Arrogantiecafé |
pfft Erelid
 WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
die ellebogen van jullie zijn ook niet lief zeg  Hoezo dat dan Banaal?  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Quote Madelief: @kam onwijs goeie opmerking!  Dank je  |
|
pfft Erelid
|
Quote SillyWabbit: @ SkewtuR Pfft ik deed rustig!  Ik ben Pfft. Gaat dit over mij?  |
|
Kameleon Oudgediende
Pfft  |
|
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
Quote pfft: Quote SillyWabbit: @ SkewtuR Pfft ik deed rustig!  Ik ben Pfft. Gaat dit over mij?  Hahaha  |
|
SillyWabbit
Erelid
 WMRindex: 2.077 OTindex: 3.929 S |
Haha nee sorry ik had zo snel niet door dat je ook aanwezig was  |
|
SkewtuR
Oudgediende
 WMRindex: 3.645 OTindex: 3.447 S |
@pfft: Nee hoor, over jouw wil je ons niet hebben.  |
|
Madelief Erelid
 WMRindex: 134 OTindex: 3.860
|
@DX ow dat gaat best goed!  ik ben nog maar op de helft van bio  |
|
nietmeer
|
@ Pfft omdat ik nu een schuld van €1620 bij mijn papa open heb staan, en afrikanen kunnen niet in het rood staan  |
|
Kameleon Oudgediende
Madelief, het gaat je lukken!  |
|
pfft Erelid
|
Nou, ik ben er dus wel. Hoi  |
|
DragonX Oudgediende
Quote Madelief: DX ow dat gaat best goed!  ik ben nog maar op de helft van bio  Oh, dat gaat ook best goed hoor  . Hey, na m&o ben ik 6 dagen vrij  Hey pfft  |
|
pfft Erelid
|
Banaal    Helemaal gelijk heb je. Maar vanwaar dat dan?  Omdat je een zekere eigen woonplek hebt ofzo?  Wauw, biologie was het enige vak waarop ik een onvoldoende heb gehaald op het SE XD Moeilijk vak. Succes Madelief  FF doorbijten maar he?  |
|
SillyWabbit
Erelid
 WMRindex: 2.077 OTindex: 3.929 S |
Quote pfft: Nou, ik ben er dus wel. Hoi  Ik zie het!  Hoi pfft!  |
|
Madelief Erelid
|
Quote Kameleon: Madelief, het gaat je lukken!  Nee! het lukt mij niet!!  kan me dus echt niet concentreren...  |
|
nietmeer
|
Quote pfft: Banaal    Helemaal gelijk heb je. Maar vanwaar dat dan?  Omdat je een zekere eigen woonplek hebt ofzo?  Nou die woonplek krijg ik nog wel van mijn spaarcenten bekostigd, dat collegegeld hakte er nogal in |
|
DragonX Oudgediende
Quote Madelief: Quote Kameleon: Madelief, het gaat je lukken!  Nee! het lukt mij niet!!  kan me dus echt niet concentreren...  Heb je geen Samengevat Biologie?  |
|
Kameleon Oudgediende
Quote Madelief: Quote Kameleon: Madelief, het gaat je lukken!  Nee! het lukt mij niet!!  kan me dus echt niet concentreren...  Je kan het wel Madelief! Even al je energie erin stoppen, en het lukt je!  Ik weet dat je het kan  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
ik ben weer thuis  |
|
nietmeer
|
Ik vind bij examens leren: Als je er nu al geen bal van snapt probeer het dan ook maar niet meer om het voor je examens te leren want om stof van 2 jaar lang nog de week ervoor in je kop te stampen dat gaat nooit meer lukken  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
|
|
DragonX Oudgediende
Hey Andreesie  @Banaal Mee eens  |
|
pfft Erelid
|
Banaal: Ow, oke, nou, maak je maar klaar voor als je boeken moet gaan kopen dan  Dat is voor mij dit jaar toch zeker ook een 600 euro geweest. Maar ik hoef het niet eens zelf te betalen @Madelief: wel naar Kaam luisteren  En qua leren: Ik heb door een aantal dagen keihard te leren toch mijn biologie op het herexamen nog ff van een 2,2 naar een 5,3 getild. Dus zin heeft het zeker.  |
|
Madelief Erelid
|
@ Kam fijn dat je in me vertrouwd  *gaat maar weer leren...ofzo...* DX ja die heb ik nu voor me  werkt wel beter dan mijn boek Banaal ik snap de stof wel, maar moet het weer even opfrissen... @AndreesieHoii! @pfftoke  |
|
Kameleon Oudgediende
Madelief, tuurlijk vertrouw ik je,  Succes!  |
|