hr
jaargang -24 - laatste artikel 30-4 08:00 - 76048 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum

moppen en spelletjes - moppen en spelletjes - moppen en spelletjes

1 2 3 4 .... 15 16 17 [18] 19 20 21 261 262 263 264

Fantasy Roleplay

06-09-08 18:42:24
nietmeer
Offtopic:
@Madarian en Arya: Bedankt voor jullie ideeën, ik denk dat ik daar wel wat mee kan (met bijna alles, wel te verstaan :D)
Koning: "Een man genaamd Muad'Dhib Chimerae? Die is niet aan mij bekend. Alhoewel Muad hier wel verdacht veel lijkt op de omschrijving die je net gaf
Stuur de man naar naar binnen"
*De wachter stormt de zaal weer uit, om de man op te halen*
Muad: "Sire, mag ik toestemming om te spreken?"
Koning: "Uiteraard, Muad."
"Of moet ik zeggen: Muad'Dhib!?" Laat het er met een harde noot op volgen
Muad: "Tegenwoordig is het Muad, sire. Maar ik stond vroeger inderdaad bekend als Muad'Dhib Chimerae. Een tweeledige naam, voor een tweeledig persoon, zoals mijn vrienden hier kunnen beamen.
Dhib is ech..."
Man: "Geen woord meer, verrader!"
*Muad draait verbaasd om, en kijkt een vreemde man in de ogen.*
Hij heeft iets bekends over hem. Een bekende aura... Iets in zijn rode....
Rode ogen!

Koning: "Verrader? Dat zijn nogal harde woorden, vooral vanuit een vreemde."
Man: "Verrader ja! Een verrader van zijn bloedeigen volk, van zijn eigen familie notabene! En een Moordenaar van zijn eigen broer!"

06-09-08 18:51:32
Shinki
Erelid

WMRindex: 684
OTindex: 4.227
*Kijkt verbaasd*

"Sire er is hier sprake van een misverstand.
Die man daar is Dhib, de duivelse broer van Heer Muad"

*Trekt zijn kromzwaard een stukje uit zijn schede zodat het glimmend blauwe metaal te zien is*

"Verdwijn vuile demoon!"

*Ik wil op Dhib afstormen maar de wachters houden me tegen*

06-09-08 18:51:33
Shinki
Erelid

*Kijkt verbaasd*

"Sire er is hier sprake van een misverstand.
Die man daar is Dhib, de duivelse broer van Heer Muad"

*Trekt zijn kromzwaard een stukje uit zijn schede zodat het glimmend blauwe metaal te zien is*

"Verdwijn vuile demoon!"

*Ik wil op Dhib afstormen maar de wachters houden me tegen*

Offtopic:
Nog een keer Dhib?

06-09-08 18:52:35
Shinki
Erelid

Offtopic:
ops :O kunnen de modjes de eerste post verwijderen?

06-09-08 19:22:59
Arya
Oudgediende

WMRindex: 746
OTindex: 40.038
Arya staat rustig op en houd Muad zijn hand in de hare vast. deze keer spreekt zij met vaste toon. " Als u er meer over weet, dan vraag ik u uw kennis met ons te delen. anders komen we alleen maar uit op beschuldigingen zonder dat iemand ook maar enig idee heeft wat er aan de hand is. er is ook de mogelijkheid dat het hier gaat om een misverstand."

wat er aan de hand is weet ik niet, ik hoop dat we er achter kunnen komen. het enige wat ik wel zeker weer is dat ik niemand jou onterecht laat beschuldigen.

06-09-08 21:29:54
nietmeer
Muad: "Nee Djaq, die man daar is niet Dhib, want die ziet er precies het zelfde uit als ik. Houd jezelf rustig, voordat er ongelukken gebeuren."
Dan wendt Muad zich tot de man, de haat tussen de twee is overduidelijk voelbaar.
"Je mag zelf eerst eens uitleggen wie je bent, en welk rijk de jouwe is! Dan beslist de koning wel wie er hier te vertrouwen is."
Kijk eens goed Arya, dan kun je hem denk ik wel herkennen. We hebben eerder met hem gevochten, en we hebben hem al eerder...
Man: "Wat heb je te verbergen Chimerae, dat je in gedachtenspraak spreekt? Ben je de volgende coup poging al aan het voorbereiden? Is dit rijk dit keer je slachtoffer?"
De koning staat ondertussen vertwijfeld het stel gade te slaan. Muad is nog maar korte tijd in het land, als koning weet hij immers alles wat er zich in zijn land afspeelt, en een man met goude ogen die samen met een vrouw met puntoren plotseling in het land verschijnt, en ook nog eens een van de beste vechters blijkt te zijn die hij ooit heeft gezien valt nou eenmaal op. En dat spreekt eigenlijk tegen hem, zeker met de informatie die de man geeft, maar er is iets aan die man dat niet klopt. Hij voelt niet goed, en hij strooit wel heel makkelijk met alle beschuldigingen. Alsof hij er diepere bedoelingen mee heeft.
"Wie bent u eigenlijk, mijnheer? En u zegt dat Muad een rijk heeft verraden. Welk rijk was dat dan, als ik vragen mag?"
*Ondertussen probeert Muad alsnog wat informatie door te spelen aan Arya, zonder dat de man het merkt*
schaduw
De schaduw van de man heeft een staart....

