|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Goeiemorgens luitjes, koffie aan de toog, evenals de zoetzooi en stuifkoe  |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
morrie kpuc doe mij maar een koffie  |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Koffie op de toog, bammeke's uit de koeling en't zonneke schijnt  Goeismorregens allen  *boink* ymd  |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Goood Meurning  |
|
yes_my_dear Oudgediende
*eet rijstwafels* |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@yes_my_dear: hoihoi hoe gaat ie? hoe is het met je paleisje? @repla: morgen   |
|
yes_my_dear Oudgediende
Heej JJJ  Mijn paleisje is helemaal geweldig, ik kom er helemaal tot rust! Hoe is het met jou dan? |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
goed alleen kan ik niet te vaak online zijn  |
|
Kpuc Oudgediende
@jackjanjanus: Repla, moet ik nu Oscar tegen je gaan zeggen of hoe zit het? Anyway, koffietje op de toog makker  *boink* YMD  Rijstwafels... *gooit de ramen los* OEf, een bammetje komt straks pas brat  *boink* |
|
yes_my_dear Oudgediende
@JJJ: jammer! Waarom niet  @Kpuccie: heerlijk toch  Ik had trek dus eet ik een rijstwafel (goed voor de lijn  ) |
|
Relpa
Oudgediende
|
|
jackjanjanus Oudgediende
|
|
|
yes_my_dear Oudgediende
JJJ: ga ik ff lezen @Relpa: ja he? Dat vond ik ook  |
|
Kpuc Oudgediende
YMD, ik zit aan de Wasa Brat, ja, nou ja, kijken of de deur van ladekast eens los komt Jack, das minder mooi, maar goed, kan t wel begrijpen als je op de job zit dat je wat minder op de lijn kunt zijn  |
|
Relpa
Oudgediende
JJJ, hebben die managers zélf niks te doen dan vrag ik me af ?  *als ze zulke geintjes moeten bedenken*  |
|
Stone-cold Erelid
 WMRindex: 326 OTindex: 4.239
|
goooooooooooeedemorgen!! |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
ja, daar is ie weer... dikk voor me kaar..
vandaag op de vrijdag.. ja.. de vrijdag.. want zaterdag moet ik de krant rondbrengen... ja, doe ik elke zaterdag.. in mijn eendje..
Eendje, jaja.. een 2cylinder met benzine motor... gaat lekker snel, keppie open.. krantjes in de handen.. hup.. de tuin in..
zoef door de straat.. iedereen blij.. ik ook blij.. zaterdag halve dag.. en een pintje voor het vrindje.. |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@Relpa: die hele verhuizing sloeg nergens op maar ik denk het niet dus  |
|
Stone-cold Erelid
|
ik herhaal: goedenmorgen!! hallo! word ik nu genergeerd!??? |
|
Relpa
Oudgediende
Ook gij een goede morgen gewenst stone-cold  Heraux weer flitsend uit de startblokken  JJJ, wij hebben de grootste klap van de 'crisis'opgevangen dor een hoognodige uitbreiding te realiseren  hebben we toch een jaar werk aan gehad anders had ik niet geweten wát we hadden moeten doen  Soms zit er wel een diepere doelstelling achter |
|
Stone-cold Erelid
|
wtf... ik word echt genegeerd...  zelf my big buddy JJJ laat me in de steek!!!  jongens kom op, je kan me niet wijs maken dat jullie me echt niet zien!?? |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@Stone-cold: ik was ff bezig CJ je moet af en toe geduld hebben ik had belangrijke dingen (lees koffie) repla: in dit geval is het geen bezigheids therapie we hebben het druk zat  maar een andere afdeling moest wel nuttig verhuizen en toen vonden ze dat iedereen maar een nieuwe plaats moest  |
|
Relpa
Oudgediende
Stone-cold, valt reuze mee joh  't is gewoon dat ik niet gewend ben ieders die binnenkomt te verwelkomen  *maar vanmorgen maar's proberen m'n printer aan de praat te krijgen*  JJJ, collateral damages dus  |
|
Stone-cold Erelid
|
|
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@Relpa: zoiets ja @CJ alles wel? |
|