Bronies Drinkplaats |
DoccieDraaiorgel Erelid
 WMRindex: 151 OTindex: 5.767 S |
Vailan:   |
|
nietmeer
|
Ik ben Luna aan het tekenen die bijna klaar is met de transformatie naar Nightmare Moon.  |
|
nietmeer
|
|
|
DoccieDraaiorgel Erelid
|
|
nietmeer
|
Vailan: je kijkt de show niet, maar vindt wel dat soort dingen? jij bent epic. Een fandom-aanhanger :3 *brohoof* |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
|
|
nietmeer
|
Punica.Een RP vriend wou opeens een pony. Waarom niet? En ik kan nu ook ponies in Photoshop tekenen. Geen problemen meer met lijntjes.  EDIT: Don't Resist, LunaDie is ook klaar.  |
|
nietmeer
|
Alev: leuk leuke tekening ook weer  |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
Alev: Mooi gemaakt  |
|
nietmeer
|
Quote DEvH: Vailan: je kijkt de show niet, maar vindt wel dat soort dingen? jij bent epic. Een fandom-aanhanger :3 *brohoof* Gewoon op google afbeeldingen  . 'Green Lantern Pony' 'Avengers Pony' Eigenlijk gewoon een woord met pony ervoor of erachter, en bingo  . |
|
nietmeer
|
Brony carGevonden door 'princess luna nightmare moon' in te tikken... War of the Ponies.Gewoon door 'War of the Worlds pony' in te typen. Ik heb al eens eerder zo'n afbeelding geplaatst, maar deze is net wat anders (wel met hetzelfde programma gemaakt lijkt me)  |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
Vailan:  DP  |
|
nietmeer
|
Vailan: Ik vind die 3D ponies lelijk.  |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
Quote Vailan: War of the Ponies.Gewoon door 'War of the Worlds pony' in te typen. Ik heb al eens eerder zo'n afbeelding geplaatst, maar deze is net wat anders (wel met hetzelfde programma gemaakt lijkt me)  EEuuuwww! Is dat met Blender gemaakt  |
|
nietmeer
|
|
|
DoccieDraaiorgel Erelid
Alev: Ik vind 't wel handig  |
|
Yue Erelid
 WMRindex: 1.745 OTindex: 5.325
|
|
|
DoccieDraaiorgel Erelid
@Yue: Werkt wel lekker   |
|
nietmeer
|
|
|
DoccieDraaiorgel Erelid
Alev:  Prinses draagt onderdaan  |
|
nietmeer
|
|
|
DoccieDraaiorgel Erelid
DEvH: Ow  'K dacht da't Luna was  |
|
nietmeer
|
De blauwe pony is een prins, geen prinses.  |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
|
|
nietmeer
|
@DoccieDraaiorgel: Luna heeft geen blonde manen en ook geen korte manen. En Luna is geen man.  Hengsten zien er een beetje anders uit dan merries in de show. Hengsten hebben een platte snuit, terwijl merries een deukje erin hebben. Hengsten hebben een kortere staart. Sommige hengsten hebben haren rond hun hoeven, maar niet allemaal. Merries hebben dat nooit. Dus tja.  |
|