Fantasy Roleplay | |
10-09-08 19:57:36 | Madarian![]() Oudgediende ![]() WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605 |
Harnassen en wapens van de wacht? Mijn excuses heer, maar die van mij vindt ik stukken beter dan degene die de wachters hebben. ![]() Muad, hou een extra oogje op Arya... *Madarian verlaat de troonzaal en neemt zelf even een kleine omweg. Hij is benieuwd hoe het gaat met Lalythil, dus gaat hij naar het verpleeghuis. Daar aangekomen blijkt Lalythil er nog slecht aan toe te zijn. Ze heeft een infectieziekte opgelopen waardoor ze veelal bewusteloos is en veel ijlt. De artsen en erpleegkundigen doen alles om haar in leven te houden, maar of ze het redt is onbekend. Madarian gaat daarna terug naar huis, waar iedereen zou komen om de zoektocht te beginnen, en gaat een boek lezen totdat iedereen er is.* | |
10-09-08 20:04:49 | Shinki![]() ![]() ![]() WMRindex: 684 OTindex: 4.227 |
*Als ik het ei nader om het te bekijken komen er opeens barsten in en breekt het ei open* "Een drakenkind?" "Mammie" Zegt het drakenkind "Ow wat schattig! Ik noem jij Luna!" | |
10-09-08 20:06:08 | Madarian![]() Oudgediende ![]() WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605 |
Offtopic: *Kippies is een van de eerste die gearriveerd is bij Madarian thuis. Madarian gaat meteen naar Kippies toe.*Kippies, wat hiervoor eventueel gebeurt kan je alsnog vertellen, op een gegeven moment ga je dan naar mijn huis... ![]() "Kippies, er zijn een paar dingen die ik kwijt wil! Ik denk niet dat je veel kogels kunt bijmaken hier. Er zijn gewoon te weinig grondstoffen voor al dat buskruit wat daarvoor nodig is. Ik heb in die paar jaar heel wat wapens en harnassen verzameld en deze heb ik in m'n persoonlijke museum gestald. Loop maar even mee." *Kippies en Madarian lopen naar de kelder, en Madarian opent z'n persoonlijke museum weer. (Uitgebreide versie van het openen, zie eerder in het verhaal...) ![]() Eenmaal binnen komen de standbeelden weer tot leven, en Madarian geeft ook Kippies toestemming om hier alleen te zijn en te mogen pakken wat hij wilt. Na even rondgekeken te hebben komt ook Kippes bij de standbeelden van Muad, Arya en alle anderen van het vorige leven, en ook ziet hij het schaalmodel van z'n schip.* | |
10-09-08 22:02:21 | Arya![]() Oudgediende ![]() WMRindex: 746 OTindex: 40.038 |
Arya leunt wat tegen Muad aan. ze voelde zich nog steeds niet op haar opperbest ook al deed ze zoveel mogelijk moeite om het de anderen maar niet te veel te laten merken, straks zouden ze haar niet meenemen! "zullen we maar terug naar het huis van Madarian?" zonder het te merken was ook haar stem nogal wat zachter geworden. het viel haar wel op dat ze sinds ze in deze nieuwe wereld waren gekomen wel veel problemen kreeg, al wist ze dat dat er eerst ook aardig wat waren. | |
11-09-08 12:06:49 | Madarian![]() Oudgediende ![]() WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605 |
"Kippies, kijk gerust verder rond. Ik ga weer naar boven. Sluit je het museum straks weer goed af?" *Madarian loopt weer naar boven terwijl Kippies verder rondkijkt in het museum. Madarian pakt z'n boek weer en gaat weer lezen. Terwijl Kippies aan het rondkijken is, komen de standbeelden weer tot leven, en sluiten een onzichtbaar iets in. De onzichtbare insluiper biedt weerstand en wordt met een snelle slag onthoofd. Kippies ziet alleen wat bloed en licht Madarian in. Madarian komt weer beneden, en heeft z'n helm opgezet. Daar ziet hij een inbreker op de grond liggen.* Madarian: "Weer een nieuwe aanwinst voor m'n museum hoop ik. Een onzichtbaarheidsharnas... ![]() *Madarian sleept het lichaam uit het museum en haalt het bloedspoor weg. Daarna laat hij een brief bezorgen naar de wacht, of ze het lichaam van een inbreker willen weghalen. Madarian verzoekt wel of hij het harnas mag houden, aangezien de inbreker op zijn terrein was.* | |
