Arrogantiecaf� |
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
haha  |
|
Delenn
Oudgediende
ach, mijn scheikunde docent vond dat ik scheikunde docent moest worden, mn wiskunde docent vond dat ik wiskunde moest gaan studeren, mn geschiedenisdocent vond het heeeel jammer dat ik geen C&M/E&M koos zodat ik geschiedenis hield en mn biologie docent vond biologie studeren ook wel wat voor mij  |
|
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
Maar dat doe ik niet. de waarheid vertellen, want ik ben een aardige jongen @DelennTja, dat kan gebeuren  . (Dubbelposts kunnen ook zomaar gebeuren  ) |
|
Delenn
Oudgediende
ja dubbelpost kunnen zomaar gebeuren  |
|
DragonX Oudgediende
Quote Delenn: ja dubbelpost kunnen zomaar gebeuren  Soms ook gewoon uit het niets, wat vreemd is dat toch  |
|
Delenn
Oudgediende
|
|
DragonX Oudgediende
En vreemd genoeg komen dubbelposts ook vaak voor bij Delenn, tis vast toeval  |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Quote Delenn: ja dubbelpost kunnen zomaar gebeuren  Tripleposts natuurlijk ook  |
|
DragonX Oudgediende
Quote Pablo: Quote Delenn: ja dubbelpost kunnen zomaar gebeuren  Tripleposts natuurlijk ook  Geen quadrupleposts?  |
|
Delenn
Oudgediende
Quote DragonX: En vreemd genoeg komen dubbelposts ook vaak voor bij Delenn, tis vast toeval  he   |
|
Pablo
Oudgediende
|
Quote DragonX: Quote Pablo: Quote Delenn: ja dubbelpost kunnen zomaar gebeuren  Tripleposts natuurlijk ook  Geen quadrupleposts?  Nee, quintuple posts natuurlijk! Als je doet, doe het dan ook meteen goed  |
|
DragonX Oudgediende
Quote Delenn: Quote DragonX: En vreemd genoeg komen dubbelposts ook vaak voor bij Delenn, tis vast toeval  he   Hoi @PabloSextupleposts  |
|
Pablo
Oudgediende
|
Quote DragonX: En vreemd genoeg komen dubbelposts ook vaak voor bij Delenn, tis vast toeval  Schuif het allemaal maar weer op haar af! Kun je wel? @Pablo, septupleposts  |
|
Delenn
Oudgediende
iedereen pest mij  |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Ik niet  |
|
DragonX Oudgediende
|
|
Pablo
Oudgediende
|
Quote Mmore: Ik niet  Just a matter of time  |
|
Delenn
Oudgediende
als je linker evenwichtsorgaan uit valt gaat rechts relatief harder vuren, je hersenen denken dan dat je naar rechts valt dus compenseren ze naar links, de langzame fase van de nystagmus is dus naar links, dus de snelle fase naar rechts. Aangezien een nystagmus genoemd wordt naar de snelle fase is er een nystagmus naar rechts. Het rechterevenwichtsorgaan werkt harder dan het linker dus val je naar links (hij duwt je als het ware naar links) Zo  ik snap hem  |
|
DragonX Oudgediende
|
|
Delenn
Oudgediende
ja mooi he  tis best ingewikkeld namelijk  zelfs de docent had er moeite mee  |
|
DragonX Oudgediende
In de 3e had ik voor het onderdeel hersenen een 10 voor het SE  |
|
Delenn
Oudgediende
wist je dat je olijven in je hoofd hebt?  en een pijnappel en een amandelkern  oh en een turks zadel  |
|
Delenn
Oudgediende
oh ik moet eten  de olijven zorgen ervoor dat je niet omvalt  |
|
DragonX Oudgediende
@DelennD........t  Eet smakelijk  Olijven  M'n hoofd is geen tapasbar  Edit: Ik ga pool spelen  |
|
Pablo
Oudgediende
|
Haat aan alle browsers (ja zelfs Firefox...) die geen opacity kunnen toekennen aan "zwevende" elementen zonder voorgedefinieerde positie binnen het betreffende element  Zo, da's er ook weer uit  |
|