|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
inderdaad, mijn eerste keer waren er 60 mensen ingeschreven, er werden er 30 verwacht(niet iedereen komt werkelijk), en uiteindelijk waren er dus toch 60, bijzonder gezellig.. hads alleen niet overlegd of ik langer kon blijven, en geen beltegoed om alsnog te overleggen, was wel jammer  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Wanneer is die bowling dan? Heb ik wat gemist? @anjareyGoed bezig hoor, vriendjes maken  |
|
anjarey Erelid WMRindex: 280 OTindex: 1.687 Wnplts: Enschede
|
klinkt leuk  ben alleen erg slecht in bowlen @Blend ja he??  en ik ben normaal erg verlegen hoor  |
|
WMR-kok
Oudgediende
@anjarey:  Die zijn er meer, die niet kunnen bowlen.  Maar die doen gezellig mee. @Blend:  Doe maar goed onschuldig, je was altijd één van de eerste die hoorde wanneer de bowling gepland is.  |
|
FrankB Oudgediende
|
@anjarey: de laatste keer was er niet eens genoeg plaats om iedereen te laten spelen @WMR-kok: kan je echt niet komen? |
|
nietmeer
|
@anjarey: je hoeft niet perse mee te bowlen hoor  Je kunt ook gewoon gaan voor de gezelligheid  |
|
WMR-kok
Oudgediende
FrankB:  Nog steeds niet Frank, teveel last van mijn benen dan en ik kan daar nergens een paar uur plat liggen. |
|
Blend
Oud Moderator
@WMR-kok: Ik heb nu helaas geen toegang meer tot die inside info  Maar als er weer een bowling is ben ik er zeker bij @anjarey: Dat het is het mooie van WMR, iedereen is wie hij is en wordt zo geaccepteerd en er zijn heel veel vriendschappen hier ontstaan  |
|
FrankB Oudgediende
|
@Blend: ook wel een groot aantal relaties die hier begonnen zijn hoor  en inderdaad, veel vriendschappen, WMR betekent veel voor me  |
|
WMR-kok
Oudgediende
@Blend:  Er zijn zelfs mensen die door WMR een relatie gekregen hebben die ze anders nooit gehad zouden hebben.  |
|
Blend
Oud Moderator
Quote @WMR-kok: FrankB:  Nog steeds niet Frank, teveel last van mijn benen dan en ik kan daar nergens een paar uur plat liggen. Ik kom met bestelbus en matras, kan je liggen wanneer je wil  |
|
FrankB Oudgediende
|
moet je de letters WMR wel heel groot op de zijkant laten spuiten, Blend.. als je iets doet, moet je het goed doen?  |
|
Blend
Oud Moderator
Quote @WMR-kok: @Blend:  Er zijn zelfs mensen die door WMR een relatie gekregen hebben die ze anders nooit gehad zouden hebben.  Ik ken het  Had je trouwens het recept gelezen wat ik gestuurd heb? |
|
|
das waar waar internet niet goed voor is ik ben het levende bewijs  je moet hier op karakter afgaan ipv uiterlijk en innerlijk is veel belangrijker |
|
FrankB Oudgediende
|
ik hoop dat de WMR ledenlijst nog iets voor mij heeft @anjarey: WMR heeft mij van mn onzekerheid afgeholpen, zeg maar  |
|
Blend
Oud Moderator
@anjarey: Mooi  FrankB: Mij heeft het geleerd om tot 10 te tellen  en niet zo bijdehand te zijn  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Thais groentepannetje.  Zit ik net te lezen.  |
|
|
we leren dus allemaal wat  ik ga zo naar broer lief toe om te worden "aangevallen" door een Deense Dog en dan lekker naar de stad om naar schoonzus te kijken  |
|
FrankB Oudgediende
|
|
|
Blend
Oud Moderator
@WMR-kok: Jep, ik heb het toen gemaakt met gewone rijst @anjarey: Veel plezier met aangevallen worden  |
|
|
tis een schatje hoor haar naam is Annabel  tis alleen een LEO |
|
WMR-kok
Oudgediende
@Blend:  Ik zou het limoensap bij het water gooien en dan de rijst koken.  |
|
Blend
Oud Moderator
Een Leo? Ik neem altijd de telefoon op met Hallooooooo Leooooooo!!  |
|
WMR-kok
Oudgediende
@anjarey:  Als je niet weet wat je wilt gaan eten, dan heb ik nog een hoop recepten voor je.  |
|