11-09-08 15:02:48 | Igor![]() Erelid ![]() WMRindex: 724 OTindex: 2.483 S |
"Iek kom die harnas ophaluh foor m'n meester", Igor probeert vriendelijk naar de wacht te kijken met zijn mismaakte grimas : "Kom, kom, haast, haast ! ...". De wachten kijken elkaar aan, maar herkennen Igor als de knecht van Madarian. "Help het lijk ontkleden". Igor trok aan de 'ijzeren' laarzen. Na enige tijd was het lijk ontkleed en had Igor het complete harnas in handen. "M'n meester sjal U seer djankbaar sijn ..." Igor trok een grimas en liep weg, de duisternis in ... | |
11-09-08 16:24:05 | Madarian![]() Oudgediende ![]() WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605 |
*Madarian ziet dat Igor weer thuis komt met het harnas.* "M'n beste Igor. Ik zie dat het al snel gelukt is. Wil je het harnas schoonmaken en in m'n museum zetten? Dit is voor jou, voor het snel afhandelen van het lijk en het helpen van m'n gasten." *Madarian geeft Igor wat extra geld, bovenop z'n normale salaris. Ook geeft Madarian Igor een schouderklopje.* "Igor, ik en de andere gasten moeten straks achter die crimineel aan. Wil je mee, of wil je liever thuis blijven? Amber blijft liever thuis, zodat ze alvast wat dingen kan regelen voor de bruiloft. Ze mag het zo bond maken als ze zelf wil. Nu maar hopen dat er straks nog wat geld over is... ![]() | |
11-09-08 16:44:32 | Pablo![]() ![]() ![]() WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116 |
Phæn legt het boek maar terug in de kast en probeert alles even uit zijn hoofd te zetten. Ik pak 'm een andere keer wel... zodra ik meer aanwijzingen heb, als dit via de zwarte markt is gegaan zal ik het waarschijnlijk toch niet kunnen achterhalen. Hij staat weer op en loopt de deur van de bibliotheek uit, waar hij opeens in een onbekende kamer staat. Dit was toch de woonkamer... Een paar kamers verder bedenkt hij zich dat de bibliotheek 2 deuren had en hij dus de verkeerde had genomen. Hij draait zich om en strompelt door een deur, waarna hij opeens in de woonkamer staat, samen met de andere gasten. Wat een geweldig richtingsgevoel heb ik weer... 'Hoi jongens...' | |
11-09-08 16:46:55 | nietmeer |
"Arya, gaat het wel met je? Je ziet een beetje bleekjes, en je bent ook een beetje klam." *Hij voelt haar voorhoofd, en merkt dat ze best warm is* "En volgens mij heb je ook wat koorts. Zelfs al had je het niet aangeboden, dan nog had ik je linea recta meegenomen naar het huis van Madarian." *Haar verder ondersteunend leid Muad Arya naar Madarians huis. Daar aangekomen legt hij haar resoluut op een bed, met een blik die zegt: Niet klagen!* "Ga jij eerst maar even uitrusten, we gaan toch niet eerder weg dan dat iedereen klaar is om te reizen." "goedschiks of kwaadschiks, ik blijf bij je, wat er ook met je aan de hand is." mompelt hij er nog achteraan, alsof hij het tegen zichzelf heeft. | |
11-09-08 17:03:34 | Madarian![]() Oudgediende ![]() WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605 |
Zo te zien is het clubje bijna compleet. *Toen Madarian dat dacht, zag hij Muad en Arya in de verte. Toen ze dichterbij kwamen, viel Madarians oog op Arya. Nadat Madarian z'n oog weer heeft opgeraapt ![]() "Zo te merken heeft dat antigif niet geholpen. Ik moet weten wat voor vergif er gebruikt is, wil ik haar kunnen helpen. Ze is een elf, en als ik me niet vergis hebben ze verhoogde weerstand tegen gif, maar toch..." Madarian denkt hardop: "Misschien willen die rovers prijs geven wat voor vergif ze hebben gebruikt, maar als ze dat niet doen, dan telt elke seconde..." *Madarian neemt wat bloed af van Arya en gaat naar z'n werkkamer.* Offtopic: Arya, wil je dat ik een tegengif kan vinden of dat je uit jezelf herstelt of een mogelijke derde optie? Jij mag het zeggen, anders verknal ik straks weer wat. Schijn ik goed in te zijn... ![]() | |
