wat raar is |
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
ik herkende er niet eens een varken in  |
|
DarkSideOfTheM00n Actief lid WMRindex: 38 OTindex: 88 Wnplts: Pijnacker S |
Tjah.. Wat is raar?  |
|
Smartie Actief lid WMRindex: 62 OTindex: 86 Wnplts: Wedde
|
het is een mooi jaar voor de tijd van het weer |
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Dat is net zo'n uitspraak als: 'Ik ben niet bijgelovig, want dat brengt ongeluk.' |
|
Enkie
Oudgediende
|
Quote Lananq: Dat is net zo'n uitspraak als: 'Ik ben niet bijgelovig, want dat brengt ongeluk.' hahaha  |
|
|
raar: Als er 20 kuikens in een baksteen passen, hoeveel pingpong ballen moet een krokodil dan eten om sneller te zwemmen als een wasmachine? |
|
willyowinki Senior lid WMRindex: 159 OTindex: 415 Wnplts: Halfweg S |
Hoe komen jullie er allemaal op? Zeker veel ervaring met het oplossen van kryptogrammen.Dat vereist volgens mij ook een afwijkende denkgolflengte. |
|
Enkie
Oudgediende
|
waarom staat een haas? omdat hij achter een boom  |
|
Be@stie
Senior lid WMRindex: 535 OTindex: 781
|
morgen middag een bingo avond houden das raar |
|
Enkie
Oudgediende
|
bingo is leuk! |
|
blusgast
Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 1.779
|
Quote Enkie: bingo is leuk! mhhh  Weet je dat zeker? Dit is iets voor mensen op leeftijd volgens mij.. |
|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Quote blusgast: Quote Enkie: bingo is leuk! mhhh  Weet je dat zeker? Dit is iets voor mensen op leeftijd volgens mij.. Is bingo niet zoiets als kienen?  |
|
Enkie
Oudgediende
|
@blusgast, zolang je redelijke prijzen kunt winnen, is het voor iedereen leuk  |
|
Ricardo finalist MPPV 06 WMRindex: 267 OTindex: 287 Wnplts: Arnhem
|
tenzij je niks wint |
|
blusgast
Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 1.779
|
@ Enkie; en wat kun je dan zoal winnen? doe je het vaak? |
|
Enkie
Oudgediende
|
Nee ik speel het bijna nooit. Maar áls ik het speel, is het wel met prijzen. Geen dure ofzo, maar wel leuke =) |
|
Ga eens bingo spelen! Elke ronde kans op een pak koffie!  |
|
|
vorig jaar speelden we op school wel eens bingo inplaats van wiskunde (geweldige leraar was dat:lol  maar ik won nooit wat en omdat ik dan overbleef kreeg ik een troostprijs |
|
Pluppel
Oudgediende
@ smartie; deden wij vorig jaar tijdens de laatste wiskundeles, bingo  , wij hadden zo'n leuke duits docent, in eeen schooljaar 3 hele lessen moppen zitten tappen, en de stof toch af krijgen, andere klasse lukte dat niet  |
|
|
@Pluppel: onze leraar kon niet zo heel goed orde houden, hij was te lief. Ik had altijd alles af en werkte vooruit, omdat het tempo van de klas zo laag was. maar daar ben ik halverwege het jaar mee gestopt en dit jaar hadden we een betere leraar maar liep ik altijd achter met m'n huiswerk |
|
Pluppel
Oudgediende
@Smartie,, ik heb dit afgelopen schooljaar 1 leuke leraar gehad, en 1 enorm verschrikkelijke!!! Noem geen namen, maar als je onder de les 1 woordje zei; kon je de samenvatting over gaan pennen. Gooide je een gummetje, mocht je je melden bij de coordinator, snapte je wat niet, en zei je hem dat, kon je beter héel snel de klas uitgaan. En dit is nog de zachte kant van die man... |
|
|
@Pluppel: zo'n leraar had ik vorig jaar als mentor (hij gaf nog economie ook  ) het ergste was dat hij vond dat hij altijd gelijk had, dus als niemand z'n huiswerk had gemaakt kwam dat omdat wij dom waren en moest de hele klas nablijven, terwijl hij vergeten was op het bord te schrijven wat we moesten maken. |
|
Quote Pluppel: wij hadden zo'n leuke duits docent, Na enige deductie kwam ik tot een conclusie. Is die docent misschien Knops? |
|
Enkie
Oudgediende
|
Sowieso belachelijk als je moet nablijven om wat dan ook. Eigen verantwoordelijkheid, noemen ze dat op onze school. Tenminste, vanaf de bovenbouw (vierde klas dus). Is dat bij jullie niet zo? |
|
Bij ons is vanaf de vierde klas (waar ik nu heen ga) zelfstandigheid geboden. Dat houdt in dat de leraren hun salaris krijgen met niets doen, want de leerlingen moeten zelf ook maar eens iets doen. (zoals erachter komen wat de opdracht is, bijvoorbeeld) |
|