Wat zou je doen als |
Fallout Oudgediende
 WMRindex: 1.234 OTindex: 15.282
|
aan botter geven  wat zou je doen als je in een nucleaire holocaust terechtkwam ??  |
|
nietmeer
|
Overal fallout zien  Wat zou je doen als je dat overleeft? |
|
Fallout Oudgediende
|
ronddarren en overleven =) wat zou je doen als je een mooie film in de ruines vind maar je kunt het niet afspelen ??  |
|
nietmeer
|
De film weggooien  wat heb ik er aan? Wat zou je doen als je niet lang daarna een apparaat vindt om die film af te spelen?  |
|
Fallout Oudgediende
|
heel hard NOOOO .. zeggen xD wat zou je doen als je vader wegliep ??  |
|
nietmeer
|
Uitzwaaien?  Wat zou je doen als alle rampen uit de geschiedenis nogmaals plaatsvinden? |
|
Fallout Oudgediende
|
een ramptoerist worden  wat zou je doen als je sterft door iemands schuld ??  |
|
nietmeer
|
Diegene voor altijd stalken (ervanuitgaand dat ik een geest wordt  )  Wat zou je doen als je achter diegene aangaat en je vervolgens terechtkomt tussen de priesters? |
|
Fallout Oudgediende
|
heel hard een vloekwoord zeggen  wat zou je doen als je beste vriend je zomaar neerknald ??  |
|
nietmeer
|
Offtopic: wat heb jij toch voor fantasieën  Me afvragen wat ik gedaan heb  Wat zou je doen als die beste vriend je in het ziekenhuis nog eens neerknalt?  |
|
Fallout Oudgediende
|
Quote Vailan: Offtopic: wat heb jij toch voor fantasieën  dankje ! xD geshockeerd zijn  wat zou je doen als je overlijd en terug probeert te komen in je lichaam maar in plaats daarvan een vrouwenlichaam ??   |
|
nietmeer
|
Ook geschokt zijn  Wat zou je doen als we nu weer normaal deden?  |
|
Fallout Oudgediende
|
dat het weer saai word  wat zou je doen als je een afropruik draagt ??   |
|
nietmeer
|
Me afvragen wat ik gedronken heb  Wat zou je doen als je een onvoldoende kreeg voor Nederlands? |
|
Fallout Oudgediende
|
mijn leraar nederlands mishandelen  wat zou je doen als je teveel naar rare en vage comedys keek  |
|
nietmeer
|
Fallout de schuld geven  Wat zou je doen als je de schuld krijgt van alles? |
|
Fallout Oudgediende
|
zelfmoord plegen  wat zou je doen als je baas zegt dat je de Mount Everest moest beklimmen om een doosje neer te leggen ??  |
|
nietmeer
|
Mijn middelvinger naar 'm opsteken  Wat zou je doen als de baas dan zelf de ME gaat beklimmen?  |
|
Fallout Oudgediende
|
hem keihard uitlachen  wat zou je doen als je geen eten meer in huis heb maar wel een jonge pup??  |
|
nietmeer
|
Eten gaan kopen voor mezelf en de hond  Wat zou je doen als iemand niet doet wat je van hem/haar vraagt? |
|
Fallout Oudgediende
|
hem bedreigen om het te doen  wat zou je doen als je achterkomt dat je compleet blut bent ?  |
|
nietmeer
|
Bedelen  Wat zou je doen als je je rijk bedelt? |
|
Fallout Oudgediende
|
me afvragen of het wel mogelijk is  wat zou je doen als je je baas moest vermoorden  |
|
nietmeer
|
Dat ook doen  Wat zou je doen als alle agenten van de wereld achter je aan komen? |
|
Fallout Oudgediende
|
een M60 kopen en een kogelvrij vest  wat zou je doen als je de kans kreeg om over de wereld te heersen ? |
|