06-09-08 21:41:14
Shinki
Erelid

Offtopic:
Ik kan trouwens ook gedachtenspraak
*Voelt geluidsgolven in de zaal en zet zijn gedachtenspraak aan*

Schaduw, hoort hij Muad zeggen.

"Schaduw?"

*Schrikt en kijkt naar de schaduw van de vreemdeling*

"Ummm Muad?"

Offtopic:
Geniale twist aan het verhaal trouwens

06-09-08 21:45:14
nietmeer
Offtopic:
Thanx :D
Helaas moet de inspiratie weer opladen :S morgen dus pas weer :S sjorry....
Althans, ik weet wel wat ik wil, maar ik weet nog niet hoe ik het moet aankleden

06-09-08 21:48:39
Shinki
Erelid

Offtopic:
Mail me anders het idee dan geef ik je een voorbeeld

06-09-08 21:53:00
nietmeer
Offtopic:
Sorry, ik zou het wel kunnen doen, maar dat verpest de verrassing ;)

06-09-08 21:54:28
Shinki
Erelid

Offtopic:
Het is gewoon Dhib die nieuwe krachten heeft en kan morphen en doet je geloven dat hij een morph-demoon is en hij wint je vertrouwen en de rest mag je dus wel zelf verzinnen

06-09-08 21:54:32
Shinki
Erelid

Offtopic:
Het is gewoon Dhib die nieuwe krachten heeft en kan morphen en doet je geloven dat hij een morph-demoon is en hij wint je vertrouwen en de rest mag je dus wel zelf verzinnen

06-09-08 21:59:27
nietmeer
Offtopic:
1 tip van de sluier: Het is niet Dhib. Dhib is dood, en zelfs een duivel met de kracht van Dhib kan de krachten die ik op hem heb losgelaten niet overleven. Hij is volledig gevaporiseerd.
PS. En dat was dubbel, je hoeft maar 1 keer te klikken hoor ;) zelfs al duurt het even... Heb geduld als je post... ;)

06-09-08 22:06:01
Shinki
Erelid

Offtopic:
Huh? ik editte alleen maar

06-09-08 22:27:59
Igor
Erelid

WMRindex: 724
OTindex: 2.483
S
8) "Iemand trek in lemon-thee ?", vraagt Igor plotseling.

06-09-08 22:35:53
nietmeer
Man: "Huh? Ach, sodemieter op met je lemon-thee, gedrocht!"
Muad: "Igor kan er niets aan doen hoor... en hij's best een goeie vent.
Lekker Igor, dank je" *grijnst*

07-09-08 07:53:54
Arya
Oudgediende

Arya schiet ondanks de benauwde situatie in de lach als Igor opeens met thee aan komt zetten. van de plotselinge verwarring in de zaal maakt ze gebruik om iets tegen Muad te fluisteren terwijl de rest bezig is. "je pa?"

Offtopic:
sorry voor het zo kleine stukje, ik ben pas net wakker..

07-09-08 10:28:35
nietmeer
*Bijna niet zichtbaar geeft Muad een bevestigend knikje*
"Alweer, helaas..."

Man: "Als dat gedrocht nou eens oprot,"
binnensmonds: "Het liefst zo letterlijk mogelijk"
weer normaal: "dan kunnen we weer verder."
Muad: "Wie ben je eigenlijk? Dat je deze beschuldigingen over mij uit?"
Man: "Mijn naam is Mephisto Diabolico. Mijn rijk ligt aan de andere kant van de wereld, dus ik denk niet dat u het zult kennen"
Muad, mompelend tegen zijn vrienden: "Hij durft de naam van zijn rijk niet te noemen"
Koning: "Dus u bent helemaal hierheen gekomen vanuit een rijk dat u niet durft te noemen, om een man te beschuldigen van verraad?"
Mephisto: "Ja! Het recht dient te geschieden! Deze man verdient de doodstraf!"
Muad, kwaad: "Pfa... Je weet niet eens wat recht is, man!"
Koning, geïrriteerd: "Dat beslis ik wel, Chimerae. Mijnheer Diabolico, ik neem aan dat u bewijzen mee heeft genomen?"
Mephisto: "De bewijzen zijn al in behandeling genomen, en Chimerae is schuldig bevonden! Marteling gedurende een jaar en een dag voor verraad, en de dood voor broedermoord!"
Koning: "Nou nou, dat zijn nog ee..."
*Plotseling verschijnt er een pijl en boog in de handen van Mephisto, en nog voordat iemand iets kon doen richt hij, en schiet hij op Muad. Voordat iemand ook maar door heeft wat er aan de hand is, is de boog alweer verdwenen.*
*Muad wordt vol in zijn borst geraakt door de pijl, te verbaasd door de plotselinge aanval om iets te kunnen doen. Hij slaat per direct tegen de grond*
*Liggend kijkt hij naar de pijl*
Muad: "Huh? Een pijl gericht tegen duivels?"
*Rustig staat hij weer op, en hij trekt de pijl rustig uit zijn borstkas*
Mephisto: "Dat was het laatste bewijs dat ik nodig had! Zijn broer is inderdaad dood!"
Koning: "Kan iemand uitleggen waarom er hier net iemand wordt neergeschoten, en waarom dat als bewijs telt dat zijn broer dus dood is?!?"

