|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Yo yo Prince of Belle-WMR |
|
Sophiesticated Oudgediende
 WMRindex: 1.883 OTindex: 7.877
|
*sjouwt een pakket houten planken, bouwt biechtkippenhok en gaat er zelf in zitten*  Wie helpt even?  |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Sinds wanneer ben jij 'n kippie dan? |
|
|
*biecht op altijd al een magere soepkip te zijn geweest*  |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
@Sopje, eerst zien dan geloven  |
|
mremijn Actief lid WMRindex: 40 OTindex: 97 T |
is er al een foto van sophie tevoorschijn gekomen?  *goedenavond trouwens* |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Sophi-e-sticate: chickieee  |
|
|
@mremijn: @MuseMatt: @Relpa: Ja... wat dat zien betreft, de reden dat ik geen foto's van mezelf post - dat zit zo; ik heet geen Sophie. Ik heb een Arabische naam en ik ben moslim en ga gesluierd door het leven. Ik heb wel eens met onprettige uitlatingen te maken gehad op andere websites. Ik zocht mijn voornaam op in een index, koos de eerste naam die erboven stond en besloot dat ik vanaf nu Sophie 'was'. Ik heb een Nederlandse moeder en een Irakese vader, maar ik zie eruit als een iets lichter Irakees meisje omdat ik op mijn vader lijk. Ik postte geen foto's van mezelf omdat ik dacht dat als mensen wisten wie ik was ze niet meer met me om zouden willen gaan. Zijn jullie boos?  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Sophi-e-sticate: al was je een Italiaanse van een Griekse moeder en een Turkse vader geadopteerd door een mafiabaas die je in Nederland laat onderduiken: wat mij betreft ben je nog steeds welkom  |
|
|
|
|
MuseMatt
Oudgediende
|
|
|
Relpa
Oudgediende
@Sopje, Onze goede vriend Loek hier heeft hier zijn 'Poeki' leren kennen en als wat jij zegt waar is dan zou je heel goed met haar in haar moederstaal kunnen communiceren  *Nah, hoezo boos  je mag gewoon lekker doen wat je zelf wilt meis* maar je reacties zijn soms moeilijk te koppelen aan iemand van (bijna) 13  is verder geen probleem hoor, een vleugje mysterie houd't spannend toch*  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Ik denk dat Relpa daar de spijker op de kop slaat  Ik denk dat we heel nieuwsgierig zijn naar degene achter die (toch regelmatig vrij briljante) reacties! |
|
|
Quote @MuseMatt: Maar je hebt nu wel't gesprek gedood   Sorry...  Quote @Relpa: @Sopje, Onze goede vriend Loek hier heeft hier zijn 'Poeki' leren kennen en als wat jij zegt waar is dan zou je heel goed met haar in haar moederstaal kunnen communiceren  Wat is haar moederstaal dan?  Quote @Relpa: *Nah, hoezo boos  je mag gewoon lekker doen wat je zelf wilt meis* [...] Dank je wElwin  Quote @Relpa: [...]maar je reacties zijn soms moeilijk te koppelen aan iemand van (bijna) 13  Ik ben niet echt gelijkend aan de gemiddelde (bijna) 13-jarige, vrees ik.  Quote @Relpa: is verder geen probleem hoor, een vleugje mysterie houd't spannend toch*  Jaha   @MuseMatt: Wanneer is de eerstvolgende bowlingdag?  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Witbier, iemand?  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Paulaner van de tap graag  |
|
|
|
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Sophi-e-sticate: Ik denk dat de bowling in de herfstvakantie valt... en als't weer gaat zoals altijd kan ik er niet bijzijn om dat het voor mij altijd in het tweede weekeind valt en dan kan ik nooit |
|
Relpa
Oudgediende
|
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Trouwens, misschien kan ik wel deze keer  De kans is groot dat ik eerder op kamp ga dit jaar  |
|
|
|
|
Relpa
Oudgediende
|
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Da's helemaal waar Relpa, maar heb er op rechts nog niets over gehoord. Doei Sopje  ! |
|
Relpa
Oudgediende
Jelmer keeps his cards close to his chest Muse  We merken't vanszelf wel  |
|
Jovi-Mama Oudgediende
 WMRindex: 224 OTindex: 10.276 S |
Laten we eerst eens proberen of het nog zomer kan worden, voordat we het al weer over de herfstvakantie hebben ofzo.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA |
|