hr
jaargang -23 - laatste artikel 17-5 14:00 - 74539 artikelen - nu online 38 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic


[1] 2

persoonlijkheids test

07-08-06 10:12:11
Be@stie
Senior lid

WMRindex: 535
OTindex: 781
persoonlijkheids test

mijn uitslag;

Kernwoorden: Professioneel, Pragmatisch, Zelfverzekerd

Je neemt zelf het heft in handen in je leven en je hebt minder vertrouwen in je geluk en meer vertrouwen in je eigen daden. Je lost problemen praktisch en ongecompliceerd op. Je hebt een realistische kijk op de dingen in het dagelijks leven en je neemt ze zoals ze zijn. Je krijgt veel verantwoordelijkheid in je werk omdat mensen op je kunnen bouwen. Door je sterke wil kom je zeer zelf verzekerd over bij anderen. Je bent nooit 100% tevreden totdat je je ideeën hebt verwezenlijkt.


8)


07-08-06 10:16:28
nietmeer
Kernwoorden: Romantisch, Dromerig, Emotioneel

Je bent een erg gevoelige persoon. Je weigert om dingen alleen vanuit een sobere en rationeel standpunt te zien. Je vindt het belangrijk wat je gevoelens je vertellen. En je vindt dat het belangrijk is om dromen in je leven te hebben. Je houdt niet van mensen die romantiek verachten en zich alleen laten leiden door rationaliteit. Je weigert om ook maar iets de rijke variëteit van je stemmingen en emoties te laten verstoren.

Uhh, is that me??

07-08-06 10:16:30
heb ik
Oud Moderator


WMRindex: 1.801
OTindex: 1.045
en de mijne

Kernwoorden: Zelfbespiegelend, Gevoelig, Nadenkend

Je hebt sneller en duidelijker vrede met jezelf en je omgeving dan de meeste mensen. Je verafschuwt oppervlakkigheid, je bent liever alleen dan dat je praat over koetjes en kalfjes. Maar je banden met je vrienden zijn erg sterk en geven je een innerlijke rust en harmonie die je nodig hebt. Je vindt het niet erg om alleen te zijn voor een bepaalde periode en je verveelt je zelden

:?

07-08-06 10:18:06
nietmeer
die heb ik ook

kijk wat die mensen op hun site zetten: Echte tests voor serieuze antwoorden Nou ik vind op een plaatje klikken geen echte test en het antwoord is ook niet echt sereius ..

07-08-06 10:19:17
Be@stie
Senior lid

WMRindex: 535
OTindex: 781
Kpuc: ze zeggen het ;)

07-08-06 10:22:00
Burn!
Senior lid

WMRindex: 149
OTindex: 38
Wnplts: Holland
't Is niet voor niets de kortste persoonlijkheidstest. :P
Ik had ook "Zelfbespiegelend, Gevoelig, Nadenkend".

07-08-06 10:39:21
Be@stie
Senior lid

WMRindex: 535
OTindex: 781
Quote Kpuc:
Kernwoorden: Roma......
 ;)
Comment Bestie:volgende keer iets meer inhoud aub
Comment Kpuc: Tja, het bloed kruipt...

07-08-06 11:14:32
Ricardo
finalist MPPV 06

WMRindex: 267
OTindex: 287
Wnplts: Arnhem
Kernwoorden: Zelfbespiegelend, Gevoelig, Nadenkend

die tekst klopt echt8O

vet

07-08-06 11:26:02
ikky
Oudgediende


WMRindex: 705
OTindex: 8.854
Ik heb dezelfde uitslag als ikkuh en heb ik;)

07-08-06 12:47:33
alweerdood
winnaar PW 06


WMRindex: 852
OTindex: 5.796
Ik heb dezelfde uitslag als ikkuh, heb ik en ikky. de uitleg klopt van geen kanten maar de kernwoorden kloppen wel :lol:

Kernwoorden: Zelfbespiegelend, Gevoelig, Nadenkend

07-08-06 12:55:46
Pluppel
Oudgediende


WMRindex: 2.068
OTindex: 13.920
S
Kernwoorden: Zelfbespiegelend, Gevoelig, Nadenkend
Je hebt sneller en duidelijker vrede met jezelf en je omgeving dan de meeste mensen. Je verafschuwt oppervlakkigheid, je bent liever alleen dan dat je praat over koetjes en kalfjes. Maar je banden met je vrienden zijn erg sterk en geven je een innerlijke rust en harmonie die je nodig hebt. Je vindt het niet erg om alleen te zijn voor een bepaalde periode en je verveelt je zelden.

