|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
Moggel!!  Zo, nu nog ff een trilplaat over het werk gaan halen, en dan is het weekend!!! foto's volgen vandaag wel, straatklussie in een achtertuin..  tot later  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Woeii, klinkt als zijnde missie geslaagd Sjefke  Hou de zonzij gozer *boink* |
|
nietmeer
|
Een hele goedemorgen op deze zonovergoten vrijdagochtend toegewenst iedereen  |
|
Justist Erelid
 WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
Môgge |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
 Nou is't écht weekend  Printer doet't weer  Niks geen HP cleaning-setjes kopen  gewoon zuiver handwerk  |
|
nietmeer
|
@Relpa: Gefeliciteerd  Als HP het doet, dan is het prima. Maar o wee als er een storing is. Dan ben je even bezig. (ervaringsdeskundige) |
|
Kpuc Oudgediende
Dat klinkt beter dan die printer van Olaf brat, daar krijgt m de melding dat de Spoolerservice opgefokt is  Plus dat die pc spontaan uitflikkert, leuk met updates van M$ Grouse, maak me nu niet angstig voor mijn verse 2ehandse aanwinst van HP  |
|
Relpa
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
Kpuc: Nee, hoor ik heb hier een HP, een Brother en een Epson staan (En een Dymo) De HP is veruit de beste  en de Brother de slechtste  (eet papier, kauwt goed en spuugt niks uit) @Relpa: Dat wist ik  |
|
Justist Erelid
@Relpa: Het ging ook om de printers  , niet om laptops  |
|
Relpa
Oudgediende
@Justist, het gaat Kpuc wel degelijk om de PC @Grouse, huisding hier staat al ruim 5 jaar probleemloos te draaien (zelden maaer toch  ) maar nooit iets op aan te merken gehad dus dan mág er van mij wel eens een doekje over   |
|
Justist Erelid
@Relpa: Dat is dan mijn ontwetendheid welke faalt. (het leek me wel al sterk dat hij naast een 2e hands pc ook een 2e hands printer had aangeschaft  ) |
|
Relpa
Oudgediende
Mens kan en hoeft gelukkig niet alles te weten Justist  *All's well that ends well*  |
|
nietmeer
|
Nou, voor Kpuc een kleine geruststelling dan. Mijn HP PC werkt prima.  Alleen bij overstappen naar Window$ 7 duurde het lang voordat HP de aangepaste drivers beschikbaar had.  Die zijn er nu allemaal uiteraard al wel. Alleen mijn oude HP A3 printer werkte niet meer naar behoren.  En daar heb ik toen een Brother voor in de plaats aangeschaft.  |
|
Relpa
Oudgediende
Denk dat Kpuc'm lekker op XP laat staan Grouse  *Beschouw die 'Brother' maar als 'leergeld' dan*   |
|
nietmeer
|
XP is eigenlijk gewoon veel beter  Ik was echter begonnen met Vista en daar moest ik zo snel mogelijk van af |
|
Kpuc Oudgediende
@Justist: Den PC inderdaad, bij mij komt er geen printer in t kot Grouse, wat Relpa al zegt, lekker XP behouden en dat gare Zeven kan me de boom in  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Helaas is XP bijna dood - zal ergens in 2013 e.o.l gaan.. |
|
Relpa
Oudgediende
Grinzz, handzamer iig voor een stelleke 'Dino's als wij  *Tiet voor nog een bakske leut*  En dan straks maar's gaan shoppen voor de weekendzooi  |
|
heraux Oudgediende
@Rel: terug-gelezen-uitbreiding: een slimme logistieke/infrastructurele zet - *pluim* |
|
Kpuc Oudgediende
Als er ooit 7 op zal komen dan is t de meest kale versie, ik hoef, en wil, al die geile blingbling niet op een computer  |
|
heraux Oudgediende
ik adviseer 7 niet op je instap-P4
een duocore E7300 - 2.8Ghz - 64bit dan komt 7 echt tot zijn recht en is de gebruiker tevreden en verder is een 80Gb schijf toch iets te klein.
|
|
Relpa
Oudgediende
@heraux, 'we go with the flow'  zolang't ons uitkomt  maar ik kan niet in de toekomst kijken dus geen benul wat ik in 2013 gebruik  éérst maar's 2012 doorkomen  |
|
nietmeer
|
@heraux: @Relpa: Inderdaad. Als je de keus hebt, dan gewoon bij XP blijven. |
|
Kpuc Oudgediende
Mwah, 222 Gb toch wel? En de rest van de bak is inderdaad te slap om 7 aan te kunnen. Maar al zou ik een hypermodern ding hebben, XP graag, tief op met dat zevenste been wat nog meer blinkt  |
|