|
Jovi-Mama Oudgediende
 WMRindex: 224 OTindex: 10.276 S |
@ Mikke: ja, waaruit dus blijkt dat het best wel kan, maar waar ik moeite mee blijf hebben is de organisatie en de kosten die dit soort dingen met zich meebrengt. Iedere Nederlander moet hier aan meebetalen en dat wil ik ff echt niet! Verziek toch niet altijd alles voor een ander, ga je na laten kijken. Ik wil nog veel meer en ergere dingen naar de kop van die achterlijke hooligans gooien, maar ik zal me inhouden. Het is tenslotte zondag!  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Ja Mikke  |
|
nietmeer
|
ik zit hier met een brief in mijn hand die ik niet open durf te maken// |
|
nietmeer
|
Jovi, ik ben er van overtuigd dat het best beter kan... Ze hadden gewoon moeten fouilleren enzo... En ik las, dat er de hele tijd al vechtpartijen waren, had de politie dan niet veel eerder moeten ingrijpen?  Wat ik ook denk, is dat als mensen kwaad willen, ze het wel voor elkaar krijgen, ook zonder wapens. Banaal: Want? |
|
nietmeer
|
tis van het GGZ, en ik wil eigenlijk niet weten wat erin staat, maar aan de andere kant weer wel |
|
nietmeer
|
Gewoon openmaken Banaal, je gaat vast niet dood als je het leest  |
|
Jovi-Mama Oudgediende
Quote Banaal: ik zit hier met een brief in mijn hand die ik niet open durf te maken// Te spannend? Gewoon doen! Het moet toch een keertje... @ Mikke: dat is wat er mis is in NL. Iedereen weet het prima, maar niemand doet iets. Hoe moet ik mijn twee kids opvoeden tot goede mensen als dit soort berichten aan de orde van de dag zijn? |
|
Guldensporensla Senior lid WMRindex: 56 OTindex: 249
|
Je kunt het, Banaal!  (brief openmaken, red.) |
|
nietmeer
|
@Jovi: De kans dat mensen dit soort dingen normaal gaan vinden is groot, als het vaker gaat gebeuren. En blijkbaar zijn er al mensen die het normaal vinden, anders was het niet gebeurd...
Banaal, leef je nog? |
|
nietmeer
|
ja, ik ga ff weg  |
|
botte bijl Oudgediende
 WMRindex: 90.824 OTindex: 39.090
|
Banaal: nu je er zo over zeurt willen wij ook allemaal weten wat er in die brief staat  |
|
|
doeidoei!  |
|
nietmeer
|
Mensjens ik ga douchen, tot later!  |
|
Jovi-Mama Oudgediende
Ook allemaal tot later! Ik ga doen wat ik moet doen....  |
|
|
Superdoei!  |
|
nietmeer
|
Quote botte bijl: Banaal: nu je er zo over zeurt willen wij ook allemaal weten wat er in die brief staat  ik ben klinisch depressief, nu blij? |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
tja ik doe nog een bakkie en duik de tuin eens in, waar te beginnen met kappen in een jungle ?  |
|
nietmeer
|
Roy6: gewoon vanaf de achterdeur en dan in het wilde rond meppen |
|
ladekast Oudgediende
|
Banaal: het is meer de zijtuin, 2 maanden geleden alles tot de grond geknipt, groeide ook nie meer vanwege de droogte, sinds de regen.... bla bla bla, het staat nu weer 1,5 meter boven mijn schutting van 1.80 ... doodziek van |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
gewoon dat hele ding betegelen  |
|
|
Nee, cement storten.  |
|
Pablo
Oudgediende
|
beter  |
|
ladekast Oudgediende
|
@Pablo: wil ik wel maar tja... ruim 80 vierkante meter... dat zijtuintje, Kom je helpen ?  |
|
Pablo
Oudgediende
|
jaa hoor ik wil best mozaïek tegeltejs voor je uitzoeken  |
|
ladekast Oudgediende
|
@Pablo: hoe laat ben je er ? zwijndrecht is het , biertje staat al koud  |
|