07-08-06 16:52:04
Loempia
finalist MPPV 06

WMRindex: 415
OTindex: 2.528
Kernwoorden: Dynamisch, Actief, Extrovert

Je bent zeer bereid om bepaalde risico's te lopen en een sterke verplichting aan te gaan in ruil voor interessant en gevarieerd werk. Routine heeft, in tegenstelling, een verlammend effect op je functioneren. Je houdt er erg van om een actieve rol te spelen bij verschillende evenementen. Door deze houding ben je altijd zeer sterk aanwezig.

07-08-06 17:18:21
Sjaak
Moderator


WMRindex: 21.268
OTindex: 53.634
Kernwoorden: Zelfbespiegelend, Gevoelig, Nadenkend.

Je hebt sneller en duidelijker vrede met jezelf en je omgeving dan de meeste mensen. Je verafschuwt oppervlakkigheid, je bent liever alleen dan dat je praat over koetjes en kalfjes. Maar je banden met je vrienden zijn erg sterk en geven je een innerlijke rust en harmonie die je nodig hebt. Je vindt het niet erg om alleen te zijn voor een bepaalde periode en je verveelt je zelden.

Komt wel overeen met hoe ik mezelf zie.

07-08-06 17:32:10
Voogeltje
Administrator


WMRindex: 1.751
OTindex: 3.684
T S
Kernwoorden: Zelfbespiegelend, Gevoelig, Nadenkend

Je hebt sneller en duidelijker vrede met jezelf en je omgeving dan de meeste mensen. Je verafschuwt oppervlakkigheid, je bent liever alleen dan dat je praat over koetjes en kalfjes. Maar je banden met je vrienden zijn erg sterk en geven je een innerlijke rust en harmonie die je nodig hebt. Je vindt het niet erg om alleen te zijn voor een bepaalde periode en je verveelt je zelden.

Goh...


07-08-06 18:59:12
NeaRoW
Erelid


WMRindex: 472
OTindex: 2.965
S
Das een snelle :)

Kernwoorden: Onafhankelijk, Onconventioneel, Vrijgevochten

Je eist een vrij en ongebonden leven voor jezelf zodat je je eigen gang kan gaan. Je hebt de neiging om een artistieke draai te geven aan je werk of je vrijetijds activiteiten. Je drang naar vrijheid zorgt er soms voor dat je precies het tegenovergestelde doet dan wat er van je verwacht wordt. Je levenstijl is zeer individualistisch. Je loopt nooit blind achter de trends aan. Je hebt juist de neiging om je leven te leiden volgens je eigen ideeën en overtuiging, zelfs als dat betekent dat je tegen de stroom in moet.

07-08-06 19:53:27
Tukka
finalist MPPV 06

WMRindex: 292
OTindex: 954
Kernwoorden: Slim, Intilligent, Knap

Je bent een prachtig persoon met slechts alleen positieve eigenschappen. Je IQ ligt boven 150 en je bent daarmee superieur aan anderen. Met je allures kun je van alles voor elkaar krijgen. Intiligentie is een synoniem voor jou. Je zult een groot man worden in de toekomst.

07-08-06 20:28:08
Theetje
Oudgediende


WMRindex: 460
OTindex: 24.162
T
Kernwoorden: Zorgeloos, Speels, Vrolijk
Je houdt van een vrij en spontaan leven. Je probeert zoveel mogelijk van het leven te genieten onder het mom van: 'Je leeft maar 1 keer' Je bent erg nieuwsgierig en open naar alles wat nieuw is, je wordt gedreven door verandering. Niks is erger dan het gevoel te hebben ergens aan vast te zitten. Je ervaart je omgeving als veelzijdig en altijd goed voor een verrassing.

wooooow, dat klopt!!! niet normaal!

