|
nietmeer
|
Oh AsSlQuiD... jij hebt nog een leven naast WMR?!!  ES!!! |
|
AsSliQuiD Senior lid
 WMRindex: 661 OTindex: 656
|
Quote linctus: Ach het is zo gebeurt  Ik ben ook pas lid sinds 29 oktober van dit jaar linctus Stam gast OTindex: 5085. elke dag iets van 5 uur online ofzo ?  hmmm pak hem beet, je zit nou al +- 55 dagen op WMR, 5085 : 55 = TEVEEL  |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Heb je mijn OT dan al gezien, of die van Jersan?  |
|
linctus Oudgediende
 WMRindex: 1.339 OTindex: 17.058
|
Ass ik pak de eerste drie letters maar Ik doe alleen op stage en bijna nooit daarbuiten  Ja jersan spamt echt. Fallout zou een lijstje maken met spammers, maar ik stond er niet op  |
|
AsSliQuiD Senior lid
|
Quote linctus: Ass ik pak de eerste drie letters maar Ik doe alleen op stage en bijna nooit daarbuiten  waar loop je stage? |
|
Pablo
Oudgediende
|
En ik ben ook pas actief vanaf na de tulpvakantie dit jaar  |
|
linctus Oudgediende
|
Nou ass ik ontwerp ziekenhuisbedden |
|
nietmeer
|
toch, blijft veel... 55 per dag.. en dan ben je soms ook dagen niet online! |
|
AsSliQuiD Senior lid
|
Quote linctus: Nou ass ik ontwerp ziekenhuisbedden no bullshit ?  nja ik loop nu stage op de First Line Support bij Philips, ik moet server ruimtes onderhouden, patch kasten onderhouden, pc's notebooks servers installeren configureren etc, en databasejes maken en onderhouden etc etc, (ik volg opleiding applicatieontwikkelaar en netwerkbeheerder) ik moet nog 3 dagen stage lopen en dan zit het er op voor mij, daarna hoef ik pas eind februari terug naar school, in andere woorden, dik 2 maanden vakantie  |
|
linctus Oudgediende
|
Ik zit maar 5 dagen per week op wmr
Ik moet begin februari beginnen en ik ben bijna klaar |
|
nietmeer
|
Jaaaa BadVibes is er weer  |
|
nietmeer
|
 Ass, je bent mijn held denk ik... ik snap namelijk helemaal niets van applicaties en netwerken!  |
|
nietmeer
|
Quote Banaal: Jaaaa BadVibes is er weer   Sorry, dubbelpost... ik ben zo'n welkom niet gewend! |
|
Pablo
Oudgediende
|
Quote Banaal: Jaaaa BadVibes is er weer  Gezondheid  |
|
nietmeer
|
Wat, je bent mijn op een na favoriete vrouw hier op wmr  |
|
AsSliQuiD Senior lid
|
Quote BadVibes:  Ass, je bent mijn held denk ik... ik snap namelijk helemaal niets van applicaties en netwerken!  zit in je bloed  |
|
nietmeer
|
 Banaal!  Dank je!  Edit: @ Ass Wat zit er in mijn bloed? NONkunde van applicaties en netwerken? |
|
linctus Oudgediende
|
Ik zit trouwens ongeveer pas 40 dagen op wmr de rest heb ik weekend |
|
nietmeer
|
Netwerken in je bloed?  |
|
nietmeer
|
 Linct! 128 posts per dag! |
|
linctus Oudgediende
|
ow ik was al bang dat ik verslaafd was |
|
AsSliQuiD Senior lid
|
Quote linctus: Ik zit trouwens ongeveer pas 40 dagen op wmr de rest heb ik weekend ahzo  5085 : 40 = 127,125 bericht per dag, en dan hebben we de weekends er nog niet van af getrokken! |
|
nietmeer
|
Quote BadVibes: Edit: @ Ass Wat zit er in mijn bloed? NONkunde van applicaties en netwerken? Nou er zitten: - Rode bloedcellen - Witte bloedcellen - Bloedplaatjes - antistoffen - Ziekte verwekkers zoals virussen en bacteriën - Bloedplasma - afval stoffen - hormonen etc etc |
|
nietmeer
|
 .. denk het wel Linctus... *belt afkick kliniek.. helaas, geen plaats, Jersan is ook al afgewezen  * Taz.. netwerken.. ik ben er goed in.. in reallife.. Maar computernetwerken... Nee  |
|
linctus Oudgediende
|
BV jij poste laatst nog ongeveer 500 op een dag |
|