11-09-08 17:27:46 | nietmeer |
*Muad volgt Madarian even naar zijn werkkamer* "Madarian, ze heeft misschien een verhoogde weerstand tegen vergif, maar ziek worden kan ze nog steeds. Ik weet niet wat er met haar aan de hand is, maar ik maak me wel zorgen..." *Muad kijkt nog even naar de testjes die Madarian doet, en loopt dan weer diep in gedachte verzonken terug naar Arya's slaapkamer, waar hij voor haar gaat zorgen, ook al wilt ze dat misschien helemaal niet* | |
11-09-08 20:14:20 | Madarian![]() Oudgediende ![]() WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605 |
Ik denk dat we Arya beter kunt helpen door naar de kerkers te gaan en te vragen wat voor vergif ze gebruikt hebben. Bied ze het volgende aan. Nadat we die bandiet te pakken hebben, gaan we onderzoeken of er inderdaad een corrupte wachtcommandant rond loopt. Als dat zo is, dan zorgen we ervoor dat de koning ze vrijlaat. Ook zal ik ervoor zorgen dat ze een feestmaal krijgen om te vieren dat ze verlost zijn van die woekerbelastingen. Terwijl iemand van jullie naar de kerkers gaat, ga ik verder met een tegengif zoeken! *Madarian doet meerdere tests, maar kan nog niet zien wat voor gif het is.* | |
11-09-08 20:14:52 | Shinki![]() ![]() ![]() WMRindex: 684 OTindex: 4.227 |
*Ik ga terug naar de rest van het groepje en laat het mijn nieuwste aanwinst zien* "Kijk! Dit draakje vond ik op mijn bed, met een briefje van koningin Moria. Ze heet Luna" *Luna krijst en een klein beetje van haar speeksel vliegt op Arya's huid* Offtopic: Nou mag je zelf kiezen of het je geneest of dat je het vies vindt | |
11-09-08 20:19:44 | Madarian![]() Oudgediende ![]() WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605 |
*Madarian hoort dat gekrijs en moet weten wat dat is. Hij gaat naar boven en ziet het drakenjong.* "Een drakenjong? Die heeft veel verzorging nodig, anders wordt ze wild. Gelukkig kunnen ze pas vuurspugen als ze redelijk volwassen zijn. Ik ga weer verder met een tegengif zoeken..." *Madarian loopt weer naar z'n werkkamer toe en gaat verder met het zoeken naar een tegengif. Het draakje is even ontsnapt van de aandacht van Shinki en me gevolgd naar de werkkamer, waar ze stiekem in een boek bladert. Zonder het te weten blijft het boek open de pagina waar het antigif op staat voor Arya. Ik zie het draakje pas als ze iets omstoot. Ik pak het draakje op voordat ze een proef van mij verstoort en breng Luna terug naar Shinki.* "Shinki, een huisdier is een grote verantwoordelijkheid. Ik zal de werkkamerdeur in het vervolg goed dicht doen voor er ongelukken gebeuren. ![]() *Daarna gaat Madarian terug naar de werkkamer, doet de deur goed dicht en gaat verder met experimenteren.* | |
11-09-08 20:29:57 | Shinki![]() ![]() ![]() WMRindex: 684 OTindex: 4.227 |
Offtopic: "Het spijt me Madarian het is ook zo'n klein draakje"Nou ![]() "Luna, schouder" *Luna vliegt naar mijn schouder* "Luna, pak em!" *Luna vliegt naar het raam en bijt in de vingers van iemand die naar binnen wou klimmen* *Iemand schreeuwt en je hoort een plof* "Luna, hier! Braaf!" *Luna krijst blij* | |
11-09-08 20:45:23 | Arya![]() Oudgediende ![]() WMRindex: 746 OTindex: 40.038 |
Offtopic: Zodra de deur open gaat kijkt ze op naar Muad, die weer hun kamer binnen komt lopen. " nog steeds vind ik dat je overdrijft... ik voel me best." Eigenwijs als ze is gaat ze rechtop zitten, maar valt eigelijk bijna meteen weer terug, het zij deze keer in een iets andere richting. " oke.. misschien is mijn evenwichtsgevoel gewoon een beetje uit balans..."ik ben er eventjes een middag niet en meteen is iedereen doorgegaan ![]() en Madarian... ik heb al een idee van wat er mee ga doen, dus op dit moment laat ik even veel langs me heen gaan. t komt zo wel goed hoor ![]() Arya probeert Muad er maar van te overtuigen dat er niks aan de hand is, terwijl het enige wat nog normaal lijkt te werken naar mond is, en het deel dat geluid maakt. | |
