foto zal inslaan als een bom  maar goed, ik zal niet verder zeuren. *gaat in een hoekje zitten balen dat hij niet weet hoe Sophi-e-sticate eruit ziet  * |
|
|
Oe, de Kok is online.  Hallo Kok.  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
@WMR-kok: hallo kok! goedenavond,, je kent me niet,, maar daar zal vast vanzelf verandering in komen   |
|
FrankB Oudgediende
|
@MuseMatt: ik leef met je mee  hoiiiiiiiii kokkie  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
FrankB Oudgediende
|
hoe is het met kokkie?  |
|
|
Quote @MuseMatt: Sophi-e-sticate: ik denk dat je foto zal inslaan als een bom  maar goed, ik zal niet verder zeuren. Je zeurt niet hoor.  Het is natuurlijk dat je nieuwsgierig bent *is zelf zo vaak nieuwsgierig  * maar het is voor je eigen bestwil dat je het niet weet.  Quote @MuseMatt: *gaat in een hoekje zitten balen dat hij niet weet hoe Sophi-e-sticate eruit ziet  * Geloof me, je wilt het niet weten. Hai.     Doe nou niet.  |
|
|
|
FrankB Oudgediende
|
Sophi-e-sticate: doe ik wel  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Tja, ik zei al: ik geloof dat ik dat wel wil  Al is't alleen maar om je een eerlijke mening te geven  Want pubers kunnen toch nooit eerlijk naar zichzelf kijken  |
|
|
FrankB: Jullie zijn beiden suïcidaal.  |
|