|
nietmeer
|
@ Badvibes ik ben altijd diegene die hier alle netwerken enzo moet aanleggen en onderhouden, mijn ouders weten net hoe de DVD speler aangaat  |
|
nietmeer
|
Quote Banaa:
Nou er zitten: - Rode bloedcellen - Witte bloedcellen - Bloedplaatjes - antistoffen - Ziekte verwekkers zoals virussen en bacteriën - Bloedplasma - afval stoffen - hormonen
etc etc  BIO! Leuk! Kan je ook bij mij komen werken Banaal? |
|
AsSliQuiD Senior lid
 WMRindex: 661 OTindex: 656
|
Quote BadVibes:
Edit: @ Ass Wat zit er in mijn bloed? NONkunde van applicaties en netwerken? laten we het zo zeggen, je moet er gewoon aanleg voor hebben  |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Okay, MacAffee zuigt  1. Hij zegt dat de licensie is verlopen terwijl hij net een onschuldig bestand heeft lopen verwijderen 2. Hij heeft alleen de tempversie verwijderd en de originele staat er nog, dus hij doet zijn werk niet eens goed 3. Het bericht dat hij dat deed flitste voorbij dus ik had via een omweg moeten achterhalen wat ie heeft lopen uithalen 4. Als hij het originele bestand ook wist te verwijderen zou ik dat onmogelijk kunnen tegenhouden 5.  |
|
AsSliQuiD Senior lid
|
nja ik moet even de back-up tapes van de servers naar Facility Management brengen, brb ^^ |
|
linctus Oudgediende
 WMRindex: 1.339 OTindex: 17.058
|
doei ass |
|
nietmeer
|
@AsS, laten we zo zeggen: dat heb ik niet  @ Linctus, 500? Dat was om jou in te halen, jij had die dag bijna het dubbele!  |
|
nietmeer
|
@ Pablo dan moet je ook AVG nemen  |
|
nietmeer
|
Zie je, daar ga je al banaal... Totaal onduidelijke taal, komt niet binnen, ik kan er niets mee, ik snap het niet. nee nee nee nee nee  |
|
linctus Oudgediende
|
welnee 1000 post op een dag haal ik niet Bv dat is een gratis virus scanner en het merk ik AVG  |
|
AsSliQuiD Senior lid
|
Quote Pablo: Okay, MacAffee zuigt  1. Hij zegt dat de licensie is verlopen terwijl hij net een onschuldig bestand heeft lopen verwijderen 2. Hij heeft alleen de tempversie verwijderd en de originele staat er nog, dus hij doet zijn werk niet eens goed 3. Het bericht dat hij dat deed flitste voorbij dus ik had via een omweg moeten achterhalen wat ie heeft lopen uithalen 4.  1 het is McAfee 2 koop een licentie of zoek een crack dat je geen test/beta versie gezeik hebt 3 kun je in de console bekijken van McAfee? 4 vaak is het Temp bestandje juist het bestandje dat schadelijk is, niet de snelkoppeling naar het temp filetje 5  |
|
nietmeer
|
@ BV Avg is een viruscanner, die houd alle enge bestanden tegen en hij ruimt zo ook op |
|
es-de-fles Erelid
 WMRindex: 163 OTindex: 9.283
|
@BV, ik snap er ook niks van hoor  |
|
nietmeer
|
AsS Bij punt 2 ben je mij al kwijt, kunnen jullie dit niet in een computertopic of zo bespreken! Ik voel me acuut zeer blont worden!
@ linct, 1000 wel! |
|
linctus Oudgediende
|
blont blont
dat zijn de haren op mijn ...... |
|
AsSliQuiD Senior lid
|
Quote BadVibes: AsS Bij punt 2 ben je mij al kwijt, kunnen jullie dit niet in een computertopic of zo bespreken! Ik voel me acuut zeer blont worden!
@ linct, 1000 wel! tsja... als we nou een IRC chat hadden  |
|
nietmeer
|
Quote linctus: blont blont
dat zijn de haren op mijn ...... Kont  . maar waarom verf je die in godsnaam  |
|
nietmeer
|
 banaal  |
|
nietmeer
|
Wie wil hier mijn endoplasmatisch reticulum zien? |
|
es-de-fles Erelid
|
Banaal, heb je 1 van de jouwe gefotoot?  |
|
AsSliQuiD Senior lid
|
|
|
es-de-fles Erelid
|
@Ass das een hele cel  |
|
nietmeer
|
mag ik bedanken Banaal? |
|
nietmeer
|
Ja dat is het kronkelige celonderdeel dat tegen het celkern-membraam aanligt, het e.r.zorgt voor de transport van stoffen binnen in de cel |
|
es-de-fles Erelid
|
dat wist ik  |
|