07-08-06 23:23:51
Loempia
finalist MPPV 06

WMRindex: 415
OTindex: 2.528
Quote Tukka:
Kernwoorden: Slim, Intilligent, Knap

Je bent een prachtig persoon met slechts alleen positieve eigenschappen. Je IQ ligt boven 150 en je bent daarmee superieur aan anderen. Met je allures kun je van alles voor elkaar krijgen. Intiligentie is een synoniem voor jou. Je zult een groot man worden in de toekomst.
haha welke test heb jij gedaan:P

08-08-06 00:11:43
mij
Erelid


WMRindex: 619
OTindex: 1.024
S
Kernwoorden: Onafhankelijk, Onconventioneel, Vrijgevochten
Je eist een vrij en ongebonden leven voor jezelf zodat je je eigen gang kan gaan. Je hebt de neiging om een artistieke draai te geven aan je werk of je vrijetijds activiteiten. Je drang naar vrijheid zorgt er soms voor dat je precies het tegenovergestelde doet dan wat er van je verwacht wordt. Je levenstijl is zeer individualistisch. Je loopt nooit blind achter de trends aan. Je hebt juist de neiging om je leven te leiden volgens je eigen ideeën en overtuiging, zelfs als dat betekent dat je tegen de stroom in moet.

tja en hij klopt ook nog wel aardig...

08-08-06 00:17:04
Be@stie
Senior lid

WMRindex: 535
OTindex: 781
ben ik dan de enige met deze kernwoorden :cry:

Professioneel, Pragmatisch, Zelfverzekerd


18-10-06 13:52:45
Blaman
Erelid


WMRindex: 567
OTindex: 2.109
T
Kernwoorden: Zorgeloos, Speels, Vrolijk

Je houdt van een vrij en spontaan leven. Je probeert zoveel mogelijk van het leven te genieten onder het mom van: 'Je leeft maar 1 keer' Je bent erg nieuwsgierig en open naar alles wat nieuw is, je wordt gedreven door verandering. Niks is erger dan het gevoel te hebben ergens aan vast te zitten. Je ervaart je omgeving als veelzijdig en altijd goed voor een verrassing.

Ik heb niet echt het gevoel dat het klopt alhoewel ik bij het woord speels toch heftig zit te knikken :ja


18-10-06 13:55:43
alweerdood
winnaar PW 06


WMRindex: 852
OTindex: 5.796
@Beastie jij bent uniek! de rest lijkt(min of meer...) op elkaar:P

18-10-06 14:11:00
Stryfe
Senior lid

WMRindex: 525
OTindex: 572
Wnplts: Den Bosch
S
Kernwoorden: Professioneel, Pragmatisch, Zelfverzekerd
Je neemt zelf het heft in handen in je leven en je hebt minder vertrouwen in je geluk en meer vertrouwen in je eigen daden. Je lost problemen praktisch en ongecompliceerd op. Je hebt een realistische kijk op de dingen in het dagelijks leven en je neemt ze zoals ze zijn. Je krijgt veel verantwoordelijkheid in je werk omdat mensen op je kunnen bouwen. Door je sterke wil kom je zeer zelf verzekerd over bij anderen. Je bent nooit 100% tevreden totdat je je ideeën hebt verwezenlijkt.

Ik ben er nog niet 100% tevreden over, maar het is een leuk begin :P

18-10-06 14:14:28
Tovenaar
Erelid

WMRindex: 370
OTindex: 3.459
Kernwoorden: Zelfbespiegelend, Gevoelig, Nadenkend

Je hebt sneller en duidelijker vrede met jezelf en je omgeving dan de meeste mensen. Je verafschuwt oppervlakkigheid, je bent liever alleen dan dat je praat over koetjes en kalfjes. Maar je banden met je vrienden zijn erg sterk en geven je een innerlijke rust en harmonie die je nodig hebt. Je vindt het niet erg om alleen te zijn voor een bepaalde periode en je verveelt je zelden.

Ik denk dat het wel klopt.

18-10-06 16:04:40
laurenssie
winnaar PW 06

WMRindex: 495
OTindex: 1.166
Wnplts: Zwijndrech
Kernwoorden: Dynamisch, Actief, Extrovert
Je bent zeer bereid om bepaalde risico's te lopen en een sterke verplichting aan te gaan in ruil voor interessant en gevarieerd werk. Routine heeft, in tegenstelling, een verlammend effect op je functioneren. Je houdt er erg van om een actieve rol te spelen bij verschillende evenementen. Door deze houding ben je altijd zeer sterk aanwezig.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1] 2

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven