|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
DreamerTje, top, goed plan maar eerst wodka om t uit te gaan denken  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
|
|
Jovi-Mama Oudgediende
 WMRindex: 224 OTindex: 10.276 S |
Quote Kpuc: DreamerTje, top, goed plan maar eerst wodka om t uit te gaan denken  Wat een drank voor de lunch....;) @ Roy: goeie reactie! |
|
ladekast Oudgediende
|
tis gewoon bizar hoe vaak het gebeurt iedere keer weer, organisatoren van feesten leren het nooit, te weinig beveiliging en teveel idioten |
|
Jovi-Mama Oudgediende
Roy6: en dan ook nog gratis, wat denken ze dan, dat het rustig zal verlopen? |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
@Roy; misschien moeten ze effe gaan praten met de organisatoren van het spijkenissefestival. Heb nog nooit zo'n goed georganiseerd feest gezien  (ik was er als EHBO-er). het stikte er van de duidelijk herkenbare beveiligers, er liepen wat agenten in burger, bier werd pas vanaf 10 uur geserveerd en als je duidelijk dronken was kreeg je niks en bij het vuurwerk werd de toegang afgesloten toen het dreigde druk te worden. Echt top georganiseerd  De EBHO kreeg ook een mooi grote, goed voorziene, duidelijk zichtbare tent, dus echt top  @Jovi; spijkenissefestival is ook gratis;) |
|
Kpuc Oudgediende
Dat ies koeltoer van de vrije westerling  |
|
ladekast Oudgediende
|
tja, tis gewoon jammer dat het vaak zo gaat, ajax hooligans in Rdam, dan kun je drama verwachten ...
|
|
Jovi-Mama Oudgediende
Quote Kpuc: Dat ies koeltoer van de vrije westerling  Ja, daar begint het op te lijken! @ Delenn: ja, klopt, maar dit was gedoemd om uit de hand te lopen. Ik bezoek en bezocht vele festivals, maar je moet altijd en hoe dan ook zorgen voor veel beveiliging en zien hoe de dingen zich ontwikkelen.... Maar Spijkenissefestival klinkt goed doordacht! |
|
Guldensporensla Senior lid WMRindex: 56 OTindex: 249
|
Here I am!  |
|
Kpuc Oudgediende
Voetbal, t zou verboden moeten worden  |
|
SamenFelix Erelid
 WMRindex: 399 OTindex: 6.802 T |
Roy6: das niks, feynoord hooligans, psv hooligans, AZ hooligens, FC utrecht hooligans en ajax hooligans je wordt er gek van hier naast amsterdam Kpuc: helemaal mee eens  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Bah, ik hoop niet dat ik 'n keelontsteking heb  M'n keel doet zooo'n zeer! |
|
Jovi-Mama Oudgediende
Quote Kpuc: Voetbal, t zou verboden moeten worden   !!!! Om de hooligans, om het stomme spel, om het gezuip wat er schijnbaar bij hoort, het vechten, en niet als laatste om de belachelijke transferbedragen voor mannen die met een balletje spelen. *is zeer opstandig vandaag!* |
|
ladekast Oudgediende
|
het zal wel weer van tevoren zijn afgesproken zijn.. gewoon genieten lijkt er vaak nie meer bij ... |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
SeF, met het Koninginnedag ongeluk dit jaar, toen in de Galgenwaard als ik mij niet vergis, FC Utrecht en Feyenoord fluitconcerten, schandalig  Mijn clubje heeft het beste imago  Hearrenfean  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
mexicaanse griep DreamerTje? heb gister een wafelijzer voor mn moeder gekocht  , ben benieuwd hoe ze smaken  |
|
|
@DreamerTje: Mexicaance griep... !Nou, Delenn waarom was je me nu voor!  |
|
Kpuc Oudgediende
|
|
Jovi-Mama Oudgediende
Quote Roy6: het zal wel weer van tevoren zijn afgesproken zijn.. gewoon genieten lijkt er vaak nie meer bij ... Ik snap de fun daarvan niet....maar dat zal dan wel weer aan mij liggen. Ik snap de oplossingen van de "politiek" ook niet, het lijkt mij dat dit soort excessen toch makkelijk uit te roeien zijn....???? @ Kpuc: oh yeah!!!! |
|
|
|
|
ladekast Oudgediende
|
@Jovi-Mama: ik zou het niet weten en wil me er ook niet in verdiepen, ze zoeken het maar lekker uit... het is wel goed tegen de vergrijzing  |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
hoi  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Nah, ik heb alleen verrekte last van m'n keel. Ben niet misselijk ofzo. Heb alleen wel 'n beetje hoofdpijn, maar that's all! |
|
|
Hoi Pablo.  |
|