|
Bamboo Erelid
 WMRindex: 42 OTindex: 3.246 T S |
Maar ik heb al gegeten... dus daar lullen we verder niet meer over vanavond... koffie.. daar was ik op uit en Anja ging volgens mij een heel fijn bakkie inschenken.
|
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
@anjarey:  Wat jij rook, was mijn maaltijd van gisteren.  |
|
Stina Senior lid WMRindex: 374 OTindex: 559
|
Kan iemand me helpen? Kan ik mijn naam laten veranderen?  *Mijn wmr naam  Hallo!  |
|
nietmeer
|
Ja hoor...gewoon Voogeltje of Mmore even een mailtje sturen. |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
@Stina, er is zelfs een heel 'Topic' over  *Maar makkelijkt is een vraag aan de Admins dumpen in de help-desk' idd  gegarandeerd binnen 5 dagen antwoord*  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
|
@WMR-kok: Haaaaaaaaai @Relpa: Ik heb al een bericht gestuurd  Ik moet me nogmaals creatief gaan uiten binnenkort. Heb geen idee hoe druk het is op schiphol als ik m'n lief op ga halen, dus het leek me een goed idee om een bord achtig ding te maken? |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Ga er maar gerust van uit dat Schiphol ALTIJD druk is stina dus leef je uit @Kokkie, Thnx a mill  *boink* |
|
|
Ja, ik wilde dus een bord voor 'm maken met FREE HUGS er op, alleen kan ik daar vreemde mensen aantrekken die me willen knuffelen natuurlijk  Misschien FREE HUGS ANDREAS ONLY ? Zijn ouders (en zus) zijn er wel bij @WMR-kok: Ik lust ineens geen koffie meer, had vorige week voor het eerst in mijn leven zwarte koffie, bleh  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Seizoen 4 van Torchwood is ook al een paar weken bezig. @Stina:  Als ik het goed begrijp, dan moeten anderen betalen voor de knuffels.   Als je geen zwarte koffie gewend bent, dan kan dat inderdaad als een klap aankomen.  |
|
nietmeer
|
@Stina: een gezocht bord kan ook heel leuk werken  hooi allemaal   |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
anjarey Erelid WMRindex: 280 OTindex: 1.687 Wnplts: Enschede
|
Jah koffie sorry ik was ff aan het douchen lol maar komt eraan *zet een grote pot koffie* |
|
|
@WMR-kok: Mijn nieuwe naam wordt WAT?  ('Welkom bij NS. Het volgende station is Goor.'  ) En anderen mogen best heel veel betalen  @Hayle: Hooi! Hmmm ja ook een leuk idee  Ik weet et niet  Het volgende bericht is mijn 100ste bericht  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
op internet staan soms ook hele leuke ideetjes |
|
|
Volgens mij praat ik teveel  sinds vorige week dinsdag lid en al bijna 260 berichtjes  |
|
WMR-kok
Oudgediende
@anjarey: Vroeger kreeg je pas een avatar bij 2001 OT.   Daar heb ik 2 maanden over gedaan.  Daarna ging het een stuk sneller.  |
|
|
@WMR-kok: Hmm ja welk tarief zou ik aanhouden? Hayle: ja, ik ben heel slecht in die dingen vinden, goed he @anjarey: Dat is inderdaad veel, ik ben een paar dagen voor de laatste bowling lid geworden omdat ik me verplicht voelde om lid te zijn, hehe  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Bamboo Erelid
 WMRindex: 42 OTindex: 3.246 T S |
@anjarey: Valt reuze mee. Ik heb in een week tijd een avatar bij elkaar gezwetst...  |
|
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
 *Haalt portemonnee tevoorschijn.*  Oké?  |
|
|