|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
woo  wel lastig, dievoetbal regels..  ik hou t wel bij karate  |
|
nietmeer
|
@superewie...D'tjes zijn 11 t/m 13 jaar Frank...valt wel mee hoor, ken alle regels en dat terwijl ik een super hekel aan voetbal heb  |
|
FrankB Oudgediende
|
ik wil deregels niet kennen  |
|
nietmeer
|
Frank...wilde ik ook niet, maar ja, als ik naar een wedstrijd van mijn zoon ga kijken, moet ik wel weten hoe en wat ze wel en niet mogen  |
|
superewie Junior lid WMRindex: 2 OTindex: 31
|
Ik ken het een kleeein beetje...ik weet nog net wanneer iemand buitenspel staat en wanneer iemand gescoord heeft  hmm hoe hebben jullie een foto geplaasts? |
|
nietmeer
|
superewie...moet je eerst een OTindex van 1000 voor hebben, voor je een avatar kan maken  |
|
|
 nou dan ben ik nog even bezig denk ik  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 WTF de Meubelgigant in Breda is vandaag dicht. @superewie:  Het kan snel gaan.  Als je erg actief bent kan je volgende week zaterdag al een avatar hebben.   Ik moet vandaag en morgen op de bank slapen.  |
|
|
haha..maar ik denk niet dat ik doordeweeks de hele dag online kan zijn...moet ook werken he En wrm moet je op de bank slapen  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Middensteun van het bed is gebroken.  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Poep gebeurt  Vettel weer op pole. Wat een verrassing zeg  Over overbetaalde sporters gesproken   |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
|
Is dit weekend weer F1? oh wist ik niet eens...schumi zal wel weer 10e worden ofzo  |
|
WMR-kok
Oudgediende
@superewie:  Zou ie wel willen, maar ik denk dat ie uitvalt.  |
|
|
@WMR-kok: Je zal best gelijk kunnen hebben  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Ik ben benieuwd of Hamilton wel het podium haalt.  |
|
nietmeer
|
Schumi staat 14de op de startrij  Vettel staat 1, Button staat 2 en Hamilton staat 3 Webber staat 18de na wat problemen. |
|
WMR-kok
Oudgediende
LessienElensar:  Ben benieuwd hoe snel hij eruit getikt wordt.  |
|
nietmeer
|
Rosberg 4, Alonso 5 en Massa 6 Schumi had gewoon niet terug moeten komen in de F1  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Het is vrachtwagen-dag in Zevenbergen.  Kan ik het getoeter van 120 vrachtwagens aanhoren. LessienElensar: Schumi had niet moeten stoppen, dat doet hem de das om.  |
|
FrankB Oudgediende
|
appel sap  |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: Heb Schumi nooit gemogen  Hoopte eigenlijk dat Webber het dit seizoen goed zou doen  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Ik ben heel even een Schumi fan geweest, maar dat was met zijn tweede race wel afgelopen.  En ik spreek dan van zijn begin in de F1.  |
|
nietmeer
|
Ben nooit fan van 'm geweest  Net als dat ik geen fan van Vettel ben  met dat stomme vingertje van 'm  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Ik had gehoopt dat Sato het beter zou gaan doen, maar helaas.  |
|