Offtopic:
hm... was gister beter op dreef...

07-09-08 10:48:55
Madarian
Oudgediende

WMRindex: 2.597
OTindex: 5.605
"Mephisto Diabolico... De vader van Muad, De leider van de demonen! De schaduw verraadt je! Je demonenstaart! Durf je niet te laten zien wie of wat je werkelijk bent?"

*Madarian gaat tussen Muad en z'n vader staan en heeft inmiddels een schild uit z'n tas gehaald om Muad te kunnen verdedigen.*

"Ik ken je... Herken je mij? Je hebt me ontworpen als wapen om werelden te vernietigen..."

07-09-08 10:58:14
nietmeer
*Mephisto staat Madarian aan te kijken alsof hij water ziet branden*
Mephisto: "Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt."
Muad: "Madarian, hij heeft je pas in de toekomst ontworpen hoor, hij kent je nu nog niet..."
*De koning kijkt ondertussen ook naar de schaduw van de man*
"Mijnheer Diabolico, kunt u mij verklaren hoe uw schaduw aan die staart komt?"

07-09-08 11:05:16
Madarian
Oudgediende

"Ik weet niet hoe lang ik in die meteoor had gezeten toen ik die maan had opgeblazen, maar dat moeten ERG veel jaren geweest zijn."

*Madarian kijkt Mephisto aan, en blijft dat doen. Madarian bereidt zich voor op wat er kan gebeuren.*

07-09-08 11:10:18
Arya
Oudgediende

Arya gaat snel naar Muad en helpt hem overeind. "u zegt dat de bewijzen gegeven zijn, en dat hij zijn broer heeft gedood alleen u vergeet wat."

Arya kijkt Mephisto aan.
" die pijl zou u in elk willekeurig mens kunnen schieten en zeggen dat hij of zijn de slechte kant vermoord hebt, daarbij beweert u dat de broers een persoon waren geweest, en hebt u nog steeds de beschuldigen niet geuit, alleen maar gezegt dat ze zijn bekeken en waar zijn verklaard."

Arya speelde hier expres gedeeltelijk de domme, want ook zij wist wel dar Muad en Dhib inderdaad in een lichaam hadden moeten leven. aan de andere kant was dat voor de mensen in de zaal zo onwerkelijk dat ze hun onwetendheid kon gebruiken in hun eigen voordeel.

07-09-08 11:19:00
Madarian
Oudgediende

Arya, als ik ooit verdacht wordt van een misdrijf, dan wil ik jou graag als advocaat...8)

07-09-08 11:26:42
nietmeer
*Mephisto kijkt achterom naar zijn schaduw*
Mephisto: "Oh, dat is lichtspel. Niets bijzonders." probeert hij te verklaren.
Dan kijkt hij voor het eerst sinds hij er is Arya aan.
Binnenmonds: "Hm... mooi poppetje, heeft zoontje lief toch maar goed voor elkaar"
Hardop: "Daar heb je gelijk in, maar je vergeet dat ieder mens iets slechts in zich heeft. Ieder ander zou dood zijn."
Koning: "Dus wat je eigenlijk zegt is dat Muad hier zijn slechte wederhelft heeft vermoord. In dat geval spreek ik hem vrij! Hij is momenteel in mijn land, dus hij heeft zich te gedragen naar mijn regels! Ik verzoek u zich te verwijderen uit deze zaal!"
*Woedend als hij is, barst Mephisto plotseling uit zijn kleding. Binnen een seconde is hij twee keer zo groot geworden. Hij heeft een staart gekregen, en zijn huis heeft een rode goed gekregen.*
Muad, droog: "Hoi pap, zo ken ik je weer"
Mephisto, met bulderende stem: "Het recht zal nog steeds geschieden!"
*De boog verschijnt weer in zijn klauwen, en nog voordat iemand met zijn ogen had kunnen knipperen, heeft hij al 3 pijlen op Muad afgeschoten.*
*Voor Muad en zijn vrienden heeft zich echter een goudkleurig schild opgeworpen, die de pijlen tegenhoudt*

07-09-08 11:30:44
Madarian
Oudgediende

*Ziet het goudkleurige schild.*

"Inderdaad. Het recht zal geschieden! Hoe durf je de koning tegen te spreken in z'n eigen land!"

*Trekt Frostmourne en neemt een vechthouding aan.*

"Sire, u hoeft het maar te zeggen en ik val Mephisto aan..."

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 15 16 17 [18] 19 20 21 261 262 263 264

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven