|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
@Lessien, dacht't wel maar gooi't even op de help-desk.. of zal ik't doen ?  *stomme vraag  word aan gewerkt*  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Brie: Een homo doet toch niets met jou dan?  |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
@Kameleon: Een homo kan heel veel met mij doen  |
|
nietmeer
|
Ewa dushi's ik ben ook weer us online |
|
nietmeer
|
Volgens mij bestaat Tim zijn account niet meer, krijg zijn naam niet naar voren, als ik een mailtje wil sturen  Relpa...mail naar Luna is al verstuurd  |
|
Kameleon Oudgediende
Banaal: *rent weg*  Hoi  Brie: Zoals?  |
|
invisble_guy Actief lid WMRindex: 19 OTindex: 144
|
@Kameleon: niet bijdehand doen he @Brie: opmaken bedoelde ik  maar stappe ook xD |
|
nietmeer
|
@Kameleon: Nou kijk.. Een homo is nog steeds eens mens. Dus denk aan al het erge wat mensen elkaar aan kunnen doen, en dat kan een homo ook |
|
Kameleon Oudgediende
IG: Ik ben nooit bij de hand  Banaal: ja oke  Maar ik bedoel het in een andere zin  |
|
nietmeer
|
MM...je hebt mail  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
LessienElensar: Vandaag om 17:16! last online Tim-Kun. |
|
Brie Erelid
|
@Kameleon: Een homo kan met mij: koken, naar school gaan, wijntjes drinken, mannen spotten, stappen, uiteten, zwemmen, logeerpartijtjes houden, jointje roken, sporten, in het park chillen, naar Scheveningen gaan, skinnydippen, lachen, in de problemen komen, shoppen,... (meer nodig  ?) @invisble_guy: Ik had me wel opgemaakt waar hij bij was, maar niet met behulp van zijn tips  . |
|
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
Quote @Kameleon: IG: Ik ben nooit niet bij de hand  @Kameleon: skinnydippen met Brie, grijp je kans.  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
|
Banaal: Welleens bedacht waarom ze hoog kunnen gillen? al die vrouwen zijn sterker dan hun  de misbruikende soort hoor  ik bedoel...degene die mensen misbruiken xD je snapt me wel.... -.- |
|
nietmeer
|
@Brie: Ik wil wel skinny dippen met je  |
|
Brie Erelid
|
En nog een keer @Kameleon: you are a dirty mind |
|
M-Cyclone Oudgediende
Banaal: Jij zag het ook.  |
|
nietmeer
|
|
|
Brie Erelid
|
Banaal: Wees daar maar niet zo zeker van ^^ Oh en trouwens Kammie, ik heb ook wel eens met een homo gezoend  . LessienElensar: Over Tim?! Alles in orde  ?! |
|
nietmeer
|
@M-Cyclone: Het zou eerder nieuws zijn als het mij niet was opgevallen @Brie: Hoezo moet ik niet zeker zijn van iets dat ik wil?  |
|
M-Cyclone Oudgediende
@Brie: Wist hij het toen ook al?  Banaal: Goed punt. |
|
nietmeer
|
@Brie...hij is vandaag nog online geweest, dus dan zal het wel goed gaan  |
|
|
way to fast for me xD |
|
Brie Erelid
|
@M-Cyclone: Jup. Althans.. hij wist niet of ie alleen op mannen viel of op mannen en vrouwen. Toen zei hij nog alleen op mannen. LessienElensar: Haha ja inderdaad. Ik denk niet zo heel goed na op het moment  . @invisble_guy: Wen je vanzelf aan hoor :d. |
|