Arrogantiecaf� |
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
dus...het ruikt hier naar benzinestation  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Niet roken dan Delenn!  |
|
Delenn
Oudgediende
was ik niet van plan Kam  |
|
SkewtuR
Oudgediende
 WMRindex: 3.645 OTindex: 3.447 S |
@Kameleon: Doe ik als ik hem weer zie, hij woont bij mijn ex-vriendin, dus vrijdag weer tot zondag dan is hij hier.  |
|
Delenn
Oudgediende
het ruikt hier naar benzinestation omdat de man van het hoekje (3 huizen verder) al een uur zn motor aan heeft staan en elke minuut een paar seconde gas geeft...geen idee waarom, doettie 's zomers elke zondagochtend van 7 tot 8 (of half 8 tot half 9) en nu dus ook op hemelvaartsdag  |
|
Kameleon Oudgediende
Skew, zie je hem zo weinig dan?  Delenn, dat hoor je niet te doen op Hemelvaartsdag vind ik  |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
@Delenn: en de rest van de week staat de motor zeker in de schuur? |
|
Delenn
Oudgediende
dat hoor je ook niet te doen op zondag vind ik..eigenlijk hoor je het sowieso niet te doen omdat het milieuvervuilend en nutteloos is, maar dat terzijde...oh hij rijdt nu weg geloof ik... @emmertje; geen idee, ik probeer hem te negeren, tis een beetje een enge, 2 meter hoge, 1.80 meter brede man  |
|
SkewtuR
Oudgediende
@Kameleon weekends is die bij mij, en op verjaardagen in de familie en feestdagen natuurlijk, vandaag is hij Quad racen met mijn pa, ik mag niet meer mee haha, ik had al twee quads gesloopt van hem.  |
|
Kameleon Oudgediende
Delenn, dat komt er nog bij ook ja!  Dat hoor je eigenlijk niet te doen nee  |
|
nietmeer
|
Hey Delenn ik heb een medisch vraagje voor je:
Stel ik geef mijn nier aan jouw, maar ondanks dat je immuum onderdrukkende medicijnen slikt stoot jou lichaam nog steeds mijn nier af. is het dan in principe mogelijk om die nier weer terug in mijn lichaam te zetten of is dat orgaan dan ondertussen al zo zwaar aangetast dat hij alleen nog goed is voor de afvalbak |
|
SkewtuR
Oudgediende
Banaal: op het momend dat een lichaam een nier afstoot is die nier niet meer te gebruiken. Edit: Omdat stoffen van dat lichaam al door die nier zijn gegaan enzo en tegen de tijd dat ze merken dat die nier daar niet werkt is die kapot. |
|
Kameleon Oudgediende
Quote SkewtuR: @Kameleon weekends is die bij mij, en op verjaardagen in de familie en feestdagen natuurlijk, vandaag is hij Quad racen met mijn pa, ik mag niet meer mee haha, ik had al twee quads gesloopt van hem.  Ahh, dat is niet lief van je om 2 quads te slopen  |
|
Delenn
Oudgediende
@banaal; de nier is dan door de afweercellen van de acceptor zo vernietigd dat hij niet meer is terug te plaatsen. |
|
nietmeer
|
ahh, bedankt skew en delenn, Ik zat te net op het blog van anoek te kijken en dit vroeg ik me dus af  |
|
Delenn
Oudgediende
zou wel handig zijn he banaal, dan stop je hem gewoon in de volgende die een nier nodig heeft;) |
|
emmertje
Oudgediende
|
Eén keer per week de motor een keer laten draaien is goed als onderhoud, maar moet dat dan zondags?  |
|
SkewtuR
Oudgediende
@Kameleon: dat was een ongeluk! Ik was een keer een berg omgegaan langs een boom en weer naar onder, dat ging goed tot er een spoor ingesleten was om die boom heen, dus bleef een wiel hangen en kiepte die, dus ik die berg afrennen en die quad rolde achter me aan, tsja een meter of 200 omlaag daar kan zo een ding niet tegen.. En de tweede was in Belgie toevallig ook nog, ik haalde iemand in en die voor hem week uit, naar de kant waar ik inhaalde, dus ja toen moest ik terwijl ik net extra gas gaf uitwijken en zo de vangrail in. (tussen haakjes, ik heb geen rijbewijs meer nee)  |
|
Kameleon Oudgediende
Dat is inderdaad niet nodig Emmer  Ik ben niet christelijk, maar ik vind wel dat je respect kan tonen voor de mensen die wel geloven en dan lekker op zondag rustig blijven  |
|
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
Goedemiddag  |
|
nietmeer
|
Quote Kameleon: Dat is inderdaad niet nodig Emmer  Ik ben niet christelijk, maar ik vind wel dat je respect kan tonen voor de mensen die wel geloven en dan lekker op zondag rustig blijven  Er staat dat je niet mag werken, maar een boek lezen kan toch ook wel als het wat drukker is op straat, gewoon het geluid van je radio wat harder zetten/deuren dicht doen |
|
emmertje
Oudgediende
|
hé Draakje  |
|
Delenn
Oudgediende
pffff wat een onzin huiswerkopdracht zeg  ze hebben een discussie over pijn van internet gehaald en dat moeten we dan lezen en 5 simpele vraagjes over beantwoorden  Lekker nuttig  (de discussie was 9 A4tjes lang  ) Quote emmertje: Eén keer per week de motor een keer laten draaien is goed als onderhoud, maar moet dat dan zondags?  en om 7 uur 's ochtends  |
|
SkewtuR
Oudgediende
Welkom terug DragonX.  |
|
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
Hey emmertje, Banaal en Delenn en Skewtur  |
|