|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
@Brie:  Daar had hij dan jou mooi mee te pakken.  |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Quote LessienElensar: MM...je hebt mail  Niet dat ik in dit topic was... |
|
nietmeer
|
ik heb ook nog een leuk verhaal over homo's zoenen.. |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Banaal, hahaha, ik heb al een voorgevoel  |
|
invisble_guy Actief lid WMRindex: 19 OTindex: 144
|
Quote @Banaal: ik heb ook nog een leuk verhaal over homo's zoenen.. we hangen aan je lippen xD |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
@WMR-kok: Nou ja.. dat hij sinds die avond weet dat ie op mannen en vrouwen valt, vind ik eigenlijk best een compliment ^^ |
|
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
Banaal: Doe dat maar op een andere site. @Brie: Ja, daarna geloofde je hem natuurlijk totaal niet meer. |
|
|
Quote @Brie: @WMR-kok: Nou ja.. dat hij sinds die avond weet dat ie op mannen en vrouwen valt, vind ik eigenlijk best een compliment ^^ als die had gezegd: "Zeker weten mannen..." was het dan een belediging geweest? |
|
nietmeer
|
Nou kijk ik was een keer met een een groepje van mijn oude studie, waarvan er 2 homo's waren naar een gaybar gegaan.. Ik ben sowieso een beetje gek en met alcohol alleen maar ergers, en ik heb 20 euro verdient door een jongen op zijn bek te bek te pakken  |
|
Brie Erelid
|
@M-Cyclone: Nou ja.. ik geloof 'm wel. De laatste tijd (als in: paar jaar) heeft ie zo wel mannelijke als vrouwelijke scharrels/relaties gehad  . En daarvoor niet  . @invisble_guy: Nee! Zeker niet! Als ie had gezegd: Jij zeker niet. Dan was het een belediging geweest  . |
|
nietmeer
|
Ik heb Tim een mailtje gestuurd, hoop dat ik snel wat terug hoor  |
|
Madelief Erelid
 WMRindex: 134 OTindex: 3.860
|
Banaal: Ik heb ook een keer een vrouw gepakt, dus het is vrij normaal hoor  |
|
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
@Brie: *klapt* Je hebt aan homo aan de vrouwen gekregen, ongelooflijk!   Banaal: En dat voor 20 euro?  |
|
|
Banaal: okay....
|
|
nietmeer
|
|
|
Brie Erelid
|
@M-Cyclone: Hahahaha, je brengt het wel heel kort door de bocht zo @Madelief: That makes the two of us  Banaal: Dat valt me nou van je tegen. Tong hoort er bij  . |
|
|
@Brie: pfffff, tegenwoordig moet je echt oppassen wat je zegt  Banaal: inderdaad! Anders moet je die 20 euro inleveren  |
|
Brie Erelid
|
|
|
nietmeer
|
@Brie: Ja hey, ik mag homo's wel, maar ik ga geen speeksel uitwisselen |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Quote @M-Cyclone: @Brie: *klapt* Je hebt aan homo aan de vrouwen gekregen, ongelooflijk!   Ben je daar blij mee? Meer concurrentie! |
|
Brie Erelid
|
Banaal: Is goed voor je gezondheid hoor @MuseMatt: Hahaha, hoe kom je er op om het op die manier te bekijken  ? |
|
nietmeer
|
Ik heb nog nooit een meisje gezoend  |
|
|
@Brie: stel je voor zeg dat het verkeerd zei, wat had er dan moeten gebeuren....ik heb 2 zussen, en ik moet ook oppassen wat ik zeg, anders ben ik de pineut  Banaal: begonnen met de jongens....omgekeerde homo xD meestal zoenen die een meisje en ontdekken dan dat ze er niet op vallen...toch xD?? |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Ik ook nog nooit een meisje |
|
Whiteshade Erelid
 WMRindex: 1.518 OTindex: 4.953
|
hallo allemaal  |
|