|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Quote @anjarey: ik heb al veel mensen online leren kennen van over de hele wereld  allemaal dankzij een app op mn telefoon Wat voor app is dat dan? |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Emmertje is ook gaaf in real life (ook op WMR hoor  )  |
|
Bamboo Erelid
 WMRindex: 42 OTindex: 3.246 T S |
@anjarey: Niet.. die moet je elders ergens uploaden... tinypic of photobucket bijvoorbeeld.. en dan de link plaatsen in je blog..  snappie |
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
@Kameleon: die ken ik ook =d en zn kindertjes  hmz, alsnog wat vergeten in de lijst(emmer, schep, ser, soulsplitter, angel-nogwattes en x-monster ofzo) |
|
anjarey Erelid WMRindex: 280 OTindex: 1.687 Wnplts: Enschede
|
@Dionos lach niet...een spel genaamd girl wars @Bamboo kan dat ook via facebook? |
|
nietmeer
|
FrankB: Moet je eens langs komen  leren we je gelijk koken... |
|
Kameleon Oudgediende
FrankB: Laatste bowling was zeefje er ook.  Emmertje is gaaf, hij had door dat ik voor 'm stond, ik gelijk 2 meter de lucht in  |
|
FrankB Oudgediende
|
@Kameleon: moet je emmer maar naar mij vragen.. en pannenkoek noemen  LessienElensar: ik zit te wachten op mijn OV  |
|
Bamboo Erelid
Ik ga geen lijstje maken met mensen die ik wel eens gezien heb van WMR  ... d'r hebben er hier zelfs 2 gewoond... dus wij zijn een soort van WMR asiel ofzo  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
|
|
|
@anjarey: girl wars? klinkt vredelievend  |
|
FrankB Oudgediende
|
@anjarey: ja, kan wel.. is even uitleggen  moet je even naar de foto gaan en dan rechtermuisknop ofzo, en dan adresgegevens kopieren of iets in die richting  anja, ik kan wel even een uitleg op mn blog zetten, vanuit facebook gezien? |
|
|
|
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Ik heb Blend ook in het echt gezien en Dionos ook  Dat kunnen de jongelingetjes niet allemaal zeggen  Maargoed verder ga ik geen lijstjes maken.. |
|
Kameleon Oudgediende
LQ: Idd  En zo jong ben ik toch ook niet echt?  |
|
Bamboo Erelid
@anjarey: Uh... in theorie wel... een foto krijgt een unieke URL om te delen buiten facebook om.. ik heb het nog nooit geprobeerd.. @Blend: Nee dank u.. geen Alpina voor mij. Dat kan ik niet betalen... |
|
Kameleon Oudgediende
Anjarey: Probeer de foto Hier te uploaden en gebruik de 'direct link' om de foto te plaatsen  |
|
|
FrankB kijk ff op mn blog... |
|
|
@anjarey: ik had er nog nooit van gehoord  Little Queen: it was the best time of your life, right?  |
|
|
|
|
Bamboo Erelid
@anjarey: Da's wel een mooie  Ik weet nog wel een leuk adresje voor je trouwring  |
|
nietmeer
|
|
|
|
@Bamboo waar?? en dank je hij heeft em zelf uitgezocht  Hayle dank je |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
@Dionos: Natuurlijk, had ik niet willen missen  |
|
Bamboo Erelid
@anjarey: bij mijn zusje... die heeft een edelsmederij..  Kan je je eigen ring ontwerpen  hebben wij ook gedaan. |
|