11-09-08 20:52:07 | Shinki![]() ![]() ![]() WMRindex: 684 OTindex: 4.227 |
"Arya, mag ik je voorstellen aan Luna? Ze heeft net een inbreker gedood" *Luna krijst blij naar Arya* | |
11-09-08 20:55:27 | Arya![]() Oudgediende ![]() WMRindex: 746 OTindex: 40.038 |
Arya kijkt op als ze plots Djaq in dezelfde ruimte rond ziet wandelen. ze vloekte inwendig omdat dus kennelijk haar geheugen haar ook al in de steek begon te laten. " Luna... een hele mooie draak.." | |
11-09-08 21:05:06 | Shinki![]() ![]() ![]() WMRindex: 684 OTindex: 4.227 |
"Arya? Wat is er?" *Luna draait haar kopje schuin en kijkt nieuwsgierig naar Arya* | |
11-09-08 21:46:20 | nietmeer |
*Rustig legt Muad een hand op Arya's schouder* "Tuurlijk gaat het goed met je schat." zegt hij met een grote glimlach tegen haar. "Dus blijf maar rustig liggen, want je ziet er verschrikkelijk uit. Moet je nog iets hebben?" *Nadat Muad voor de zekerheid, nog voor dat ze iets had kunnen zeggen en zonder dat ze er om gevraagd had, Arya heeft omringt met allerlei dingen die ze eventueel heel misschien nodig zou kunnen hebben gaat hij naast haar zitten* "Schat, ik ken je langer dan vandaag, en volgens mij voel je je verschrikkelijk slecht. Je hoeft je niet groot te houden voor mij hoor." *grijnst* *Luna is ondertussen bezig met een vlieg op te jagen.* "Koddig beestje. Lijkt wel een kitten" | |
11-09-08 21:53:10 | Shinki![]() ![]() ![]() WMRindex: 684 OTindex: 4.227 |
"Umm Muad je zou uit het raam moeten kijken, er ligt namelijk een dooie inbreker" *Luna kijkt schuldbewust* | |
11-09-08 22:11:09 | Madarian![]() Oudgediende ![]() WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605 |
*Madarian zoekt en zoekt, maar het lukt niet echt wat te vinden in het bloed. Dan maar op de artsenmanier. Madarian gaat terug naar Arya.* "Het is wel druk hier. Arya, als je wat rust wil hebben, zeg het dan tegen Muad. Hij jaagt dan met plezier iedereen de kamer uit. Wat zijn de symptomen? Wat voel je? Misschien kan ik zo achter het gifsoort komen." *Terwijl Arya de symptomen verteld loopt Madarian naar het raam en ziet iemand op de grond liggen onder het raam. Hij beweegt nog wel. Een paar wachters pakken die man op en dragen hem weg.* "Wat moest die gozer onder mijn raam? Ach ja. Laat de wachters dat maar aan hem vragen." | |
12-09-08 08:12:23 | Arya![]() Oudgediende ![]() WMRindex: 746 OTindex: 40.038 |
"ik voel me helemaal niet zo slecht.." Mompelt ze nog. Arya deed alles dat ze kon om gewoon maar niet aan die zwakte toe te geven. " ik ben gewoon wat wit, dat is alles.. en misschien was duizelig... ik ben pas ziek als mijn hersenen in staking gaan." dat laatste punt bleef ze volhouden, terwijl ze toch stiekem wel blij was met de goede zorg van haar vrienden. | |
12-09-08 08:58:12 | Madarian![]() Oudgediende ![]() WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605 |
"Arya, je groot houden werkt niet in je voordeel. Zijn er nog meer dingen?" *Arya geeft over. Gelukkig had Amber een spuugbak klaar gezet... Madarian kijkt naar Arya en ziet dat haar tong ietswat zwart geworden is. Daarna kijkt hij naar de wonden. Ook die zijn zwart geworden. Madarian pakt een speld en prikt in de buurt van Arya's wonden.* "Oké. Wit, duizelig, overgeven... Een zwarte tong... De wonden zijn ook zwart... Gevoelloos... Dit is geen gif die ik ken." Offtopic: Arya, kun je me een berichtje sturen wat je in gedachte hebt qua genezing? | |
12-09-08 09:07:15 | Arya![]() Oudgediende ![]() WMRindex: 746 OTindex: 40.038 |
" oke oke misschien ben ik niet helemaal in orde.." Geirriteerd Draair Arya zich om. het overleefsel had niet echt geholpen met de rest te overtuigen dat ze zich goed voelde. " AUW!" de speldenprik blijkt meer zeer te doen dan normaal. | |