wat raar is??? |
bartman
Senior lid WMRindex: 272 OTindex: 422 Wnplts: Boxtel T S |
met een varken door een pasgeboren sloot vliegen |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Een 2dehands kunstgebit aan daklozen geven... |
|
piet Senior lid WMRindex: 218 OTindex: 150 Wnplts: reeuwijk S |
een dooie met erectie |
|
Anacho
Erelid
 WMRindex: 1.615 OTindex: 406 S |
Quote piet: een dooie met erectie Heb je dan nog nooit gehoord van lijkstijfheid  |
|
Andries Louw Senior lid WMRindex: 167 OTindex: 202 Wnplts: Sneek S |
Quote piet: een dooie met erectie Dit komt voor, vooral bij verstikking.. |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Quote Andries Louw: Quote piet: een dooie met erectie Dit komt voor, vooral bij verstikking.. Dan is ie nog niet dood. |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Quote Andries Louw: Quote piet: een dooie met erectie Dit komt voor, vooral bij verstikking.. Vooral bij necrofilie natuurlijk |
|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Quote piet: een dooie met erectie je zal het maar hebben, als je schoonmoeder langs komt lopen als je in de doodskist ligt |
|
nietmeer Junior lid WMRindex: 3 OTindex: 36
|
ach, wat kan ze dan doen?? je vermoorden?  |
|
Tessssssa Actief lid WMRindex: 75 OTindex: 4 Wnplts: Dommelen
|
Quote Pluppel: Quote piet: een dooie met erectie je zal het maar hebben, als je schoonmoeder langs komt lopen als je in de doodskist ligt in de meeste gevallen is je schoonmoeder al lang overleden voor dat je zelf gaat |
|
nietmeer Junior lid WMRindex: 3 OTindex: 36
|
Quote Tessssssa: Quote Pluppel: Quote piet: een dooie met erectie je zal het maar hebben, als je schoonmoeder langs komt lopen als je in de doodskist ligt in de meeste gevallen is je schoonmoeder al lang overleden voor dat je zelf gaat Gelukkig wel;) |
|
Pluppel
Oudgediende
ik ben raar [aub geen commentaar]  . en al helemaal niet van laurens, dan zit ik hier morgen nog |
|
bartman
Senior lid WMRindex: 272 OTindex: 422 Wnplts: Boxtel T S |
Quote Pluppel: ik ben raar [aub geen commentaar] klopt, [oeps, toch commentaart] |
|
Andries Louw Senior lid WMRindex: 167 OTindex: 202 Wnplts: Sneek S |
Ok, ik had het anders moeten uitleggen: Quote Enkie: Quote Andries Louw: Quote piet: een dooie met erectie Dit komt voor, vooral bij verstikking.. Dan is ie nog niet dood. Als verstikking de doodsoorzaak is.. |
|
lief meisje Senior lid WMRindex: 96 OTindex: 99 Wnplts: Musselkana T S |
Als de koningin van de schapen uitvliegt |
|
SlomNoel Senior lid WMRindex: 731 OTindex: 338 Wnplts: Landgraaf S |
Quote lief meisje: Als de koningin van de schapen uitvliegt ... om een broodje shoarma te gaan halen |
|
Tompor Senior lid WMRindex: 507 OTindex: 26 Wnplts: Nederweert
|
Quote Wake29: Quote Tessssssa: Quote Pluppel: Quote piet: een dooie met erectie je zal het maar hebben, als je schoonmoeder langs komt lopen als je in de doodskist ligt in de meeste gevallen is je schoonmoeder al lang overleden voor dat je zelf gaat Gelukkig wel;) niet als je vermoord bent, verstikking dus. krijgt de term wurgseks ook weer een andere betekenis. Las ik laatst in de hitkrant, heel erg mongolisch, wurgseks |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
|
|
bakker
Lid WMRindex: 56 OTindex: 13 Wnplts: Manderveen S |
Een piromaan die zijn aansteker/lucifers is vergeten! |
|
Pluppel
Oudgediende
Een moordenaar die voor de persoon staat en erachter komt dat hij zijn wapens heeft verloren  |
|
Luna
Moderator
Deze muis heeft zijn toevlucht genomen op de rug van een kikker. Zo houdt hij droge pootjes. Meeliften |
|
NeaRoW
Erelid
 WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Is dat nou een voorkant of een achterkant?  |
|
Luna
Moderator
Varken met twee monden geboren Een kalf met twee koppen of een schaap met vijf poten, eens in de zoveel tijd komen deze afwijkingen voor. In China is een varkentje met twee monden geboren op een boerderij in Liaocheng in oost-China. Beetje vreemd,maar wel lekker...lief |
|
NeaRoW
Erelid
 WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Het leek even ergens anders op...  |
|
r03l Erelid
 WMRindex: 784 OTindex: 1.990
|
:evil: Dat vind ik helemaal niet lief:evil: |
|