Bronies Drinkplaats |
Davh11
Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
|
|
nietmeer
|
doet het niet  |
|
Davh11
|
DEvH: fixed^alsnog de 1080 versie. |
|
Frostbite Erelid
 WMRindex: 472 OTindex: 3.311
|
Weet niet waarom, maar ik vind deze best wel grappig klik |
|
Davh11
|
|
|
Frostbite Erelid
|
Davh11: ahahaha Scrubs, echt geniaal die show  |
|
Frostbite Erelid
|
|
|
Styvon Erelid
 WMRindex: 764 OTindex: 2.444
|
|
|
Davh11
|
@Styvon: klikScrubs is een van de beste shows op comedy central. meesterlijk |
|
Frostbite Erelid
|
|
|
Styvon Erelid
|
Davh11: De echte pony's waren leuker vroeger deze dus |
|
Frostbite Erelid
|
|
|
Davh11
|
@Styvon: geprobeerd - regenbogen gescheten - bleek enorm pijnlijk. doe ik nooit weer  . nieuwe generatie is veel prettiger ^^ |
|
Styvon Erelid
|
hahahaha, ik ben van een andere generatie als jullie. Dat zal het wel zijn, denk ik.
Ik keek ook nog naar de gummy beren en Teddy ruxpin. Dat waren pas tekenfilms. |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Troetelberen was meer mijn tijd.. en bobobops! |
|
Davh11
|
@MuseMatt: care bears gaan een reboot krijgen, heb ik gehoord. @Styvon als klein kind keek ik de eerdere generaties al, dat was snel over. ik blijf erbij, deze is veel beter geanimeerd, veel meer karakters, de voice actors zijn betrokkener en de community is enorm. dat kun je van de eerdere generaties niet zeggen  vooral de generatie in de video die je hebt opgestuurd, dat was G3 geloof ik. mijn god was is die slecht zeg  |
|
Styvon Erelid
|
@MuseMatt: de bobobops, jaaa die was ook leuk. Ik was/ben zooooo verslaafd aan tekenfilms |
|
Davh11
|
@MuseMatt @Styvon dan maken jullie maar een eigen topic over oude kinderseries. Als wraak voor het verplaatsen en hernoemen van dit topic   (just kidding - please don't hurt us D: ) |
|
Styvon Erelid
|
Davh11: weet je vroeger werd alles nog echt getekend, nu gaat alles via computer systemen, en is het animeren hiervan ook een stuk eenvoudiger. De tekenfilms van tegenwoordig zijn mooier, beter geanimeerd enz. Maar ja, het jeugdsentiment blijft. Hahaha, sorry, we zullen ontopic blijven. ponies was het toch   |
|
Davh11
|
@Styvon: je hebt nog steeds een flinke dosis ervaring nodig voordat je op dit niveau bent, vooral in een groot bedrijf waarin toch een deadline staat. toevallig gisteren in de episode klikhet kijken waard - dit is niet zomaar even geanimeerd  |
|
nietmeer
|
Ik vond dat erg mooi gemaakt.  Animeren is leuk. Maar is ook lastig. Een balvormig ding animeren is onwijs simpel. Maar een wezen met benen, staart en haar is heel moeilijk. Je moet op alles letten. Kijken of het mooi beweegt en niet schokkerig is. Kijken of het natuurlijk is. Hoe een mens zijn arm beweegt, kan een pony niet...  |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
|
|
Davh11
|
|
|