hr
jaargang -23 - laatste artikel 17-5 12:00 - 74538 artikelen - nu online 42 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic


1 [2]

persoonlijkheids test

18-10-06 16:07:21 - Quote! - @Ikke
Ikke
Oudgediende


WMRindex: 888
OTindex: 29.466
S
Kernwoorden: Onafhankelijk, Onconventioneel, Vrijgevochten

Je eist een vrij en ongebonden leven voor jezelf zodat je je eigen gang kan gaan. Je hebt de neiging om een artistieke draai te geven aan je werk of je vrijetijds activiteiten. Je drang naar vrijheid zorgt er soms voor dat je precies het tegenovergestelde doet dan wat er van je verwacht wordt. Je levenstijl is zeer individualistisch. Je loopt nooit blind achter de trends aan. Je hebt juist de neiging om je leven te leiden volgens je eigen ideeën en overtuiging, zelfs als dat betekent dat je tegen de stroom in moet.

:jeej:jeej:jeej:jeej:jeej:jeej:jeej:jeej
Dat ben ik!
:jeej:jeej:jeej:jeej:jeej:jeej:jeej:jeej

18-10-06 16:08:44 - Quote! - @Blaman
Blaman
Erelid


WMRindex: 567
OTindex: 2.109
T

18-10-06 16:08:48 - Quote! - @laurenssie
laurenssie
winnaar PW 06

WMRindex: 495
OTindex: 1.166
Wnplts: Zwijndrech
Quote Tukka:
Kernwoorden: Slim, Intilligent, Knap

Je bent een prachtig persoon met slechts alleen positieve eigenschappen. Je IQ ligt boven 150 en je bent daarmee superieur aan anderen. Met je allures kun je van alles voor elkaar krijgen. Intiligentie is een synoniem voor jou. Je zult een groot man worden in de toekomst.

Ja hoor, dat kan helemaal niet:P

19-10-06 14:58:54 - Quote! - @Blaman
Blaman
Erelid


WMRindex: 567
OTindex: 2.109
T
Leuk geprobeerd Tukka ;)

19-10-06 15:03:50 - Quote! - @Enkie
Enkie
Oudgediende


WMRindex: 2.511
OTindex: 18.336
Kernwoorden: Zorgeloos, Speels, Vrolijk

Je houdt van een vrij en spontaan leven. Je probeert zoveel mogelijk van het leven te genieten onder het mom van: 'Je leeft maar 1 keer' Je bent erg nieuwsgierig en open naar alles wat nieuw is, je wordt gedreven door verandering. Niks is erger dan het gevoel te hebben ergens aan vast te zitten. Je ervaart je omgeving als veelzijdig en altijd goed voor een verrassing.

19-10-06 15:13:39 - Quote! - @Enkie
Enkie
Oudgediende


WMRindex: 2.511
OTindex: 18.336
Quote Tukka:
Kernwoorden: Slim, Intilligent, Knap

Dan zal je vast wel intelligenter zijn dan de mensen die de test hebben gemaakt... ;):P

19-10-06 18:34:51 - Quote! - @barrels2301
barrels2301
Senior lid

WMRindex: 56
OTindex: 940
Wnplts: Zwijndrech
Kernwoorden: Zorgeloos, Speels, Vrolijk
Je houdt van een vrij en spontaan leven. Je probeert zoveel mogelijk van het leven te genieten onder het mom van: 'Je leeft maar 1 keer' Je bent erg nieuwsgierig en open naar alles wat nieuw is, je wordt gedreven door verandering. Niks is erger dan het gevoel te hebben ergens aan vast te zitten. Je ervaart je omgeving als veelzijdig en altijd goed voor een verrassing.


19-10-06 18:39:15 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Kernwoorden: Zelfbespiegelend, Gevoelig, Nadenkend

Je hebt sneller en duidelijker vrede met jezelf en je omgeving dan de meeste mensen. Je verafschuwt oppervlakkigheid, je bent liever alleen dan dat je praat over koetjes en kalfjes. Maar je banden met je vrienden zijn erg sterk en geven je een innerlijke rust en harmonie die je nodig hebt. Je vindt het niet erg om alleen te zijn voor een bepaalde periode en je verveelt je zelden.
***WRANG*** i am EVILLL

*) gut, wat ben ik een gelukkig mens vandaag.. volgende keer klik ik op een ander leuk motiefje :>

19-10-06 18:43:33 - Quote! - @Reimer
Reimer
Erelid


WMRindex: 33
OTindex: 2.118
S
Kernwoorden: Zorgeloos, Speels, Vrolijk

Je houdt van een vrij en spontaan leven. Je probeert zoveel mogelijk van het leven te genieten onder het mom van: 'Je leeft maar 1 keer' Je bent erg nieuwsgierig en open naar alles wat nieuw is, je wordt gedreven door verandering. Niks is erger dan het gevoel te hebben ergens aan vast te zitten. Je ervaart je omgeving als veelzijdig en altijd goed voor een verrassing.

19-10-06 18:44:13 - Quote! - @Reimer
Reimer
Erelid


WMRindex: 33
OTindex: 2.118
S
Barrels en ik hebben hetzelfde:jeej:jeej:jeej:jeej

19-10-06 18:45:35 - Quote! - @Enkie
Enkie
Oudgediende


WMRindex: 2.511
OTindex: 18.336
Quote reimer:
Barrels en ik hebben hetzelfde

En ik ook :)

19-10-06 18:47:09 - Quote! - @Theetje
Theetje
Oudgediende


WMRindex: 460
OTindex: 24.162
T
Quote Enkie:
Quote reimer:
Barrels en ik hebben hetzelfde

En ik ook :)


en ik ook :ja:ja

19-10-06 18:56:01 - Quote! - @puppy
puppy
Erelid


WMRindex: 727
OTindex: 6.557
Kernwoorden: Zelfbespiegelend, Gevoelig, Nadenkend

Klopt wel denk ik...

19-10-06 18:56:14 - Quote! - @dandy
dandy
winnaar PW 06


WMRindex: 202
OTindex: 1.935
S
ik heb hetzelfde als Loempia en Laurensie! klopt trouwens best wel

19-10-06 19:00:45 - Quote! - @my-angel
my-angel
Oudgediende


WMRindex: 564
OTindex: 11.965
S
Kernwoorden: Nuchter, Evenwichtig, Harmonieus

Je houdt van een normale en ongecompliceerde levenstijl. Je omgeving bewondert je omdat je met beide voeten stevig op de grond staat en omdat ze op je kunnen bouwen. Je geeft de personen om wie je geeft geborgenheid en ruimte. Je komt warm en menselijk over. Je houdt niet van opzichtige of afgezaagde dingen. Je hebt de neiging om sceptisch te staan tegenover de grillen van de mode trends. Kleding moet voor jou praktisch en elegant zijn maar niet overdreven.


je meent het :ja

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 [2]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven