Arrogantiecaf� |
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
ik ruik pannenkoeken  (boven de stank van het benzinestation uit  ) |
|
SkewtuR
Oudgediende
 WMRindex: 3.645 OTindex: 3.447 S |
Ik ruik wijn! Zeker weer gemorst.. :x |
|
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
Quote Delenn: ik ruik pannenkoeken  (boven de stank van het benzinestation uit  ) Pannenkoeken met dieselstroop?  |
|
SkewtuR
Oudgediende
lol DragonX, dat is eens wat anders als appelstroop he?  |
|
DragonX Oudgediende
@SkewtuRTis zeker wat anders, maar lijkt me niet echt lekker, behalve als je een Terminator bent  |
|
Delenn
Oudgediende
oh blijkbaar istie weer terug  ik hoor de herrie alweer  |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
@Delenn: ben je pannenkoeken nog steeds niet tegengegeten na die lunch bij je grootouders?  |
|
SkewtuR
Oudgediende
@Delenn: Ik zou er wat van zeggen hoor, wat een aso... |
|
Delenn
Oudgediende
jep  hij's duidelijk terug  tegengegeten emmertje? dat woord ken ik niet  Quote SkewtuR: @Delenn: Ik zou er wat van zeggen hoor, wat een aso... hij is 2 meter hoog, 1.80 meter breed en kijkt heel boos, zou jij het durven?  ik niet  |
|
DragonX Oudgediende
Quote Delenn: hij is 2 meter hoog, 1.80 meter breed en kijkt heel boos, zou jij het durven?  ik niet  2 meter hoog en 1.80 breed?  Das net een vierkant  |
|
Delenn
Oudgediende
ja hij is vrij vierkant  |
|
SkewtuR
Oudgediende
@Delenn: Ik wel al ben ik maar 1,91 hoog. Fotos ergens daar in het midden onderaan. www.skewtur.com Ben ook de kleinste niet met mijn 112 kilo hoor. Maar ik snap inderdaad dat het voor meiden anders ligt, alhoewel hij mischien weer meer aaneemd van een meid als van een jongen haha. En anders gewoon de anonieme lijn van de politie bellen. Niets irritaters als dat geluid, ik word al gek als het buurjongetje met zijn scooter bezig is. :x |
|
emmertje
Oudgediende
|
@Delenn: ik zou het wel durven hoor  Grootte imponeert me niet. Eén welgerichte trap tussen de benen, en hij is maar 1,50 meter groot  |
|
Delenn
Oudgediende
link doet het niet   hmm, misschien ga ik toch binnenkort maar eens klagen...  of in ieder geval vriendelijk vragen of hij het de volgende keer een uurtje later wil doen  |
|
DragonX Oudgediende
Quote emmertje: @Delenn: ik zou het wel durven hoor  Grootte imponeert me niet. Eén welgerichte trap tussen de benen, en hij is maar 1,50 meter groot  Hahaha  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
@SkewtuR: kan je alsjeblieft van dat filmpje een flashplayer maken ofzo?  |
|
SkewtuR
Oudgediende
|
|
Andreesie
Oudgediende
|
@SkewtuR: eehm effe kijken onder "Fer Sure!" is er een filmpje aan het laden die muziek produceert ofzo, door browsercompatibiliteit kunnen sommigen die niet uitzetten  |
|
Delenn
Oudgediende
@emmertje; kom een keer logeren hier van zaterdag op zondag   |
|
DragonX Oudgediende
@DelennVraag dan aan je vader of hij er wat van kan zeggen  |
|
emmertje
Oudgediende
|
@Delenn: a.s. zaterdag op zondag dan maar?  Des te eerder ben je van die herrie af  |
|
SkewtuR
Oudgediende
@Andreesie: Dat is een mp3 van die plaat, mhm bij mij speeld media player dat ding gewoon automatisch af, in het scherm dan. =/ |
|
Delenn
Oudgediende
*pompt luchtbed op*  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
@skew: ik krijg geen mediaplayer schermpje, waardoor ik hem niet uit kan zetten  |
|
SkewtuR
Oudgediende
@Andreesie: Dit staat er in de code ''<embed src="kewl/pat.mp3" width="145" height="58" autostart="true">'' Wat kan ik daaraan veranderen dan? |
|