|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Griekse yoghurt, honing en een paracetaknol, komt goed  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
sorry gulden;)
als je spierpijn krijgt zou ik de huisarts bellen als ik jou was Dreamer, maar nu is dat nog niet nodig nee |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Ik kijk wel even hoe het over 'n paar dagen gaat. Ik heb namelijk inauguratie woensdag en dat is echt best wel belangrijk eigenlijk.. Hopelijk voel ik me dan wel beter  |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Bellen! Vooraaal niet er naar toe gaan, de dokter vind je niet aardig anders besmet je hem misschien en anderen  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Pff, den Mehicohype  Verzorg je lijf goed en doe niet al te zot  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
gewoon jezelf lamzuipen dan voel je het ook nie meer  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
|
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Het is maar een griepje, kom op. Niet aanstellen.  |
|
nietmeer
|
*gaat voorlopig niet bij Dreamer langs*  Ik ben een beetje boel geshockeerd door wat er gisteren in hoek van holland is gebeurd...  |
|
Jovi-Mama Oudgediende
 WMRindex: 224 OTindex: 10.276 S |
Kpuc: idd, hype, daar zeg je het goed. Ik vorige week bellen met de huisarts, had last van me rug. Eerste wat de assistente vraagt: heb je koorts? ben je misselijk?
Nee mens, ik heb last van me rug!!!!! |
|
ladekast Oudgediende
|
@Jovi-Mama: ik wordt er doodziek van dat die assisenten tegewoordig eerst alles aan je gaan vragen terwijl je daar helemaal niet voor belt  |
|
nietmeer
|
@ Mikke: Was je erbij? |
|
nietmeer
|
@Banaal: Godzijdank niet, maar ik heb de berichtgeving gelezen en ben nog koud.. |
|
Jovi-Mama Oudgediende
Roy6: Ik zeg altijd gelijk dat ik dát dus liever met de arts zelf bespreek! Dan sputteren ze wat over tijd die ze in moeten delen, waarop ik standaard het antwoord heb: als ik denk dat ik langer nodig heb, maak ik wel een dubbele afspraak. |
|
Kameleon Oudgediende
Quote Banaal: @ Mikke: Was je erbij? Waarbij? - Aardbei  |
|
ladekast Oudgediende
|
ik was door verschillende mensen in de shop wel gevraagd maar ik was blij dat ik al afspraken had staan  |
|
nietmeer
|
Kam, dat was ff niet gepast... Roy, ben blij dat je al andere dingen had staan    |
|
Kameleon Oudgediende
|
|
ladekast Oudgediende
|
@Mikke: ik ook @Jovi-Mama: tis gewoon idioot die huisartsen |
|
Jovi-Mama Oudgediende
@ Mikke: ik snap je gevoel, maar als ik lees dat het zaterdagmiddag al bekend was EN dat er nota bene een speciaal "voetbalteam" op is gezet, dan snap ik niet waar het mis ging.
En keihard: mijn vader zei altijd: dat soort ruimt zichzelf wel op, nou dat blijkt. Sukkels. |
|
Jovi-Mama Oudgediende
Een speciaal voetbalteam van de politie, waar gaat het heen in NL? Isoleren die hooliganshap en weg ermee... Sorry, maar dit pisses me off! Edit:  dp |
|
nietmeer
|
niet isoleren, fusilleren. 3x zo effectief en een kogel is goedkoper dan een cel.. |
|
Jovi-Mama Oudgediende
Quote Banaal: niet isoleren, fusilleren. 3x zo effectief en een kogel is goedkoper dan een cel.. Ook helemaal mee eens, ik wou het nog wat aardig stellen...maar dat hoeft ook eigenlijk niet hè? |
|
nietmeer
|
@Kam: is al goed, maar let volgende keer ff op je woorden  Roy  Jovi: ik denk dat als de politie het internet in de gaten had gehouden, het minder uit de hand was gelopen... In Veendam, waar ik opgegroeid ben, hadden turken en marokkanen (niet racistisch bedoeld, het waren net die groepen) via internet afgesproken op koopavond op een van de pleinen te gaan knokken... Politie had het meegelezen, hadden ze de ME op dat plein staan... Hier in het Noorden wordt blijkbaar wel opgelet! |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
ik ga wafels maken   |
|