|
Sushi
Oudgediende
 WMRindex: 268 OTindex: 10.475
|
|
|
mremijn Actief lid WMRindex: 40 OTindex: 97 T |
@Sushi nee voor jou heb ik glaasje witte zoete wijn  |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
@Sushi: nee, dan is ze nog steeds te jong  |
|
Sushi
Oudgediende
|
|
|
@Sushi: werd jij trouwens niet opgehaald?  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
23 en 12 is wel iets té extreem |
|
Sophiesticated Oudgediende
 WMRindex: 1.883 OTindex: 7.877
|
Quote @Sushi: @Sophi-e-sticate: ik ben gewoon raar, dus ja dan denk je ook raar  Goed punt. Sorry Muizerd.  Quote @MuseMatt: *krijgt hoofdpijn* Ik zei alleen maar dat je mijn favo 12-jarige wmr-lid was, zij maken er direct rare dingen van  Vind ik nou ook.  PS: Ik ben over 10 dagen 13.  Quote @MuseMatt: Ik vind je gewoon een leuk lid, en daarmee is't toch genoeg  ? Yup.  *knuf*    Quote @MuseMatt: Ik vind Sushi al te jong dus jou al helemaal  Dat is wel de bedoeling ja.  Quote @MuseMatt: (en ik heb zelfs nog nooit een foto van je gezien dus dan ga ik al helemaal niet oordelen!) Als ik een foto van mezelf post knalt je scherm uit elkaar, dus dat doen we maar niet.  *zit niet te wachten op uitdelen van schadevergoedingen*  |
|
Sushi
Oudgediende
|
@mremijn: Nee, hij zei een half uur geleden dat ie net onder de douche vandaan kwam, zich netjes aan zou kleden en dan naar mij toe kwam... Maar heb nog geen deurbel gehoord  |
|
@MuseMatt: rule of thumb: age/2+8  dan ben je altijd safe @Sushi: blijkbaar istie altijd net zo snel als dattie douched Edit MuseMatt: dp samengevoegd |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Quote Sophi-e-sticate: PS: Ik ben over 10 dagen 13.  Oeh! Ik ben er dan niet om je te feliciteren dus alvast een fijne dag toegewenst! Quote Sophi-e-sticate: Als ik een foto van mezelf post knalt je scherm uit elkaar, dus dat doen we maar niet.  *zit niet te wachten op uitdelen van schadevergoedingen*  Zal wel meevallen, heb al gruwelijke dingen hier op wmr voorbij zien komen  |
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
@Sophie: mn scherm kan t wel hebben, het is een foto van mijzelf gewend  |
|
Sushi
Oudgediende
|
|
|
|
|
Sophiesticated Oudgediende
 WMRindex: 1.883 OTindex: 7.877
|
Quote @MuseMatt: 23 en 12 is wel iets té extreem Zeg dat wel.  ******  Ik ben afzichtelijk en piepjong, dus dat wordt niks.  |
|
FrankB Oudgediende
|
dubbelpost.. 2 of meer posts acther elkaar zonder tussenkomst van een ander  |
|
Sophi-e-sticate: dat is minimumleeftijd zodat het niet vies wordt  Sorry, lette ik niet op  1e x bewust in 't cafe he  |
|
Sushi
Oudgediende
|
@mremijn: Haha, DP = Dubbel Post, oftewel, je hebt twee keer achter elkaar gepost en dat is stout  Nou moet je op het MuseMattje komen  |
|
FrankB Oudgediende
|
|
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Sophi-e-sticate: nou maak je me wel nieuwsgierig... ik vind het wel gruwelijk dat je zomaar beweert dat je afzichtelijk bent  |
|
FrankB: als je boven de 18 bent natuurlijk  moet ik dan ook alles voorkauwen hier?  Zo,, een flinke procentuele groei van mijn OT-index  meer dan 100% omhoog vandaag  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Sophie is volgens mij heel leuk  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Mijn age/2+8 Dus 23/2+8=11.5+8=19.5 is de minimumleeftijd  Ik zeg meestal +7 |
|
FrankB Oudgediende
|
dat zei je er nie bij  en ik ben té bijdehand  |
|
Sushi
Oudgediende
|
Daar is ie  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Hmmm en ik ben 35/2+8= 25,5 Ojee, Twaggy had bijna drie jaar ouder moeten zijn   |
|