|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Dank je Linctus  |
|
es-de-fles Erelid
 WMRindex: 163 OTindex: 9.283
|
*gaat bij de bar staan* |
|
linctus Oudgediende
 WMRindex: 1.339 OTindex: 17.058
|
Es wil je wat drinken? |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
hoi  |
|
Kameleon Oudgediende
Waar is BadVibes nu heen?  Ze zou een chocoreep krijgen, maar ja nu ze weg is mag Linctus die opeten of gebruiken voor Hemelse Modder  |
|
es-de-fles Erelid
|
een colaatje alsjeblieft  *pakt de chocoreep en begint hem op te eten* lekker  |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Hey Andreas  |
|
AsSliQuiD Senior lid
 WMRindex: 661 OTindex: 656
|
net nog berichtje met voogeltje gewisselt, flugel heeft geen zin om nog eens het initiatief te nemen om een chat proberen van de grond te krijgen omdat de vorige pogingen ook dood bloedde... maar als wij als leden onderling nog eens een IRC chat zouden opzetten, zou hij eventueel wel op de homepage een link kunnen zetten naar de IRC chat, maar om dit idee van de grond te krijgen moeten we dan ook aardig wat mensen die ook daad werkelijk er gebruik van gaan maken, maarja zo moeilijk kan dat niet zijn want er zijn altijd wel leden op WMR die willen chatten, nogmeer voorstanders?  |
|
es-de-fles Erelid
|
dit is toch ook soort chat?  |
|
Pablo
Oudgediende
|
Mooi, van Andreas had ik begrepen dat er ergens al een channel was? |
|
nietmeer
|
Whooeeeei spannend! Nee ik ben hier hoor! Enneh, ik heb het koekje net opgegeten, maar wil de reep ook wel! Niets zo lekker als koffie en chocolade! Puur of wit  Kpuc, doe je wel voorzichtig? enneh, het dopje bovenop je "gun"zit niet helemaal goed dicht, er loopt allemaal water langs  |
|
Kameleon Oudgediende
@ Es! neeee!  Niet opeten  Die mag Lincus gebruiken voor Hemelse Modder  |
|
linctus Oudgediende
|
Heey andreesie
*schenkt een colaatje in voor es*
Kijk eens hier |
|
es-de-fles Erelid
|
de reep is al op  lekker, dankjewel linc  |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Freupke, let nou es even op je hoofdlettergebruik.. |
|
AsSliQuiD Senior lid
 WMRindex: 661 OTindex: 656
|
Quote Pablo: Mooi, van Andreas had ik begrepen dat er ergens al een channel was? zerieuzz? |
|
Kameleon Oudgediende
@ BadVibes 'Lopen! Jij gaat naar het politiebureau!' Enkie, sorry  |
|
nietmeer
|
Andreas, dat houd dus in (als ik het goed begrijp) dat ik zowel in het cafe als op IRC kan gaan chatten? Of wordt het geimplementeerd in WMR?
Zo laatste ja, okay ik doe mee
Zo eerste, nee dank je, dan heb ik weer teveel open staan (ik ben ook altijd nog aan het werk namelijk) |
|
linctus Oudgediende
|
JB ik gaf je de reep *loopt naar de bar en zet een grote doos op de bar* Dacht je echt dat ik mijn laatste reep chocolade zou afstaan?  |
|
Pablo
Oudgediende
|
Ik heb IRC altijd aanstaan, dus ik vind het niet erg  |
|
nietmeer
|
 Politiebureau!? Waarom??!!!! |
|
Kameleon Oudgediende
@ BadVibes, het verdoezelen van bewijsmateriaal benodigd bij een onderzoek!  *stopt BadVibes in de politiebus* |
|
linctus Oudgediende
|
Omdat je een naughty girl bent geweest gok ik  |
|
Kameleon Oudgediende
@ Linctus, inderdaad  Ze heeft een koekje gegeten terwijl die was gereserveerd voor het politiebureau  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
Quote AsSliQuiD: net nog berichtje met voogeltje gewisselt, flugel heeft geen zin om nog eens het initiatief te nemen om een chat proberen van de grond te krijgen omdat de vorige pogingen ook dood bloedde... maar als wij als leden onderling nog eens een IRC chat zouden opzetten, zou hij eventueel wel op de homepage een link kunnen zetten naar de IRC chat, maar om dit idee van de grond te krijgen moeten we dan ook aardig wat mensen die ook daad werkelijk er gebruik van gaan maken, maarja zo moeilijk kan dat niet zijn want er zijn altijd wel leden op WMR die willen chatten, nogmeer voorstanders?  als jij een gratis simpele irc-client voor me hebt, dan doe ik mee  Quote Pablo: Mooi, van Andreas had ik begrepen dat er ergens al een channel was? ja, ik zal effe kijke |
|