Arrogantiecaf� |
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
|
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
je moet toch óóit examen doen dus dan liever nu dan over 10 jaar toch Dragon? dus gelukkig wel  |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
niet per ze.. vorig jaar zat ik ook bij iemand in de klas die N&G had, maar die had toch wis A. dit omdat hij het op de een of andere manier wel bij nat en scheik redde, maar bij het vak wis zelf lukte het hem gewoon niet |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Hoe kan je het bij natuurkunde redden als je Wiskunde B niet hebt?  Lijkt me dat je daar dan uiteindelijk toch wel problemen mee zal krijgen... |
|
Delenn
Oudgediende
@Arya; ja als je het echt niet kunt kun je dat aanvragen  |
|
DragonX Oudgediende
@DelennDas waar, ik had wel liever de optie:'Wat moet, moet.'  |
|
Delenn
Oudgediende
Quote Pablo: Hoe kan je het bij natuurkunde redden als je Wiskunde B niet hebt?  Lijkt me dat je daar dan uiteindelijk toch wel problemen mee zal krijgen... ik vond wiskunde B makkelijk en natuurkunde moeilijk en anderen andersom, heeft vrij weinig met elkaar te maken hoor  |
|
Arya Oudgediende
|
@Pablovoor zover ik weet lukt t m dit jaar ook prima |
|
DragonX Oudgediende
Is er iemand die van plan is een kunststudie ofzo te gaan doen?  |
|
Delenn
Oudgediende
kunststudie?  nee ik doe geneeskunde  hoezo?  |
|
Pablo
Oudgediende
|
Hmm... kan best opzich, ja, maar ik dacht dat je bij berekeningen bij complexere natuurkunde, golven enzo ook wel moeite krijgt als je Wis A hebt  |
|
Delenn
Oudgediende
misschien met sinusgolven wel ja, maar de meeste andere hoofstukken moeten makkelijk gaan  |
|
Arya Oudgediende
|
honger..  |
|
DragonX Oudgediende
Quote Delenn: kunststudie?  nee ik doe geneeskunde  hoezo?  Ik kwam vandaag iemand tegen die tegen me zei dat mijn profiel het best pas bij een kunststudie  . |
|
Pablo
Oudgediende
|
Quote Arya: honger..  eten  |
|
Delenn
Oudgediende
ben je dan nog nergens ingeschreven dragon? |
|
DragonX Oudgediende
@DelennNog niet, ik moet het inschrijfformulier nog toegestuurd krijgen. M'n aanmelding is wel al bevestigd en ik heb al een e-mail adres gekregen  . |
|
Delenn
Oudgediende
waar ben je aangemeld dan? |
|
DragonX Oudgediende
|
|
Delenn
Oudgediende
wel aangemeld bij de hogeschool maar niet bij een opleiding?  ha wat grappig  ik ging net mn camera van binnen laten reinigen (doettie zelf  ) en ik hoorde zo'n heel hoog piepje. Nou staat er ook dattie dat automatisch doet bij aan/uit zetten en nu hoor ik ook steeds dat hoge piepje  terwijl ik dat eerst nooit hoorde  maar hij heeft het toch echt altijd gedaan  |
|
DragonX Oudgediende
@DelennDat m'n aanmelding is bevestigd, betekent automatisch dat ook m'n aanmelding voor de studie is bevestigd  . Ik moet alleen nog slagen en het inschrijfformulier krijgen + invullen  . |
|
Delenn
Oudgediende
maar welke opleiding dan?  |
|
DragonX Oudgediende
HBO-Rechten  , en dan na 4 jaar hbo proberen door te stromen naar de universiteit om Belastingrecht te studeren  . |
|
Delenn
Oudgediende
ok  maar als je rechten wil doen, wie komt er dan op kunst bij jou?  dat is echt totaal wat anders  |
|
DragonX Oudgediende
Een of andere CKV-docent  , die CKV-docenten op mijn school denken altijd dat hun vak het meest geweldige vak ooit is  . Soms krijg ik de neiging om ze de waarheid te vertellen  |
|