|
Gothika Senior lid WMRindex: 201 OTindex: 78 Wnplts: Almelo
|
Vrolijk kerstfeest!  ik duik me bed in  |
|
Jovi-Mama Oudgediende
 WMRindex: 224 OTindex: 10.276 S |
Booooooooooooooooooooring hier zeg. |
|
Jovi-Mama Oudgediende
 WMRindex: 224 OTindex: 10.276 S |
ik ga ff me hond uitlaten denk ik.
|
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Goedemorgen allemaal  |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Ook zo PW  *boink* *denkt aan de kratten oud papier die aan straat gezet moeten worden* Hmm,  nog ff omdraaien is wél verleidelijk  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Morgen Relpa   Ik wou dat ik me nog kon omdraaien.  |
|
Relpa
Oudgediende
@Kokkie, ik las't  *Geen stevige bank in de buurt om je op neder te vlijen* ?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 De bank is te ondiep om er lekker in te liggen.  |
|
WMR-kok
Oudgediende
De huishoudelijke hulp heeft gisteren het bed van zijn plaats getrokken om achter het bed te komen, maar hierdoor waren de middensteunen verschoven. Ik lag al een paar uur in bed, maar wilde me omdraaien om aan de andere kant van het bed te liggen en gelijk ging ik door het bed heen.  |
|
Relpa
Oudgediende
M'n Pa (een wijs man  ) zei altijd: Nooit staan als je zitten kan, nooit zitten als je liggen kan  *Had'm in het Jappenkamp geleerd en altijd meegenomen*  edit: heeft een ander HET dan óók nog gedaan ??  Dat noemen we 'mis-chance' makker  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ik hoop dat ik het hoofdbureau van de verzorging kan bereiken vandaag, want ik wil wel op bed slapen van het weekend. |
|
Relpa
Oudgediende
Help je hopen Kokie maar draai toch efkens om  |
|
nietmeer
|
goedemorgen  |
|
Relpa
Oudgediende
Tazzie 'in da'house'  |
|
nietmeer
|
Ja net wakker, en npog niet ontbeten, maar ik ben er wel   Mogguh Relpa  |
|
Relpa
Oudgediende
Happen dan kerel  éérste dingen EERST  |
|
nietmeer
|
Eerst douchen dan happen en daarna naar mijn neefjes verjaardag in het mooie brabant  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Hallo en zo stelletje ongeregeld  |
|
Relpa
Oudgediende
Ook Moggûh Gio  Taz, wordt mooi weer hier weer  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Giovanni
Oudgediende
|
Lekker dagje vandaag met een nu doorbrekende zon en maar weinig voetbal. Zal wat worden straks als de competitie afgelopen is  |
|
nietmeer
|
Mogguh gio en kokkie Ik ga douchen, eten en daarna kom ik terug;)  |
|
Relpa
Oudgediende
'I'll be back' he said  *het vertrouwen blijkt grenzeloos*  @Gio, voetbal ?  wasda  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Voetbal is een wereldwijd populaire balsport waarbij twee ploegen van elf spelers moeten proberen de bal in het doel van de tegenstander te krijgen. De bal mag met ieder deel van het lichaam gespeeld worden, met uitzondering van armen en handen. In de praktijk wordt vooral met de voet gespeeld, maar ook wordt vaak met het hoofd gekopt. Ook moet de bal te allen tijde speelbaar blijven en mag dus niet afgeklemd worden door bijvoorbeeld op de bal te gaan liggen of deze tussen de benen te klemmen. Deze beperkingen gelden niet voor de doelverdediger, ook wel keeper genoemd. Om goed uit de voeten te kunnen op het grasveld, waarop meestal wordt gespeeld, dragen de spelers speciaal gefabriceerde voetbalschoenen.  Oftewel 22 overbetaalde idioten die achter een balletje aanrennen en 3 halfgare die het in de gaten moeten houden.  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Nee, dan formule 1. Dat is spannend  |
|