Arrogantiecafé |
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
berniew: redelijk  maar dan krijg je van die bieders die niet reageren met het hoogste bod, ga je naar de eennahoogste, die reageert niet omdat je te lang wachte etc  |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
@Andreesie: hmm.. dat is wel lastig  maar toch fijn dat t wel lekker loopt  ik raak daar nooit iets kwijt  @Chim: dat weet ik niet of jij dat hebt  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
ik heb al een computertje en een lp ongeveer verkocht  en nu bezig met een andere lp, er is een toegangsbord verkocht, 2 serie elektronica boeken  dus het gaat eigenlijk wel redelijk mar ik heb echt nog veeel mmeer  |
|
|
lp = langspeelplaat?  Wat voor computer heb je verkocht? Ik heb ook nog een zooi onderdelen en monitoren  |
|
chimera Erelid
 WMRindex: 101 OTindex: 3.710 T |
same, 2 monitoren en 2 server onderdelelen |
|
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
Ik ga m&o leren  . Tot later  |
|
nietmeer
|
Ohh nu nog vanmiddag eventjes Biologie maken en dan heb ik weekend |
|
|
Onderdelen: 2 stripjes van 1 gb kingston geheugen. 1 stripje 512 mb geheugen Videokaart van 512 mb 2 crt monitoren  Hdd van 160 gb succes dragon  |
|
Sto Oudgediende
 WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
@banaal kon ik dat maar zeggen vandaag biologie morgen management en organisatie donderdag natuurkunde  maar dan weekend   berniew dat is niet zo geweldig veel geheugen |
|
Andreesie
Oudgediende
|
berniew: ja  een computer met 2 GHz, 256 MB RAM, 40 GB HD, integrate video en audio en internet |
|
|
@Sto: 2,5 GB aan ram geheugen is niet veel?  Mwoah, t kan meer  maar tis meer dan voldoende voor een xp machine  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
waarom verkoop je LP's  die moet je houden man  wij hebben er nog een stuk of 100-150 liggen  en we hebben ook nog een oude platenspeler dus ze zijn niet alleen voor de show  |
|
Sto Oudgediende
 WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Quote berniew: @Sto: 2,5 GB aan ram geheugen is niet veel?  Mwoah, t kan meer  maar tis meer dan voldoende voor een xp machine  ik heb pas nieuw 4gb intern  en ga ook nog een nieuwe videokaart kopen van 896 mb  |
|
|
Quote Sto : Ik heb pas nieuw 4gb intern  en ga ook nog een nieuwe videokaart kopen van 896 mb  Heb je dan ook een 64-bit pc?  Anders heb je nog niks aan 4 gb  |
|
nietmeer
|
Mijn pc heeft maar 2 gb (maar dan wel high end geheugen) maar ik heb er ook XP op draaien dus dat is wel voldoende  |
|
Delenn
Oudgediende
ik heb het idee dat ik heeeeel nutteloos bezig ben  |
|
nietmeer
|
Quote Delenn: ik heb het idee dat ik heeeeel nutteloos bezig ben  we zijn het van je gewend  |
|
|
Quote Delenn: ik heb het idee dat ik heeeeel nutteloos bezig ben  Hoezo?  |
|
Delenn
Oudgediende
banaal; niet  |
|
nietmeer
|
@ Delenn ja op zo'n reactie kon je gewoon wachten  |
|
Delenn
Oudgediende
@Bernie; mn onderzoeksbegeleidster heeft me gevraagd om van alle patiénten (140 ofzo) een lijst met de medicijnen te maken en dan op deze manier paracetamol 500mg 2xdaags sinds 2007 (paracetamol is in het codeboek; 22) moet worden opgeschreven als 22%500%2%2007# alle patiénten zo'n 5 medicijnen=dus heel veel werk en ik wed dat ze niks met deze info gaan doen... |
|
|
@Delenn: een mooie medicamentenverdeelmachine aansturen  |
|
nietmeer
|
@ Delenn dan moet je die van mijn moeder niet hebben: Kepra tegen epilepsie Bloedverdunners Bloeddrukverlagers pilletje om de bijeffecten van andere pillen tegen te gaan  en pilletjes om de maagwand te beschermen OPja van dat ene medicijn moet ze 6 op een dag omdat alleen de 250mg varinat wordt vergoed de 750 mg niet  |
|
Delenn
Oudgediende
maak jij dat even voor me bernie?  |
|
|
Quote Delenn: maak jij dat even voor me bernie?  Bestaat allang  |
|