Arrogantiecafé |
nietmeer
|
Stef, da's mn redding!  Nu weet ik waar het vandaan komt *zielsgelukkig* |
|
SkewtuR
Oudgediende
 WMRindex: 3.645 OTindex: 3.447 S |
@SteffieKooij: Maar zo krijg ik nooit een verjaardagswens hier gepost om precies middernacht, laatste twee keer zat ik er zowat 20 seconden naast, lol.  |
|
nietmeer
|
Skew, dan moet je het 20 seconden eerder of later doen, timen die handel  |
|
Stefsel
Oudgediende
 WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
dan moet je gewoon naar de servertijd kijken, o die heb je hier niet  Veel andere sites hebben de servertijd onderin in beeld meelopen  En anders kijken hoeveel verschil er zit tussen jouw PC en de serverPC en dan kijken wanneer je wel moet posten  |
|
SkewtuR
Oudgediende
Rond die tijd word dat verrekenen soms een probleem.. haha maar goed als dat het enigste ''probleem'' is hebben we niks te klagen toch.  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
stef has mail  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
alweer  |
|
Delenn
Oudgediende
ja alweer  |
|
nietmeer
|
ik heb een glas drinken over het toetsenbord gegooid, dus t moet ff drogen tot zo! |
|
Delenn
Oudgediende
mikke  lekker slim  |
|
SkewtuR
Oudgediende
*Geeft Mikke een rietje* :XD |
|
Stefsel
Oudgediende
|
Waarom laad die PIEP site niet  Ik ga ervandoor @Delenn: we doen straks wel even op de uni nog doornemen |
|
nietmeer
|
Er kwam hier iemand met een heel helder idee... Sluit een ander toetsenbord aan. Jeeeej ik kan weer typen  *gebruikt rietje en sabbelt cassis uit het toetsenbord* het wil niet goed... |
|
SkewtuR
Oudgediende
Owe cassis, lekker! LaterZ SteffieKooij.  |
|
nietmeer
|
Niet over je toetsenbord. |
|
Delenn
Oudgediende
|
|
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
Goedemorgen (bijna middag)  |
|
nietmeer
|
Heeey DX! Doegg Delenn, succes!!  |
|
SkewtuR
Oudgediende
Aloha DragonX  Mikke, je doet je naam wel eer aan natuurlijk, de cassis zo over het toetsenbord gemikt, ach iemand moest het zeggen!  LaterZ Delenn!  |
|
DragonX Oudgediende
Hey Mikke en Skewtur  Doei Delenn  |
|
nietmeer
|
Skew: Daar is mn naam niet op gebaseerd, ik weet trouwens ook niet waar wel op  |
|
nietmeer
|
Cassis op het beeldscherm. |
|
SkewtuR
Oudgediende
Awe Mikke, het gaat zo mis daar je had netzogoed toch alcohol kunnen nemen, dan had je dat nog de schuld kunnen geven.  DragonX: Hoe istie vandaag, druk bezig? |
|
DragonX Oudgediende
@SkewtuRHet gaat wel vandaag, alleen een beetje moe, geschiedenis heeft al m'n energie opgemaakt  . Ik ben vanavond pas druk bezig met economie  En hoe gaat het met iedereen hier?  |
|
SkewtuR
Oudgediende
Nog ff vohouden dan ben je erdoorheen hehe.  Hier gaat alles goed, lekker weer enzo, ja dat merk ik binnen!  |
|