|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
@anjarey, ik ken er een aantal, ja  @Kam, is de datum van de volgende bowling trouwens al bekend? |
|
Bamboo Erelid
 WMRindex: 42 OTindex: 3.246 T S |
*Zit samen met Hayle te wachten op het vervolg van de bitchfight..*.... Ik ken ook wel iemand... geloof ik.. |
|
nietmeer
|
FrankB: Volgende bowling zal wel in de herfstvakantie vallen denk ik zo maar... |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
FrankB: Nope.  Bamboo: Lessien, Lisbeth..  Wel jammer dat er zo weinig bowlings zijn, mja, ook weer begrijpelijk  |
|
nietmeer
|
@Kameleon: en ladekast en YMD en Violetje en...en...en... |
|
Kameleon Oudgediende
|
|
nietmeer
|
@Kameleon: En jou en LQ en...en... Cootje, TeunSr. TurboTeun, Kpuc, Jannick en...en... |
|
Kameleon Oudgediende
Lessien, ik ken Bamboo niet hoor  |
|
Bamboo Erelid
Ohja, zelfs van WMR heb ik wel mensen in het echt gezien... sommigen had ik liever overgeslagen  maarja.. En tussen diegenen die ik ken zitten d'r ook een paar die ondertussen tot de vriendenkring behoren.. |
|
nietmeer
|
@Kameleon: Toen wij de Shikake vergadering hier hadden, was hij gewoon thuis hoor  |
|
Kameleon Oudgediende
Lessien, nietes  Toen was Bamboo werken, volgens mij.  Toen was het Cootje, jij, VVV, Theemonster, Ladekast..  |
|
anjarey Erelid WMRindex: 280 OTindex: 1.687 Wnplts: Enschede
|
jullie zouden mn verlovingsring moeten zien  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Poeh als ik alle mensen moet opnoemen die ik in RL heb gezien van wmr   |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
@Kameleon: Hij was echt niet op die dag werken hoor...was in het weekend  En Ladekast was er niet bij hoor  |
|
Bamboo Erelid
Quote @anjarey: jullie zouden mn verlovingsring moeten zien  Laat zien dan  foto maken met iphone, uploaden naar ergens en bloggen maar  |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Ik zie mezelf iedere dag en ik zit ook op wmr  edit: en ook hoi, hayle  |
|
FrankB Oudgediende
|
@LessienElensar: ik jou ook eens moeten ontmoeten =D ik ga even niet opnoemen wie ik ken.. hoewel, ik spreek er maar een paar daarvan regelmatig  laat ik maar beginnen bij Hayle en Kamstertje  |
|
Kameleon Oudgediende
Lessien, die kwam later even langs.  Maar ik kan me écht niet heugen dat ik Bamboo gezien heb  Frank  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Volgens mij heb ik Bamboo wel een keer in het echt gezien  Toen er ook zo'n face to face meeting was  |
|
|
ik heb al veel mensen online leren kennen van over de hele wereld  allemaal dankzij een app op mn telefoon |
|
nietmeer
|
@Bamboo: ik denk dat we lang kunnen w88  FrankB:   |
|
Bamboo Erelid
|
|
|
hoe upload ik foto hier?  |
|
FrankB Oudgediende
|
uhh, kastje en violetje, Amour, JudyWesl, Iris?pitoux, Irthe, Kammie, Hayle(vaag  ), The-ghost, FlyingDutchy, Sushi, Naomi  en dat was de lijst wel zon beetje geloof ik  owwww, zuwe en ronmij ook xD |
|